Update 6/5De senaste dagarna har jag haft massor av annat att göra så som skolarbete osv, men lite har det blivit gjort iaf. tyvärr dåligt med bilder men några enstaka iaf.
i måndags var jag och hämtade fälgen på gummiverkstan, de hade krängt på ett begangnat däck för att det som satt på var kasst. så när jag skulle sätta på fälgen så gick allting bra tills jag skulle göra den sista åtdragningen, för då så gick en av bultarna runt och som tur var så var det bara gängorna på bulten som var trasig.
och när jag kollade närmare på dom så märker jag att bultarna som sitter på nu var vissa av dom för korta för fälgarna, de tog bara ca en halv cm in i navet. så jag fick bege mig och köpa 20 st bultar vilket var lika bra att göra så det är likadana bultar runt om. blev en liten uppfräschning samtidigt:)
men där bulten hade gått runt skadades gängan lite, så jag fick ta en gängtapp och rätta till gängan igen;) så nu är allt åtgärdat där så det sitter som berget

de nya bultarna på blev lite fräschare iaf
naven kommer att lackas framöver 
igår tog jag även tag i att få bort kontakten till släpvagnen, eftersom jag upptäckte att den var dragen från bakljuset med smygar, vilket jag förstod kunde vara anledningen till att jag hade spänningsfall i bak. detta visade sig vara problemet och nu är det borta

blev även finare ibak, nu hänger det ingen ful kontakt och dinglar där längre

äntligen av med kontakten till släpvagn:)och idag så tog jag isär dörrsidorna för att försöka snygga till listen vid fönsterkarmen, men det blev inte speciellt mycket bättre tyvärr. detta beror på att antagligen så har den förra ägaren tatt och satt på dörrsidorna fel, så i nuläget ser man häftklämmorna som håller fast inredningstyget vilket är skit fult enligt mig. är det någon som har tips på hur man fixar detta??!
dörrsidan som sitter högerbak, jävligt fult gjort är det iaf. någon som har tips på hur jag ska fixa det?och när jag ändå hade tagit bort dörrsidan på vänsterbakdörr så tog jag tag i att slå ut en liten buckla på dörren, det blev helt klart bättre men jag måste spackla i och slipa ner och lacka över den spruckna lacken som uppstod. bilder kommer på detta:)
det som kommer framöver blir toning också ska jag fräscha upp naven på bilen även att måla bromsoken och lite sånt

det var allt jag hade idag
ha det gött och kommentera
mvh stångberg