1643
Sök

Ska kvinnor få gå topless i badhusen?

874 Inlägg
1 april 2008
Louise skrev:
Det är säkert så att badhusen tror att dom kommer tjäna mera pengar på det om man får gå topless för då kommer alla pedolilerna gå dit och sätta sig istället:P

lol fan va kul  jag har på gorg idag, flabbar hela tiden ^^

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

196 Inlägg
1 april 2008
brillmongo skrev:
Louise skrev:
Det är säkert så att badhusen tror att dom kommer tjäna mera pengar på det om man får gå topless för då kommer alla pedolilerna gå dit och sätta sig istället:P

aa som sagt.. det där med åsikter är värdelöst..

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
1 april 2008
de handlar väll inte om att man vill se fina 25-åringar och att man inte vill se gamla tanter..?
folk ska ha den rätten! vill man så får man.. lite för mkt gör inte si.. gör inte så...

de flesta skiter nog i att de blir lagligt.. vill man inte behöver man inte ta av sig.. och vill man inte se gammla tanter så skit i att titta.. ? och de som arbetar på badhuset kan väll bara slänga ut "de kåta gubbarna som glor"

fan snart så måste man väll gå klädd i vinterkläder dygnet runt + slöja .. annars kan ju säkert nån idiot ta illa vid... roll

196 Inlägg
1 april 2008
hehe jag ska inte säga något mer.. det är ju iaf ingen här som skulle sakna mig.. ha ett bra liv! smile

Rörpulare
1 453 Inlägg
1 april 2008
Vad "vi" försöker uppnå?  Ja vet inte va du försöker få detta till när du nämner pedofiler osv?? trodde dom riktade sig till små barn? där av redan ålder av dom som springer utan överdel osv, och de har ju isf funkat ett bra tag isf! eller?? snarare isf kankse nån gubbsjuk en som sneglar men vafan de e väl nått man får ta om man nu vill göra detta! Kan ju inte klandra dom isf...  Men tycker fortafande de e fel att folk ska lägga sig i om man nu vill bada utan överdel? bry du dej om ditt så gör nog dom desamma.  Hade nån tvingat mej att ha en nått på överkroppen när ja badar hade ja fått frispel.. kankske finns tjejer som tänker så också vem vet...

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

196 Inlägg
1 april 2008
E30Tompa skrev:
Vad "vi" försöker uppnå?  Ja vet inte va du försöker få detta till när du nämner pedofiler osv?? trodde dom riktade sig till små barn? där av redan ålder av dom som springer utan överdel osv, och de har ju isf funkat ett bra tag isf! eller?? snarare isf kankse nån gubbsjuk en som sneglar men vafan de e väl nått man får ta om man nu vill göra detta! Kan ju inte klandra dom isf...  Men tycker fortafande de e fel att folk ska lägga sig i om man nu vill bada utan överdel? bry du dej om ditt så gör nog dom desamma.  Hade nån tvingat mej att ha en nått på överkroppen när ja badar hade ja fått frispel.. kankske finns tjejer som tänker så också vem vet...

aa jag tänkte mer på typ 10-14 åringar.. men som sagt.. jag är ganska utröstad så jag lägger mig inte i mer..

Rörpulare
1 453 Inlägg
1 april 2008
Louise skrev:
hehe jag ska inte säga något mer.. det är ju iaf ingen här som skulle sakna mig.. ha ett bra liv! smile

Shit asså... Tror du ska stila dej lite me att ta allt så personligt! detta är ju en öppen fråga ju. Alla har rätt till en åsikt och ja och alla andra har rätten att antingen hålla me eller inte! så varför hålla tyst? smile

"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

874 Inlägg
1 april 2008
Louise skrev:
brillmongo skrev:
Louise skrev:

Asch, tagga ner säger ju bara att jag har kul ^^
Dessutom verkar jag vara den enda här inne på är mer inne på din linje hmm
So give me a brake, PleasE smile

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

196 Inlägg
1 april 2008
E30Tompa skrev:
Louise skrev:

Shit asså... Tror du ska stila dej lite me att ta allt så personligt! detta är ju en öppen fråga ju. Alla har rätt till en åsikt och ja och alla andra har rätten att antingen hålla me eller inte! så varför hålla tyst? smile

jaa visst det har jag inte sagt något om.. men jag har sagt mitt nu.. så varför stanna kvar o tjafsa?

196 Inlägg
1 april 2008
brillmongo skrev:
Louise skrev:
brillmongo skrev:

ja jag fattade inte det.. eftersom du tyckte det var så jävla kul det jag skrev..

