Missnöjd med vinge ifrån ck car design (nu med bilder)

ironhead volvoraggare
29 mars 2008 · 4 776 Inlägg

Skicka tillbaka vingen.Jag skickar den till en annan kund.Så kan du ta och göra dina egna saker bättre. ska han lura en annan kund nu  också haha

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
29 mars 2008 · 4 776 Inlägg

Greatsnyggo skrev:

Portal skrev:
sidan ser ju lagom seriös ut..... :s  fan klart som fan man ska få en grej man beställt ordentligt lackad... de här får du gå vidare med... funkar det inte att komunicera med dem så får du gå via ARN.  lycka till och hoppas de går bra för dig!

Såg ju inte hemsidan först nu i efterhand  när ja började söka lite på företaget ....Men man trodde ju de var ett seriöst  företag när de hade  anons på blocket o det ....

finns massor av skojjare på blocket ju.

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Greatsnyggo saabtok
29 mars 2008 · 1 306 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/20436/298341_w7a4s8.jpg
vänster vinghörn



https://www1.garaget.org/gallery/archive/20436/298343_gscytq.jpg
höger vinghörn



https://www1.garaget.org/gallery/archive/20436/298344_8e13t2.jpg
lacken, svårt att se kanske men syns väldigt tydligt ute i dagsljus

några bilder

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
E-30
29 mars 2008 · 1 050 Inlägg

Nu har du ju blivit erbjuden att få returnera vingen, vilket innebär att köpeskillingen inkl frakt skall återbetalas utan avdrag, även returfrakten. Se till att den biten är godkänd innan du returnerar vingen.

Om det hela löste sig så här lätt, så visar ju säljaren trots allt en vilja att gå dig till mötes. Betydligt bättre än vissa andra tvärviggar. big_smile

Alla sätt är bra...utom de dåliga.
BMW E90 LCI 330ix. "E90" (2009)
Botte
29 mars 2008 · 4 Inlägg

Beställde oxå en därifrån i höstas.. men de slutade såhär:

Han sa ca 3 veckors lev. till mig...
Efter 5 veckor undrade jag var den var, o sa (på Måndagen) helt enkelt att jag ville ha den innan helgen, annars kunde det va.

Får till svar att han kunde inte lova att den var framme, men.....
"garanterat skickad innan dess" så då avvaktade jag.

Efter ytterligare en vecka frågade jag igen var den var??

Då svarar han " du skulle ju inte ha den"
Så då fick de helt enkelt va....


Har för övrigt hört mer skit från andra om denna kille!!

SaaB_Turbo
29 mars 2008 · 336 Inlägg

Värkar ju inte vara helt seriösa!

Greatsnyggo saabtok
29 mars 2008 · 1 306 Inlägg

E-30 skrev:
Nu har du ju blivit erbjuden att få returnera vingen, vilket innebär att köpeskillingen inkl frakt skall återbetalas utan avdrag, även returfrakten. Se till att den biten är godkänd innan du returnerar vingen.

Om det hela löste sig så här lätt, så visar ju säljaren trots allt en vilja att gå dig till mötes. Betydligt bättre än vissa andra tvärviggar. big_smile

Jo jag har mailat han nu ikväll om att ja ska  ha betalt  för frakten 166 kr + de det kommer kosta att skicka ner den , inte jätte sugen på skicka ner den med att riksera att han inte löser ut den mm , hade ja fått tbx  800 kr på vingen så hade ja kunna lämnat iväg den på lack själv och levt med de andra , för de hade inte synts om man inte kollat  noga och vetat om det

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
E-30
29 mars 2008 · 1 050 Inlägg

Greatsnyggo skrev:

E-30 skrev:
Nu har du ju blivit erbjuden att få returnera vingen, vilket innebär att köpeskillingen inkl frakt skall återbetalas utan avdrag, även returfrakten. Se till att den biten är godkänd innan du returnerar vingen.

Om det hela löste sig så här lätt, så visar ju säljaren trots allt en vilja att gå dig till mötes. Betydligt bättre än vissa andra tvärviggar. big_smile

Jo jag har mailat han nu ikväll om att ja ska  ha betalt  för frakten 166 kr + de det kommer kosta att skicka ner den , inte jätte sugen på skicka ner den med att riksera att han inte löser ut den mm , hade ja fått tbx  800 kr på vingen så hade ja kunna lämnat iväg den på lack själv och levt med de andra , för de hade inte synts om man inte kollat  noga och vetat om det

Skicka tillbaka skräpet, det håller ju ej ens rätt passform. I värsta fall kan det ev, lossa vid hög hastighet.
Se dock till att han EJ blåser dig på retur frakten. Se till att få skriftligt på vad som gäller. big_smile

Alla sätt är bra...utom de dåliga.
BMW E90 LCI 330ix. "E90" (2009)
Tega Yrkesförare
29 mars 2008 · 1 073 Inlägg

För jävligt detta ju, hoppas allt löser sig.
Nu vet man att man ska passa sig för att beställa nått från dom iaf.

