Inför: Onsdags träffen i Malmö kl. 20:30

Lordz
27 maj 2008 · 21 Inlägg

Håller med Amit, dock kör jag inte alls. Vill kunna sälja min bil. wink

GerryB
28 maj 2008 · 44 Inlägg

Amit skrev:
Jo det ska jag berätta,
Så nära gatrace så möjligt fast på banan då.
inga julgranar, inga tider, kunna tävla mot vem man vill.

kanske en liten burn tävling, drifting på stora parkeringen?

Bra skrivit Amit!
Man vill ju kora mot nagon man har en chans mot, inte behova sitta och sucka over att man gang pa gang far kora mot en 700 hastars bil. sad
Detta kompenserar MECA med att saga att man tavlar mot sina egna tider. Okey men det ar dar jag trottnar, och sakert manga streetracers med mig!?
Har man kort ett par ganger och jagat tidkort har man fatt uppfattningen av vad ens bil kan prestera ju..

tillagger nan form av superstage korning? Dar tiderna beror mer pa foraren, inte vem som har mest cash att lagga under huven, lovar att jag ar forst pa plats om nagot sadant anordnas!big_smile

MRVECTRA_T Yrkeschaufför
4 juni 2008 · 168 Inlägg

Idag kunde ni köra mot varandra, och det gjorde Amit. Kul och se detta! Även med tidkort.
Inte så farligt. Eller`?

Vojje
5 juni 2008 · 316 Inlägg

vettiga ord det kommer fram här faktiskt. synd att banan inte finns till nästa sommare så det känns lite som det kvittar

GerryB
5 juni 2008 · 44 Inlägg

Amit skrev:

Vojje skrev:
vettiga ord det kommer fram här faktiskt. synd att banan inte finns till nästa sommare så det känns lite som det kvittar

Vad har jag missat? finns inte banan kvar till nästa sommar??

Har oxo hort att den skulle rivas, har ingen saker kalla pa det men  MRVECTRA_T  borde val ha koll pa detta?

MRVECTRA_T Yrkeschaufför
6 juni 2008 · 168 Inlägg

Nej, rivas ska den inte, där emot ska vi flytta den som bl a gör att vi får breddare liner.

GerryB
6 juni 2008 · 44 Inlägg

MRVECTRA_T skrev:
Nej, rivas ska den inte, där emot ska vi flytta den som bl a gör att vi får breddare liner.

Vart ska den tavagen? kommer arbetet ske under kommande vinter eller den ska va stangd nasta sesong?
forlat om du kanner dig grillad, du kanske inte vet allt, men man ar ju nyfiken tongue

MRVECTRA_T Yrkeschaufför
6 juni 2008 · 168 Inlägg

Vi ska flytta fram lite kan man enkelt säga. Dom ska flylla upp "brandvattnet" så vi kan få en breddare bana.

Ballfroog
10 juni 2008 ·

Skulle vilja få tag i han som sålde turbos när det va träff nere i garaget i malmö. Han sålde en hx 40 och en hx35 

Skicka Gb till mig om någon vet vem det är.

MRVECTRA_T Yrkeschaufför
11 juni 2008 · 168 Inlägg

MECA inställt idag....11/6 2008.

Eddiie Bmw Fanatiker
11 juni 2008 · 292 Inlägg

regnet ! Prepad bana ju tongue

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
Speddy_Gonzales
8 oktober 2008 · 437 Inlägg

För er som vill kan ni väll komma till Mcdonalds jägersro kl 20:30 ikväll.

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Nissan Note (2008)
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
Speddy_Gonzales
8 oktober 2008 · 437 Inlägg

Tråden handlar inte mer om Meca Raceway

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
Nissan Note (2008)
ATCO Air Traffic Control Officer
8 oktober 2008 · 65 Inlägg

får la se tongue där bör ju va en o annan bil

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang