Bilder : The fast and the furious 4!

Forza_740 Hardstyle forever <3
15 juni 2008 · 522 Inlägg

Emelie_244 skrev:
Längtar sååå tills denna filmen kommer på bio/film. Lätt att man ska se den ! smile

Håller med dig,, man har ju set dom andra filmena nu ett par gånger. Men hoppast ju på att den ny filmen är mycket bättre wink

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
laaantz
15 juni 2008 · 465 Inlägg

ngn som vet när filmen landar på bio?? smile

Emelie_244
15 juni 2008 · 375 Inlägg

Forza_740 skrev:

Emelie_244 skrev:
Längtar sååå tills denna filmen kommer på bio/film. Lätt att man ska se den ! smile

Håller med dig,, man har ju set dom andra filmena nu ett par gånger. Men hoppast ju på att den ny filmen är mycket bättre wink

Ja dem har man sett ett antal gånger tongue hehe Ja det får vi hoppas wink

Volvo S40 (2008)
Big_JN
15 juni 2008 · 2 126 Inlägg

laaantz skrev:
ngn som vet när filmen landar på bio?? smile

Runt Juni nästa år! cool

Forza_740 Hardstyle forever <3
15 juni 2008 · 522 Inlägg

Emelie_244 skrev:

Forza_740 skrev:

Emelie_244 skrev:
Längtar sååå tills denna filmen kommer på bio/film. Lätt att man ska se den ! smile

Håller med dig,, man har ju set dom andra filmena nu ett par gånger. Men hoppast ju på att den ny filmen är mycket bättre wink

Ja dem har man sett ett antal gånger tongue hehe Ja det får vi hoppas wink

Jo de får man ju hoppast på att den är när vin disel och paul walker är med i filmen. Jag tyckte när dom gjorde ett ihop så spelade dom filmen så himla bra alltså,, men få ju se vad som händer i den nya film hihi cool

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
SebastianF
15 juni 2008 · 92 Inlägg

Längtar som fan tills den kommer på bio/film

Hittade en liten film på youtube  http://youtube.com/watch?v=8vxQvyEeYLE

//Sebastian

NxV ElectroRaggare
15 juni 2008 · 883 Inlägg

Man kan ju hoppas att dena kanske ens är värd att ladda ner, för en biobiljett lär den inte vara värd, kanske när den kommer i DVDhyllan med "köp 2 för 99kr!"

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
CarpeDiem German Engineering
16 juni 2008 · 9 081 Inlägg

Jag har 1:an och 2:an på DVD wink Tycker att de är bra big_smile 3:an suger tongue Ser fram emot att se 4:an big_smile Lätt att man ska se den på bio när det är premiär big_smile Längtar att se den smile

Senast redigerat av CarpeDiem (3 maj 2011)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
mcguyver
16 juni 2008 · 218 Inlägg

Tror inte det finns någon annan film som man längtar mer efter.

Men som man säger den som väntar på något gott...

Men jag vill ha den nu!!!

olagbg OLAGBG
16 juni 2008 · 596 Inlägg

gå in å läs på denna sida så finns alla som ska medverka

http://www.imdb.com/title/tt1013752/

OLAGBG
VOLVO
Forza_740 Hardstyle forever <3
16 juni 2008 · 522 Inlägg

olagbg skrev:
gå in å läs på denna sida så finns alla som ska medverka

http://www.imdb.com/title/tt1013752/

jag kännde igen bara 2 st som är med i ett känner jag bara igen,, dom andra känner ja inte igen

