3687
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
7 april 2008
RouziMotorsport skrev:
Vad säger dem?..

Jag hänvisade till MrKerm..

smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
7 april 2008
RouziMotorsport skrev:
Det är kul att media har snappat upp detta, kanske har dem äntligen fattat att det finns något som heter motorsport och (annat bilintresse) än fotboll och ishockey i Sverige.

Ja precis smile Det enda som fattas nu är tv ;P

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 255 Inlägg
7 april 2008
Jo håller med Ramin om dom ser hur många det är som har detta intresset kanske dom kan överväga o ge oss någon fin liten raka som vi kan köra lagligt på i framtiden tongue

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

*Crew of GBrt*
149 Inlägg
7 april 2008
Missa inte att anmäla er till GBrt-träffen/Malmö-träffen och Halmstads-träffens gemensamma stora träff den 10:e maj.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=80654

Medlemsskap i GBrt? Kontakta mig via PM.

Chaffis
285 Inlägg
7 april 2008
De skrivs sååå mkt i detta forum att man inte hänger med. Det mesta brukar vara repetition oxå, t.ex. alla frågar om lördagens bilder, eller så frågar 20 pers när o var träffen är och runt 50 personer svarar dom exakt samma svar som killen/tjejen tidigare hade skrivit. Snälla bläddra sidorna o läs och undvik dubbel inläggen de blir så tråkigt för de som verkligen läser alla sidor för o se vad som försigår.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

född blåvit
624 Inlägg
7 april 2008
nån som mailat Peter Sundfelt ock Kenneth ännu? ;P

Avstängd
1 557 Inlägg
7 april 2008
dabby skrev:
nån som mailat Peter Sundfelt ock Kenneth ännu? ;P

Nej vi har inte pratat med någon mer än : GT, Expressen och Borås Tidning smile
Vi får nog prata om vi skall försöka få in mer media först känns som det växer lite väl fort just nu..
Fast man kanske skall elda på medans det brinner ?? Vi får ta detta på nästa möte.
Sedan så har nästa träff datum inget att göra med tidningar o så utan det har varit bestämt sedan tidigare..

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

398 Inlägg
7 april 2008
RouziMotorsport skrev:
Det är kul att media har snappat upp detta, kanske har dem äntligen fattat att det finns något som heter motorsport och (annat bilintresse) än fotboll och ishockey i Sverige.

Jo, man önskar ju som sagt att de skulle inse detta.

Men media kommer säkert lyckas vinkla allt detta till "livsfarlig streetracing". Det brukar sluta så... roll

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson

Yrkesförare
1 267 Inlägg
7 april 2008
Edil_ skrev:
Besökte vårmönstringen förra året. Härlig upplevelse! smile

Men kolla här, vi från GBrt kan väl ställa upp ett gäng? För vårmönstringen är väl på dan? Typ 11-16 perioden? Och vi ska väl inte vara nere i Halmstad förräns 17.30 eller vad det nu var?

Jag ska iallafall till Almenäs, hoppas några hänger på! smile

Okej, jag vet att jag går offtopic nu men.. det innefattar GBrt iallafall (och sen skulle ni väl inte kunna klaga på mej, eran egen väderguru edil alias pohlman roll)

Jo,Almenäs hade ja också tänkt att åka till....Sen efter det raka spåret till Halmstad wink

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

824 Inlägg
7 april 2008
nicke_34 skrev:
Edil_ skrev:

Men kolla här, vi från GBrt kan väl ställa upp ett gäng? För vårmönstringen är väl på dan? Typ 11-16 perioden? Och vi ska väl inte vara nere i Halmstad förräns 17.30 eller vad det nu var?

Okej, jag vet att jag går offtopic nu men.. det innefattar GBrt iallafall (och sen skulle ni väl inte kunna klaga på mej, eran egen väderguru edil alias pohlman roll)

Jo,Almenäs hade ja också tänkt att åka till....Sen efter det raka spåret till Halmstad wink

så kommer antagligen jag oxå göra smile

Avstängd
1 557 Inlägg
7 april 2008
North skrev:
nicke_34 skrev:
Edil_ skrev:

Går det inte nästan lika fort o åka över GBG e sån skit väg den som går på snädden ner... Vet blir lite längre men ändå ?? Jag hade kunnat tänka mig det..
Om det inte blir griniga miner från deras sida..

Avstängd
1 557 Inlägg
7 april 2008
MrKerm skrev:
North skrev:
nicke_34 skrev:

Går det inte nästan lika fort o åka över GBG e sån skit väg den som går på snädden ner... Vet blir lite längre men ändå ?? Jag hade kunnat tänka mig det..
Om det inte blir griniga miner från deras sida..

Har kollat det är ca 4,5 mil längre..

1 311 Inlägg
7 april 2008
ingen som har mina kornor?

sedan söker jag den killen som känner sylvi på msn eller vet vem hon är för han skall hänga här å veta vem jag är big_smile :S

-->Member Of Team Totalljud<--
52 Inlägg
7 april 2008
Glansen skrev:

sedan söker jag den killen som känner sylvi på msn eller vet vem hon är för han skall hänga här å veta vem jag är big_smile :S

Jag har dom iaf inte..! Alla frågar om jag har dom och de har jag inte;P

------> 850 T5 Racer <-------

Avstängd
1 557 Inlägg
7 april 2008
Glansen skrev:

Slåpp det nu smile
Gör inget om dom kommer fram men om någon vill skita ner sig för det så låt gå..
Vi har ju nya smile
O vår lilla Glans din msn hör inte hemma här lol
Puss o Kram på dig

1 311 Inlägg
7 april 2008
MrKerm skrev:
Glansen skrev:

Slåpp det nu smile
Gör inget om dom kommer fram men om någon vill skita ner sig för det så låt gå..
Vi har ju nya smile
Puss o Kram på dig

Jag söker killen som var mee på träffen inte min msn..han var ju på träffen så de borde la vara rätt tråd att fråga i ? roll

Avstängd
1 557 Inlägg
7 april 2008
Glansen skrev:
MrKerm skrev:
Glansen skrev:

Slåpp det nu smile
Vi har ju nya smile
Puss o Kram på dig

Jag söker killen som var mee på träffen inte min msn..han var ju på träffen så de borde la vara rätt tråd att fråga i ? roll

Bara retar dig lite smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
7 april 2008
Oj, såg att det jag skrev var gamla nyheter roll
Senast redigerat av Edil_ (7 april 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
7 april 2008
Edil_ skrev:
Oj, såg att det jag skrev var gamla nyheter roll

jaaa du.. vem kan de vara tongue ha ha

Sump Runk Rätt O Slätt!

*Crew of GBrt*
149 Inlägg
7 april 2008
Glansen skrev:

Söta Glansén...

Freddan har städat sin bil och hittade konorna!!!  Summa för konorna (och lite där till) är väl utbetalt? Så nu ägs dom av GBrt tongue  Ha ha ha ...

Medlemsskap i GBrt? Kontakta mig via PM.

Sök