7013
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

3 Inlägg
8 april 2008
ska det bli någon träff i borås nu till helgen eller är det nästa helg??

Yellow bug!
1 640 Inlägg
8 april 2008
tobbe89 skrev:
ska det bli någon träff i borås nu till helgen eller är det nästa helg??

Nästa helg smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
8 april 2008
Inget alls denna helgen då eftersom ni väntar till nästa med Borås?
Kan ju alltid vara bra att veta vad som händer om man skulle rulla ner till Götet. wink
Som vanligt inget planerat, det blir ju aldrig som man tänkt sig som sagt.

//Edge

Yellow bug!
1 640 Inlägg
8 april 2008
Edge83 skrev:
Inget alls denna helgen då eftersom ni väntar till nästa med Borås?
Kan ju alltid vara bra att veta vad som händer om man skulle rulla ner till Götet. wink
Som vanligt inget planerat, det blir ju aldrig som man tänkt sig som sagt.

Det blir väl folk på knallelandsparkeringen i vanlig ordning om du har lust att komma förbi borås. Är alltid rörelse där tongue

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Low is a lifestyle
956 Inlägg
8 april 2008
Helgen efter är ju SCF i borås. då händer inget va?

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

3 Inlägg
8 april 2008
hehe gött då kanske man rullar in med peggan till borås:D haha

144 Inlägg
8 april 2008
Geiros skrev:
Helgen efter är ju SCF i borås. då händer inget va?

GVD meet i gislaved är på kvällen!

874 Inlägg
8 april 2008
** Suck ** ett sånt tjöt om race hela tiden då. Orka.

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

1 587 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
Låt bli att skriva om race i denna tråden.. Snälla !!!
Vi gör inget sånt o planerar inte heller ännu, endast lagligt i sånna fall, så låt bli o tjata om race.. Skapa en ny tråd o skriv hur mkt ni vill där.. Men inte här !! smile

Konkörningen ska vi söka tillstånd om, vi har lite information om allt nu, men låt bli att fråga så mkt, gå bakot i tråden så kan jag lova att massa frågor som ni har o ställa kan besvaras sen tidigare sidor i tråden smile

1 587 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
Tommmyy. !!! Jäääävligt bra jobbat med sidan !! big_smile

OLAGBG
596 Inlägg
9 april 2008
Billsson skrev:
olagbg skrev:
Edil_ skrev:
Bilen som syntes i Rollsbo samt här i borås tillhör polismyndigheten. Det är nu bekräftat.

De kan mycket väl ha läst här och fått info, så nu gäller det att vi tänker extra noga på vad som skrivs här. Inte ett ord om race och liknande. För de e jävligt synd att allt ska bli förstört för att alla bara tänker på race och så får vi farbror blå på oss. Någon som håller med mig?

-----

Och på tal om annat, fin liten notis i Borås Tidning idag. Ska scanna in..

Samt, det blev 19 minuters film, en stor felräkning av mig från första början. Men det är rätt mycket material ändå! smile

Varför detta tjöt hela tiden om myglade med race.. läs eran ordförandes inlägg i träden.

Severin säger

Vi håller inga olagliga aktiviteter.. En träff är vad som gäller och syftet är då att kolla bilar, snacka med folk, lära känna nytt folk o ha jätte trevligt helt enkelt.. Andra aktiviteter kommer att ske inom kort tid.. Men aktiviteterna kommer bli upp till er..
.

GBrt tar ju helt    å hållet avständ till race så vrf detta tjöt om det hela tiden

Men vilka är det som vill att vi ska åka runt och raca då? Och varför är polisen efter oss hela tiden då?
Dom träffarna som jag har vart med brukar gå till att vi möts på en parkering, kollar på bilarna och snackar med polare, men sen drar alla ut till ställen och raca, vilka är det som vill raca då?