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
Lardi SQ
16 juni 2008 · 1 343 Inlägg

va ett gäng man kände igen där smile

Ljudnörd!
Takashi Got VTEC?
16 juni 2008 · 1 593 Inlägg

prometheus skrev:
Haha ja... dom ger aldrig upp big_smile Skitfilmer fulla av människor som är så jävla coola så dom nästan skiter ner sig (tänker mest på killen i RX-7'an i ettan eller tvåan vars enda repliker var typ "YEAH" och "YEAAAAH"). Och den stereotypiska asiattjejen med den rosa bilen och Hello Kitty-animationer som ... hejjar på... Ett mirakel hur nån kan tycka skiten är bra men men wink Filmerna är så fulla av fel så man blir mörkrädd. Ettan och tvåan iallafall. Tex så gör R34'an typ 60mhp när man varvat ur den på trean eller fyran. Mäktigt. Och bilar åker av vägen när man skruvar bort en skruv till durkplåten. Som dom .. lättat bilen med. Varför har dom ens tagit bort golvet under när bilen är så full med skit ändå? big_smile Tokyo Drift har jag lyckats undvika. Förbered er på värdelösa CGI-sekvenser och skrattretande one liners wink.

Förlåt för min bitterhet men jag har svårt att förstå hur någon SERIÖST kan tycka att det är bra filmer. Tjejerna tycker om den för att Vin Diesel och Paul Walker är med. Killarna för bilarna. Mycket mer än så kan det knappast vara känns det som.

prometheus skrev:
Haha jo men .. Det måste finnas en gräns. Det behöver inte vara 100% realistiskt. Men... är det nån som kan nåt om datorer och ser CSI/NCIS? Precis lika störande, om vi snackar faktafel. Dom försöker ju uppenbarligen göra det realistiskt då de använder riktiga termer osv. Till och med riktiga program ibland. Men sen gör de så mycket fel så allt blir bara skrattretande. Nu tar ifs CSI priset när det gäller sådant. TFATF är faktiskt inte SÅ fel ute som CSI. Men när de ändå gör det så snyggt, använder riktiga tuningbilar, spons från riktiga företag osv, varför inte anstränga sig en gnutta och göra det trovärdigt också? Det är kanske det jag söker... Trovärdigheten. Gillar sci-fi och jag måste säga att tex Star Trek är fan 100 gånger mer trovärdigt än The Fast and the Furios big_smile

Men det är kanske inte just felen jag stör mig på mest utan de extremt töntiga karaktärerna, som är så stereotypa man bara kan få dom. Och alla löjliga grejer alla gör. Som i ettan när det coola gänget (Jetta, Silvia, nån Skyline osv) kommer till ett ställe och ska parkera. Och de glider in perfekt brevid varandra och låser hjulen. Det är så så man spyr. Homiesarna måste till och med PARKERA coolt. Finns ingen gräns på hur coola dom är big_smile Tuggar dom i takt när dom äter också?

De extremt dåliga CGI-scenerna i tvåan förstör en del också. Så brukar det ifs vara. Se bara på Alien 4 eller nyare Star Wars. Ser ut som skit. Men Skylinen i tvåan har ganska intressanta fysiklags-brytande moves för sig wink Kanske borde ta en titt på Tokyo Drift ifs. Hört att det ska vara mindre CGI där. Hoppas dom inte hoppar över nån bro bara...

Värst va du ska klaga då, du måste ha en väldig brist på någonting att göra då du letar upp varje misstag som dem har gjort, kan du inte bara skita i att se filmerna om dem är så jävla dåliga? Håll dig istället till din "realistiska" Star Trek..

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/
Honda Civic Type R "Function over Form" (2003)
prometheus
16 juni 2008 · 7 Inlägg

