Update 3/8
tjenare
nu kommer det la en update efter några månader känns det som

, det har inte hänt så mkt i garaget eftersom jag har jobbat, och när jag har haft tid i garaget har hållt på med ett streetfighter bygge som måste avslutas och säljas innan jag kan lägga fokus på bilen igen, men lite har iaf hänt sen sist

Köpte mig ett par fälgar till mercan när vi ändå var o kolla på lite annat i gbg:) R15" x 8" säger bara tyskt ska de bli ;D
bilen i nuläget, dock står den nedanför denna uppförsbacken med helt rasade lameller, så jag måste putta upp bilen till garaget för att byta ut kopplingen 
sedan i veckan snubblade ja över ett enormt bra erbjudande som jag inte kunde motstå men detta är inte till för denna bilen utan till nästa bil som kommer att bli en mercedes 190 2.6

Sparco Evo 1 stolar
Porr<3
dock till nästa bil 
älskar stolarna men som sagt inte till denna bilen, kanske testmonteras för skojsskull

här har ni anledningen till att jag inte håller på med bilen för tillfället..
mcn som måste bli klar innan ja kan hålla på med bilen har jag bestämt mig för så jag blir av med den någon gång;)det som ska göras på bilen så fort mcn blir klar är att byta koppling, stötdämpare lacka den nya framskärmen och lagarosten runt baklyktorna och sedan köpa mig en ny stötfångare
det var allt jag hade för idag
mvh stångberg