olagbg skrev:
Billsson skrev:
olagbg skrev:
Varför detta tjöt hela tiden om myglade med race.. läs eran ordförandes inlägg i träden.
Severin säger
Vi håller inga olagliga aktiviteter.. En träff är vad som gäller och syftet är då att kolla bilar, snacka med folk, lära känna nytt folk o ha jätte trevligt helt enkelt.. Andra aktiviteter kommer att ske inom kort tid.. Men aktiviteterna kommer bli upp till er..
.
GBrt tar ju helt å hållet avständ till race så vrf detta tjöt om det hela tiden
Men vilka är det som vill att vi ska åka runt och raca då? Och varför är polisen efter oss hela tiden då?
Dom träffarna som jag har vart med brukar gå till att vi möts på en parkering, kollar på bilarna och snackar med polare, men sen drar alla ut till ställen och raca, vilka är det som vill raca då?
Det vare hy GBrt som hade racen dena kvällen.. det hela handlar ju om va dom står för det e drf jag poängterar det hela... jo att polisen är efter oss kjan jag med nöje berätta.. att folk kör som galninar imellan raceställena dras uppmärksamhet,,, vart om körd av många på vägen emmaln platserna denna afton
Asch, e du go lr? Gbrt höll inga race den kvällen, det var när allt blev avbrutet på Sisjön som den verkliga kalabaliken uppstod och det hade inte GBrt något med att göra överhuvudtaget!
Du kan la inte på allvar klandra oss för att folk flänger runt som dårar till varenda raceplats som finns i götet klockan 1 på natten (när våran träff sen länge är slut!!)?
Sen kan man DEFINTIVT inte klandra oss för hur folk kör sina bilar, Vad ska vi göra åt det?
Sätta fartspärr i varenda bil eller

Det är knappast nåt nytt att det finns folk som vill showa å stila upp sig. Sen att det drabbar alla andra skiter väl de i
Ge er med smutskastningen nu, kommer aldrig komma nånvart med den ändå!
GBrt is dá shit och är här för att stanna, vänj er med tanken och börja samarbeta och hjälp oss med konstruktiv kritik istället för att bara lipa.
Snälla?