Det vare hy GBrt som hade racen dena kvällen.. det hela handlar ju om va dom står för det e drf jag poängterar det hela... jo att polisen är efter oss kjan jag med nöje berätta.. att folk kör som galninar imellan raceställena dras   uppmärksamhet,,, vart om körd av många på vägen emmaln platserna denna afton

OLAGBG
VOLVO

OLAGBG
596 Inlägg
9 april 2008
Edil_ skrev:
olagbg skrev:
Edil_ skrev:
Bilen som syntes i Rollsbo samt här i borås tillhör polismyndigheten. Det är nu bekräftat.

De kan mycket väl ha läst här och fått info, så nu gäller det att vi tänker extra noga på vad som skrivs här. Inte ett ord om race och liknande. För de e jävligt synd att allt ska bli förstört för att alla bara tänker på race och så får vi farbror blå på oss. Någon som håller med mig?

-----

Och på tal om annat, fin liten notis i Borås Tidning idag. Ska scanna in..

Samt, det blev 19 minuters film, en stor felräkning av mig från första början. Men det är rätt mycket material ändå! smile

Varför detta tjöt hela tiden om myglade med race.. läs eran ordförandes inlägg i träden.

Severin säger

Vi håller inga olagliga aktiviteter.. En träff är vad som gäller och syftet är då att kolla bilar, snacka med folk, lära känna nytt folk o ha jätte trevligt helt enkelt.. Andra aktiviteter kommer att ske inom kort tid.. Men aktiviteterna kommer bli upp till er..
.

GBrt tar ju helt    å hållet avständ till race så vrf detta tjöt om det hela tiden

Du missförstod mig helt och hållet, bara så att du vet. smile

Det jag försökte få fram var att vi i största möjliga mån ska undvika frågor i stil med "Blir det race?" "ööh ska vi rejsa?" osv. För det kan misstolkas helt och hållet. (GBrt kommer inte nämna ett ljud om några race i vår regi, för som du så fint nämner, sånt håller vi inte på med.) Så vill ni rejsa på våra träffar är det helt upp till er att dra till närmsta raka, men ska vi göra det ska det iallafall vara tillstånd till någon form av körning. Så som det försöks få för konkörningen? Men håller folk på o frågar om det blir race och liknande på GBrt:s träffar, hur tror du reaktionen blir om polisen läser här då?  Ta och begrunda det som står skrivet innan du börjar sticka upp smile

ja jo jag förstår detta.. men denna helgen det var träff så VAR det GBrt som PLANERADE körningen alltså olagligheter som GBrt helt klart å tydligt tar avstånd till.. det är det jag påpekar

OLAGBG
VOLVO

874 Inlägg
9 april 2008
olagbg skrev:
Billsson skrev:
olagbg skrev:

Severin säger

.

Men vilka är det som vill att vi ska åka runt och raca då? Och varför är polisen efter oss hela tiden då?
Dom träffarna som jag har vart med brukar gå till att vi möts på en parkering, kollar på bilarna och snackar med polare, men sen drar alla ut till ställen och raca, vilka är det som vill raca då?

Det vare hy GBrt som hade racen dena kvällen.. det hela handlar ju om va dom står för det e drf jag poängterar det hela... jo att polisen är efter oss kjan jag med nöje berätta.. att folk kör som galninar imellan raceställena dras   uppmärksamhet,,, vart om körd av många på vägen emmaln platserna denna afton

Asch, e du go lr? Gbrt höll inga race den kvällen, det var när allt blev avbrutet på Sisjön som den verkliga kalabaliken uppstod och det hade inte GBrt något med att göra överhuvudtaget!
Du kan la inte på allvar klandra oss för att folk flänger runt som dårar till varenda raceplats som finns i götet klockan 1 på natten (när våran träff sen länge är slut!!)?

