5479
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

66 Inlägg
6 april 2008
nån som läste gt i dag va en hel sida om träffen med snutar. bilder från träffen?

ante va namnet 26 år jobbar som mekaniker,

Avstängd
1 557 Inlägg
6 april 2008
Edil_ skrev:
Ja, jag kommer alltid ha med mig rörlig bild hem från träffarna. Dock har jag fått en ny kameraman i form av Billsson som kommer sköta den biten, då jag fortfarande trivs bäst med min D40 i handen. smile

Men jag skulle gärna vilja se någon form av filmuppladdning på GBrt hemsidan senare. Samt kanske ett personligt galleri för varje fotograf inom själva "GBrt-kretsen" som brukar komma hem med 50 bilder+. Delvis jag, nicke_34, brillmongo m.fl. smile Alternativt ett enda stort med allas bilder, samt kommentarfunktion.

Men kommer alltid ha med mig filmkameran och på så sett se till att det blir filmat bra med material.

Har som sagt den liggandes bakom mig med ett band med cirka 45 minuters material på, uppskattningsvis.

Mina bilder från igår finns att beskåda på:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=48502

Hallå gulleponken..
Alla bilder kommer gå via Brillmongo som skall upp på hemsidan smile Skicka till han om du vill ha någon publicerad .. Få gärna in ditt namn på fotot om du vill smile
Sevve skulle prata med dig men han har nog glömt det hmm

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Yellow bug!
1 640 Inlägg
6 april 2008
MrKerm skrev:
Edil_ skrev:
Ja, jag kommer alltid ha med mig rörlig bild hem från träffarna. Dock har jag fått en ny kameraman i form av Billsson som kommer sköta den biten, då jag fortfarande trivs bäst med min D40 i handen. smile

Men jag skulle gärna vilja se någon form av filmuppladdning på GBrt hemsidan senare. Samt kanske ett personligt galleri för varje fotograf inom själva "GBrt-kretsen" som brukar komma hem med 50 bilder+. Delvis jag, nicke_34, brillmongo m.fl. smile Alternativt ett enda stort med allas bilder, samt kommentarfunktion.

Men kommer alltid ha med mig filmkameran och på så sett se till att det blir filmat bra med material.

Har som sagt den liggandes bakom mig med ett band med cirka 45 minuters material på, uppskattningsvis.

Hallå gulleponken..
Alla bilder kommer gå via Brillmongo som skall upp på hemsidan smile Skicka till han om du vill ha någon publicerad .. Få gärna in ditt namn på fotot om du vill smile

Okej, låter fint det!

Haha, skulle inte förvåna mig. Han är ju som han är! wink

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Avstängd
1 557 Inlägg
6 april 2008
MrKerm skrev:
Edil_ skrev:

Hallå gulleponken..

Eller ni gör hur ni vill bara brillmongo vet om det smile

85 Inlägg
6 april 2008
ante323 skrev:
nån som läste gt i dag va en hel sida om träffen med snutar. bilder från träffen?

Haha om vi har? tongue Har säkert sett bilden å länken 100ggr nu wink Riktigt coolt att de kom med i tidningen big_smile

Bmw E36 316i / Finbil
Volvo 744 GLT / Vinterbil
Volvo 244DL / Projektbil

Avstängd
210 Inlägg
6 april 2008
sen imorse har det blivit ca 10 sidor snack om allas bilder....  å gbrt :s hemsida..... ?????

gbrt :s hemsidas utformning kan man skriva om på deras sida... förslag mm..... det har jag gjort tex

sen återigen som fler har sagt innan....  SLUTA SKUMLÄSA  man missar så lätt poängen i inläggen å står ändå å frågar om sånt som redan skrivits om.....

gå till bax ett par sidor å läs så slipper vi upprepade inlägg hela tiden....

men fan ba bra jobbat alla.... å vilket samspel mellan alla som var där.... alla va ju glada hela tiden....

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard

874 Inlägg
6 april 2008
Nu är första utgallringen och redigeringen klar big_smile Nu börjar det tråkiga arbetet med att ta bort reg nr tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

OLAGBG
596 Inlägg
6 april 2008
Läste artikeln nu å lite synd att han skrev som han gjo0rde reportern.. att först gå från att vara en träff då.. hmmm sedan har ju GBrt inget med race att göra.. ändå skriver han med alla våra ställen som vi racar på sam täven att det slutar med samling i ett phus med däckskrik ingen bra reklma för GBet direkt... va onödigt å plocka med pressen igår.. tyvcäör blev det här negativ för träffensfortsättning kan jag säga... suttit i samtal med fabror blå om gårdagen.. hehe tydlgien så        fick dom mitt regnummer igår haha hehe så nu lär jag inte åka med vinterbilen te träffen nästa gång hehe haha