874 Inlägg
1 april 2008
Louise skrev:
brillmongo skrev:
Louise skrev:

ja jag fattade inte det.. eftersom du tyckte det var så jävla kul det jag skrev..

hmm hmm Ja, just den meningen var rolig "so what" inte kan du på allvar tro det du skrev där själv
(alltså just den meningen om badhus+pedofiler, så att du inte missförstår mig)?
Vaf*n du gjorde ju tom en " tongue " gubbe efteråt.. Hur skulle man tolka den då?

orka.

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

196 Inlägg
1 april 2008
brillmongo skrev:
Louise skrev:
brillmongo skrev:

hmm hmm Ja, just den meningen var rolig "so what" inte kan du på allvar tro det du skrev där själv
Vaf*n du gjorde ju tom en " tongue " gubbe efteråt.. Hur skulle man tolka den då?

orka.

ja jag kan ju inte påstå att jag var 100% allvarlig med just den där meningen.. men att badhusen tror att dom kan tjäna pengar på det tror jag är möjligt.. kanske inte just på pedofiler som jag råkade nämna..

874 Inlägg
1 april 2008
Louise skrev:
brillmongo skrev:
Louise skrev:

orka.

ja jag kan ju inte påstå att jag var 100% allvarlig med just den där meningen.. men att badhusen tror att dom kan tjäna pengar på det tror jag är möjligt.. kanske inte just på pedofiler som jag råkade nämna..

Okey, tack smile

På den punkten håller jag med dig, pengar e säkert en bidragande orsak.
Men en sak verkar vara glömd i denna tråd (såvida jag inte missat den) var det inte feminister som drog igång den här karusellen från början? Typ.. 

"eftersom männen slipper BH  så skall f*n vi kvinnor oxå få gå med överkroppen bar"

...allt i jämnställdhetens namn.

hmm kanske de borde införa överdel för oss män isället då, i jämnställdhetens namn såklart tongue
Senast redigerat av brillmongo (2 april 2008)

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

196 Inlägg
2 april 2008
brillmongo skrev:
Louise skrev:
brillmongo skrev:

orka.

Okey, tack smile

Men en sak verkar vara glömd i denna tråd (såvida jag inte missat den) var det inte feminister som drog igång den här karusellen från början? Typ.. 

"eftersom männen slipper BH  så skall f*n vi kvinnor oxå få gå med överkroppen bar"

hmm kanske de borde införa överdel för oss män isället då, i jämnställdhetens namn såklart tongue

ja det finns ju faktiskt endel som skulle behöva=) Bh då alltså för dom som inte fatta=)

Jo det ka najg tänka mig att det var.. men jag tror inte badhusen är sena på att haka på? eller har jag fel?
Senast redigerat av Louise (2 april 2008)

874 Inlägg
2 april 2008
Louise skrev:
brillmongo skrev:
Louise skrev:

Okey, tack smile

ja det finns ju faktiskt endel som skulle behöva=) Bh då alltså för dom som inte fatta=)

lol kan bara hålla med tongue

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

8 156 Inlägg
2 april 2008
Alltså. Hur ofta ser ni pensionärer på badhus som simmar i äventyrsbadet eller liknande? Tror inte att badhusen skulle svämmas över med folk som badar topless. Sen kanske man kan ha toplesstider några timmar varje vecka?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Rörpulare
1 453 Inlägg
2 april 2008
Nu klarar ja nog inte detta längre...

TRÅKIGT SPÅRAD TRÅD big_smile haha God jul på er

204 Inlägg
2 april 2008
Märker att det nästan bara är killar som har lagt ner tid i denna tråd.
Det är klart kvinnor ska få gå topless. Gamla kärringar som unga tjejer.
Egentligen borde man till och mä kunna gå helnäck på stan utan att behöva vara rädd för att något äckel ska komma fram och taffsa. Men det är upp till var och en om man vill visa upp sig.
Sen om det är gamla kärringar eller unga tjejer har inte mä saken att göra. Vill ni killar inte se på tuttar som hänger till marken så behöver ni inte det. Det väljer ni sj wink

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
2 april 2008
Bettan_Nostdal skrev:
Egentligen borde man till och mä kunna gå helnäck på stan utan att behöva vara rädd för att något äckel ska komma fram och taffsa.

Visst hade det varit bra att leva i en perfekt värld, men vissa saker kommer aldrig att hända.

Vi får helt enkelt gå efter de förutsättningar och tankegångar som finns idag och inte efter idealet.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Livsnjutare
403 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
feminist javisst

Gta Iv 31april

Sök