Skaffat mig en gammal Volvo 244, årsmodell -81. Nu hade jag tänkt slänga i racingstolar i den. Vet någon här vart man kan skaffa billiga stolar? Jula har ju för 995 kr styck, finns det någon här som vet hur dom är, och om dom är godkända att ha i personbil. Står i deras katalog att dom är godkända för långsamtgående fordon, men menar dom då A-traktor och sånt, eller menar dom personbil.. och INTE att använda i rallybilar? Beror ju lite på hur man vänder det.
Så nu skulle jag vilja veta om någon här har satt såna stolar i sin bil? Fungerar Julas, eller finns de lika billiga någon annanstans?
Kolla gärna in min Renault 4cv -58 Ferlec, ett av så många exemplar som går att räkna på en hand i Sverige. Lägg en kommentar och dumpa en röst :) Ni får även kika in min projekttråd Golf mk1 --> gti Mvh
Kolla gärna in min Renault 4cv -58 Ferlec, ett av så många exemplar som går att räkna på en hand i Sverige. Lägg en kommentar och dumpa en röst :) Ni får även kika in min projekttråd Golf mk1 --> gti Mvh