OLAGBG
VOLVO

398 Inlägg
6 april 2008
Enbart en nyfiken fråga. Vill inte på något sätt ifrågasätta negativt men jag undrar bara... smile

Varför heter ni "Göteborg&Borås Racing Team" om ni inte sysslar med racing? Eller det kanske ni gör fast jag har missat det? hmm

Mvh

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson

5 089 Inlägg
6 april 2008
Formula skrev:
Enbart en nyfiken fråga. Vill inte på något sätt ifrågasätta negativt men jag undrar bara... smile

Varför heter ni "Göteborg&Borås Racing Team" om ni inte sysslar med racing? Eller det kanske ni gör fast jag har missat det? hmm

Mvh

ja jag undrar detta också. Götebord&borås Träff team borde ni ju heta istället. eller är det en annan grubb människor som har hand om konkörningen\streetracingen. för då borde det ju inte vara några alls som "har koll" på det?.. inga polisvakter, startet, avspärrningar, gubbar som står och skäller på publiken att dom ska backa?roll

\Lindgren

874 Inlägg
6 april 2008
Vi ville ha en fras som klinga väl när man säger det, och ett namn som folk lägger på minnet.
Och glöm inte att vår vision är att förutom träffarna där alla har trevligt och lär känna varandra Så
kommer vi i framtiden anordna lagliga rejs alternativ.

Så hav tålamod ni kommer förstå "rejset" bättre i framtiden wink

btw .. "träff team" ?

lol
Senast redigerat av brillmongo (6 april 2008)

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

874 Inlägg
6 april 2008
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=307001

1. bild bjuder jag på nu, ^^ resten kommer upp på hemsidan som sagt, inom kort...

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Intresseklubben
673 Inlägg
6 april 2008
olagbg skrev:
Läste artikeln nu å lite synd att han skrev som han gjo0rde reportern.. att först gå från att vara en träff då.. hmmm sedan har ju GBrt inget med race att göra.. ändå skriver han med alla våra ställen som vi racar på sam täven att det slutar med samling i ett phus med däckskrik ingen bra reklma för GBet direkt... va onödigt å plocka med pressen igår.. tyvcäör blev det här negativ för träffensfortsättning kan jag säga... suttit i samtal med fabror blå om gårdagen.. hehe tydlgien så        fick dom mitt regnummer igår haha hehe så nu lär jag inte åka med vinterbilen te träffen nästa gång hehe haha

hehe.. jasså? på vilket sätt blir det negativt? ingenstans vi får vara på mera eller vad menar du? smile eller sämre på lek fronten? smile

/Mvh Andreas

824 Inlägg
6 april 2008
brillmongo skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=brillmongo&cat=48555&image=307001

1. bild bjuder jag på nu, ^^ resten kommer upp på hemsidan som sagt, inom kort...

schysst bild smile vill se mer nuuu

398 Inlägg
6 april 2008
brillmongo skrev:
Vi ville ha en fras som klinga väl när man säger det, och ett namn som folk lägger på minnet.
Och glöm inte att vår vision är att förutom träffarna där alla har trevligt och lär känna varandra Så

Vad är det för lagliga race alternativ?

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson

874 Inlägg
6 april 2008
Formula skrev:
brillmongo skrev:

Vad är det för lagliga race alternativ?

Framtiden får utvisa det, kan varken säga bu eller bä ännu. ^^

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

398 Inlägg
6 april 2008
Skulle va fräckt om ni skulle komma med era bilar till det här! Ni skulle fylla hela Almenäs!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=80998
Senast redigerat av Formula (6 april 2008)

Avstängd
1 557 Inlägg
6 april 2008
Formula skrev:
Skulle va fräckt om ni skulle komma med era bilar till det här! Ni skulle fylla hela Almenäs!

Tyvärr har vi träff med Malmö och Halmstad den datumen hmm
Se länk här :
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=80654
Sorry men ni kanske vill med till Halmstad ? smile

398 Inlägg
6 april 2008
MrKerm skrev:
Formula skrev:

Se länk här :

Tråkigt att det skulle krocka men många Boråsare kanske vill vara kvar i Borås när det för en gångs skull blir en stor bilträff.
Nja, blir svårt att flytta det hela till Halmstad. Det är ju en årlig träff på samma ställe med mer än 2-300 bilar.

874 Inlägg
6 april 2008
Formula skrev:
MrKerm skrev:
Formula skrev:

Se länk här :

Tråkigt att det skulle krocka men många Boråsare kanske vill vara kvar i Borås när det för en gångs skull blir en stor bilträff.
Nja, blir svårt att flytta det hela till Halmstad. Det är ju en årlig träff på samma ställe med mer än 2-300 bilar.

Har aldrig hört talas om den träffen  har ändå bott i borås i snart 3 år, skumt hmm

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Sök