Update 27/5idag så har det hänt rätt så mycket, känns gött att ha fått lite gjort

det som blev gjort idag var att åka till skroten och köpa mig en ny framskärm, tog mig ett bra tag att få bort den. eftersom att bilen stog för nära en 850, så jag och polaren var tvugna att flytta den och det var ganska tungt ^^. men det gick till slut:D
framskärmen jag skulle ha, man ser den röda 850n bredvid som vi var tvungna att flytta på ^^. tungt men det gick 
den enda rosten som var på skärmen var vid blinkershålet, men det var ytrost så det är bara att blästra ner och prima det innan jag ska lackera den.
skärmen hemma, riktigt fräsch för de 200 kronor den kosta mig 
sedan tog jag och martin tag i baslådan och gjorde om baffeln, det blev riktigt bra och det spelar mycket bättre nu tycker jag

blev mycket snyggare också:D
använde den gamla baffeln för att motta ut hur bashålet skulle sitta
sedan måttade jag ut vart basporten skulle sitta;)
använde den gamla baffeln för att motta ut hur bashålet skulle sitta
sedan måttade jag ut vart basporten skulle sitta;)
porten utskuren, och väggarna byggda 
baffeln färdig för montering
passade även på att täta lite extra med lim inifrån i fogarna 
lådan klar
det som ska göras framöver med den är att klä den med tyg
men det blev en grymt bra uppgradering med denna basporten:Dsedan passade jag på att montera torkararmen som jag har lackerat klart nu

det ser riktigt bra ut hur fräscht som helst

kommer blir skit bra när jag har lackerat alla solblekta delar som finns på bilen

ser riktigt fräscht ut tkr jag
va tkr ni?sedan så tvinga farsan mig att städa lite i garaget, och bestämmde mig då för att slänga lite saker som jag ändå aldrig kommer att göra något med

gammal bucklig huv och lite små skit som inte lär bli något av

så det måste jag slänga på soptippen innan jag åker till skolan i morgon ^^.
blev lite 
tackar skoglund för skjutsen och hjälpen på skroten 
tackar martin för hjälpen med torkararmen och baffeln på baslådan
schyst som fan av dig 
det var allt jag hade för idag, det händer nog mer i morgon;) om jag inte har skolarbete att göra

men det kommer en update snart iaf

kommentera
ha de gött
mvh stångberg