Till alla er som hängt upp er på den mattsvarta m3:an. Finns till salu på blocket om nån har ca 500000 spän över . Trodde att bilen var lackerad men den är täckt med plastfilm... Inte lika bra finish längre tycker iaf jag. Någon mer än jag som la märke till dom skavda fälgarna som var lagade med svart eltejp... Kanske bara jag...
Vågar man efterlysa fler bilder på P-A's 9-3a, Alecci's R34, Realcar's Saab med nya kitet och Goli's Supra? Nyfiken på Realcar Saaben och i princip kär i de andra
Vågar man efterlysa fler bilder på P-A's 9-3a, Alecci's R34, Realcar's Saab med nya kitet och Goli's Supra? Nyfiken på Realcar Saaben och i princip kär i de andra
Mvh Kim
Edit* Glömde PaintworX Mini! Vill ha bilder
Jag har slängt upp alla mina pics på stylingtorget, ligger ett par på P-A:s bil 2 på Realcar saaben m.fl.
Mvh Kim
Jag har slängt upp alla mina pics på stylingtorget, ligger ett par på P-A:s bil 2 på Realcar saaben m.fl.
Tack, har faktiskt suttit och kikat efter fler bilder.. Har tittat igenom dina också Får leta fler fotografer då, lite besviken över att kontot svek dagen jag skulle åka ner
Riktigt grymma bilder förresten! Du har fångat det man vill se!
Mvh Kim
Tack, har faktiskt suttit och kikat efter fler bilder.. Har tittat igenom dina också Får leta fler fotografer då, lite besviken över att kontot svek dagen jag skulle åka ner
Riktigt grymma bilder förresten! Du har fångat det man vill se!
Tackar Ja du får kika vidare, finns ju en hel del bilder
Tala inte om det där övertaxerade "kontot"... mässor tenderar att dra iväg
Vi fick ju iallafall John D´Agostino Styling Car Award 2008 med den "smaklösa" och "fula" priusen.... kul att smaken är som baken iallafall.... delad....
MVH Elvis
Jag har aldrig gillat Prius, sen att försöka styla den snygg gjorde inte saken bättre.
Men smaken är som baken, delad... Var iaf kul att se att någon gjort ett försök!