MrTurbo Better than God \o/
29 mars 2008 · 1 882 Inlägg

Ett tips om du vill ha en RIKTIG vinge. smile

http://www.speedparts.se/arkiv/bilder/9 … /index.htm

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Ricky
29 mars 2008 · 1 062 Inlägg

Riktigt jävla dålig stil av dom. ja fattar inte att ett företag ut ger sej för att ha bra grejor passform å sånt. och sen är d rena skiten. dom lever ju på sitt rykte... alla vi/dom som läser denna tråden kommer ju säga detta till sina polare som kommer säga d vidare till sina och så vidare. och ingen av dom kommer inte att handla därifrån. och dom har säkert förlorat massor av kunder...

hoppas d löser sej för dej Greatsnyggo/Andreas

Senast redigerat av Ricky (29 mars 2008)

Greatsnyggo saabtok
30 mars 2008 · 1 306 Inlägg

Ricky skrev:
Riktigt jävla dålig stil av dom. ja fattar inte att ett företag ut ger sej för att ha bra grejor passform å sånt. och sen är d rena skiten. dom lever ju på sitt rykte... alla vi/dom som läser denna tråden kommer ju säga detta till sina polare som kommer säga d vidare till sina och så vidare. och ingen av dom kommer inte att handla därifrån. och dom har säkert förlorat massor av kunder...

hoppas d löser sej för dej Greatsnyggo/Andreas

tackar ja lösa sig ska de bara göra så är de ....Ja de ligger  ute på  Stcs med och där är de bara stort sett saab folk så hans försäljning läre ju sjunka asevärt..

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
turbodeath
30 mars 2008 · 2 452 Inlägg

kan säga så här han har ingen firma i angered utan nånstans utanför göteborg....(denna adress är mot gårdsten i angered men inte firman),jag mejlade han när denna firman dök upp..om att få lite bilder på jobb som skall ut och säljas...

döden kommer tillbaka
Greatsnyggo saabtok
30 mars 2008 · 1 306 Inlägg

turbodeath skrev:
kan säga så här han har ingen firma i angered utan nånstans utanför göteborg....(denna adress är mot gårdsten i angered men inte firman),jag mejlade han när denna firman dök upp..om att få lite bilder på jobb som skall ut och säljas...

okej ja jag vet inte kollade bara på hitta ja på mobil nr hans

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
Greatsnyggo saabtok
30 mars 2008 · 1 306 Inlägg

MrTurbo skrev:
Ett tips om du vill ha en RIKTIG vinge. smile

http://www.speedparts.se/arkiv/bilder/9 … /index.htm

jo jag vet de finns och en rad andra ställen med , men de kostar som sagt lite mer ....

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
ironhead volvoraggare
30 mars 2008 · 4 776 Inlägg

uruuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssssssssssssssel lack fan det syntes klart och tydligt tom klarlacket hade släppt också

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
MrTurbo Better than God \o/
30 mars 2008 · 1 882 Inlägg

Greatsnyggo skrev:

MrTurbo skrev:
Ett tips om du vill ha en RIKTIG vinge. smile

http://www.speedparts.se/arkiv/bilder/9 … /index.htm

jo jag vet de finns och en rad andra ställen med , men de kostar som sagt lite mer ....

Ofta får man tyvärr vad man betalar för... hmm

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Greatsnyggo saabtok
30 mars 2008 · 1 306 Inlägg

MrTurbo skrev:

Greatsnyggo skrev:

MrTurbo skrev:
Ett tips om du vill ha en RIKTIG vinge. smile

http://www.speedparts.se/arkiv/bilder/9 … /index.htm

jo jag vet de finns och en rad andra ställen med , men de kostar som sagt lite mer ....

Ofta får man tyvärr vad man betalar för... hmm

hehe ja de  brukar ju vara så..

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
saabcab33
30 mars 2008 · 3 Inlägg

Greatsnyggo skrev:

MrTurbo skrev:

Greatsnyggo skrev:
jo jag vet de finns och en rad andra ställen med , men de kostar som sagt lite mer ....

Ofta får man tyvärr vad man betalar för... hmm

hehe ja de  brukar ju vara så..

Riktig riktig vinge får man hos Saab! wink http://www.hirsch-performance.ch/Conten … E848008000

-89 Saab 900 Turbo conv. - Airflow
-94 Saab 9000 CD - B234R + Hirsch Performance
fordelvis Ford Racing
30 mars 2008 · 479 Inlägg

Fan vilken risig..Både vingen och ''företaget'' HOPPAS DOM KLAPPAR IGEN!! Jävla idiot...

Ja Just!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang