@ Neos34: Hej tackar, diggar att du lade blåa njurar! Det med njurarna gjorde att en mörk huv skulle passa mycket bättre
Tar även denna bild till projekt tråden!
NOTE! - Jag har en sista request till er, Ni kunde inte prova lämna huven blå och ha domdär blåa njurarna som Neos34 lagade? vill bara se ifall de passar som en snygg detalj elr om de blir för mycket? Tusen tack i förväg!
Någon som kan? Skulle uppskattas mycket (är de sista ni behöver göra for now.. )
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Tjena (igen)... Någon som har lust att sätta på ett par Dotz mugello på min bil? En bild är lite snett bakifrån för att jag gärna skulle vilja se den med ett par feta sulor. 285/30-18 på bakdäcken. Skulle vara jäkligt schysst om någon vill ställa upp och försöka göra detta!
nån om har lust att fixa min lite ? lackade handtag och spegelkåpor typ röktonade rutor(heltonad) lacka om den blå eller vit eller eget förslag eller fixa kjolarna samma silver som bilen http://tinypic.com/view.php?pic=ddey52&s=7
ingen?
Redline for some good time
gasar till de rasar
It's completely safe! My emergency lights are on while drifting!
nån om har lust att fixa min lite ? lackade handtag och spegelkåpor typ röktonade rutor(heltonad) lacka om den blå eller vit eller eget förslag eller fixa kjolarna samma silver som bilen http://tinypic.com/view.php?pic=ddey52&s=7
ingen?
är det den bilen som du la upp länk på som ska fixas?
Tjena (igen)... Någon som har lust att sätta på ett par Dotz mugello på min bil? En bild är lite snett bakifrån för att jag gärna skulle vilja se den med ett par feta sulor. 285/30-18 på bakdäcken. Skulle vara jäkligt schysst om någon vill ställa upp och försöka göra detta!
Neos34: Haha skit kul du visar 'intresse' åt mitt lilla blåmärke! De jag personligen gillade hittills var blåa njurar med svarta randen på upphöjda delen av huven! gillade starkt nu e då frågan hur de kommer se ut då de e en svart rand på huven men inget på taket + bakluckan, vad tror ni?