Sen kan man DEFINTIVT inte klandra oss för hur folk kör sina bilar, Vad ska vi göra åt det?
Sätta fartspärr i varenda bil eller lol Det är knappast nåt nytt att det finns folk som vill showa å stila upp sig. Sen att det drabbar alla andra skiter väl de i hmm

Ge er med smutskastningen nu, kommer aldrig komma nånvart med den ändå!

GBrt is dá shit och är här för att stanna, vänj er med tanken och börja samarbeta och hjälp oss med konstruktiv kritik istället för att bara lipa.

Snälla?

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Bamse940Ltt
9 april 2008
gillar bilden på min v70, som finns på gbrt.se .. ingen som tog fler bilder på den?
Senast redigerat av Bamse940Ltt (9 april 2008)

874 Inlägg
9 april 2008
Tänkte bara säga att gbrt nu även har en grupp på facebook så se till att joina ^^ big_smile
sov gott folket wink

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Blyfot
142 Inlägg
9 april 2008
brillmongo skrev:
olagbg skrev:
Billsson skrev:

Asch, e du go lr? Gbrt höll inga race den kvällen, det var när allt blev avbrutet på Sisjön som den verkliga kalabaliken uppstod och det hade inte GBrt något med att göra överhuvudtaget!
Du kan la inte på allvar klandra oss för att folk flänger runt som dårar till varenda raceplats som finns i götet klockan 1 på natten (när våran träff sen länge är slut!!)?

Sen kan man DEFINTIVT inte klandra oss för hur folk kör sina bilar, Vad ska vi göra åt det?
Sätta fartspärr i varenda bil eller lol Det är knappast nåt nytt att det finns folk som vill showa å stila upp sig. Sen att det drabbar alla andra skiter väl de i hmm

Ge er med smutskastningen nu, kommer aldrig komma nånvart med den ändå!

GBrt is dá shit och är här för att stanna, vänj er med tanken och börja samarbeta och hjälp oss med konstruktiv kritik istället för att bara lipa.

Snälla?

Kunde inte sagt det bättre själv!

Avstängd
1 557 Inlägg
9 april 2008
Tack alla för era kommentarer men skippa race snacket tack !

Sedan kan vi väl skippa allt polis snack på tråden också ser väldigt illa ut mad

Nästa gång kan väl dom som skall köra race skicka mig ett sms så jag vet om att det är race, tycker det är jätte kul o kolla på cool

Sedan kan jag säga att det kommer upp fler bilder i mon på vår hem sida, Har nu fått pressens bilder smile

O jupp vi jobbar sten hårt på att få lov att köra kon körning i samband med vår nästa träff men inget är klart ännu neutral

O jupp alla är välkomna på våra träffar Men efter denna träff kommer vi nog att bli tvungna att ta ut en sumbolisk summa för varje fordon för i dags läget betalar vi avgifter ur egna fickor kan vara värt o tänka på kanske hmm

Ha det bäst alla

P o K tongue
Senast redigerat av MrKerm (9 april 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

4 554 Inlägg
9 april 2008
Edil_ skrev:

ja det är bäst för hela tråden att ingen nämner något om race då

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

32 Inlägg
9 april 2008
MrKerm skrev:
Tack alla för era kommentarer men skippa race snacket tack !

Sedan kan vi väl skippa allt polis snack på tråden också ser väldigt illa ut mad

Nästa gång kan väl dom som skall köra race skicka mig ett sms så jag vet om att det är race, tycker det är jätte kul o kolla på cool

Sedan kan jag säga att det kommer upp fler bilder i mon på vår hem sida, Har nu fått pressens bilder smile

O jupp vi jobbar sten hårt på att få lov att köra kon körning i samband med vår nästa träff men inget är klart ännu neutral

O jupp alla är välkomna på våra träffar Men efter denna träff kommer vi nog att bli tvungna att ta ut en sumbolisk summa för varje fordon för i dags läget betalar vi avgifter ur egna fickor kan vara värt o tänka på kanske hmm

Ha det bäst alla

P o K tongue

vad för avgifter betalar ni?

Sök