I Star Trek följer dom fysikens lagar iallafall wink

Mazda 3 (2015)
Crazygreek Billackerare
16 juni 2008 · 365 Inlägg

prometheus skrev:
Haha ja... dom ger aldrig upp big_smile Skitfilmer fulla av människor som är så jävla coola så dom nästan skiter ner sig (tänker mest på killen i RX-7'an i ettan eller tvåan vars enda repliker var typ "YEAH" och "YEAAAAH"). Och den stereotypiska asiattjejen med den rosa bilen och Hello Kitty-animationer som ... hejjar på... Ett mirakel hur nån kan tycka skiten är bra men men wink Filmerna är så fulla av fel så man blir mörkrädd. Ettan och tvåan iallafall. Tex så gör R34'an typ 60mhp när man varvat ur den på trean eller fyran. Mäktigt. Och bilar åker av vägen när man skruvar bort en skruv till durkplåten. Som dom .. lättat bilen med. Varför har dom ens tagit bort golvet under när bilen är så full med skit ändå? big_smile Tokyo Drift har jag lyckats undvika. Förbered er på värdelösa CGI-sekvenser och skrattretande one liners wink.

Förlåt för min bitterhet men jag har svårt att förstå hur någon SERIÖST kan tycka att det är bra filmer. Tjejerna tycker om den för att Vin Diesel och Paul Walker är med. Killarna för bilarna. Mycket mer än så kan det knappast vara känns det som.

prometheus skrev:
Haha jo men .. Det måste finnas en gräns. Det behöver inte vara 100% realistiskt. Men... är det nån som kan nåt om datorer och ser CSI/NCIS? Precis lika störande, om vi snackar faktafel. Dom försöker ju uppenbarligen göra det realistiskt då de använder riktiga termer osv. Till och med riktiga program ibland. Men sen gör de så mycket fel så allt blir bara skrattretande. Nu tar ifs CSI priset när det gäller sådant. TFATF är faktiskt inte SÅ fel ute som CSI. Men när de ändå gör det så snyggt, använder riktiga tuningbilar, spons från riktiga företag osv, varför inte anstränga sig en gnutta och göra det trovärdigt också? Det är kanske det jag söker... Trovärdigheten. Gillar sci-fi och jag måste säga att tex Star Trek är fan 100 gånger mer trovärdigt än The Fast and the Furios big_smile

Men det är kanske inte just felen jag stör mig på mest utan de extremt töntiga karaktärerna, som är så stereotypa man bara kan få dom. Och alla löjliga grejer alla gör. Som i ettan när det coola gänget (Jetta, Silvia, nån Skyline osv) kommer till ett ställe och ska parkera. Och de glider in perfekt brevid varandra och låser hjulen. Det är så så man spyr. Homiesarna måste till och med PARKERA coolt. Finns ingen gräns på hur coola dom är big_smile Tuggar dom i takt när dom äter också?

De extremt dåliga CGI-scenerna i tvåan förstör en del också. Så brukar det ifs vara. Se bara på Alien 4 eller nyare Star Wars. Ser ut som skit. Men Skylinen i tvåan har ganska intressanta fysiklags-brytande moves för sig wink Kanske borde ta en titt på Tokyo Drift ifs. Hört att det ska vara mindre CGI där. Hoppas dom inte hoppar över nån bro bara...
Värst va du ska klaga då, du måste ha en väldig brist på någonting att göra då du letar upp varje misstag som dem har gjort, kan du inte bara skita i att se filmerna om dem är så jävla dåliga? Håll dig istället till din "realistiska" Star Trek..

den här snubben kan ju inte fått mutta på länge tongue

Honda The Power Of Dreams
www.alexautoservice.se
Crazygreek Billackerare
16 juni 2008 · 365 Inlägg

ska bli väldigt roligt o se nya filmen med Vin Diesel och Paul Walker, nån som har premiär datum ?

Honda The Power Of Dreams
www.alexautoservice.se
s15 vingåker
16 juni 2008 · 68 Inlägg

Japp det ska bli rolikt och se den filmen när den kommer på bio.

Drive Nice!
Gujen
16 juni 2008 · 406 Inlägg

wwwie big_smile skitfilmer eller ej. peppad blir man alltid av bilar och tuning big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)
Aern
16 juni 2008 · 457 Inlägg

Byt ut dom där japsdämparna mot nå roligare bilar, amerikanare hellre! Sen att dom har 17 växlar på filmerna är en annan sak!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang