![http://www.boostedbadger.nu/bilder/8500905101.jpg]()
Nu är det egentligen bara sista tryckrörsdelen och batteriet som saknas, sen är det dags att prova att få liv i den

![http://www.boostedbadger.nu/bilder/8500905102.jpg]()
Plockade ur insatsen till ljudddämparen, inte konstigt att den inte låter nåt när röret bara är 1,5"
Hoglund_: Beror ju på vad du tänkt köra med för snurra. Det är ju en väldigt skillnad i vrid om du ska ladda 1,5 med originalturbon eller om du ska göra det med nåt stort. Kan ju faktiskt räcka med en R-koppling. 707 + r-lamell som jag kör håller ju långt, men är ingen roliga vardagskombination, framförallt inte om man kör mycket i stan / köer. Finns ju några alternativ på kopplingar däremellan med, men till syvende och sist så beror det ju på hur mycket vrid du får ut motorn.
Hammarslag: Den dagen jag blir klar så, men det finns lite orosmoln på himmelen nu. Imorrn så är det ibnte omöjligt att jag får besked om att jag blir uppsagd. Och blir det så, ser det tungt ut i fortsättningen. Men det löööser sig.
Det vi tappar i starten tar vi igen med lägre transmissionsförlust
Jag ser mest fram emot att få köra lite. Har inte blivit många mil under 2008
trollis: Nej, det är svårt. Ibland har man ju perioder när man egentligen inte ens vill se bilen men sen får man upp näsan över ytan och sätter igång igen. Jodå, ska besiktas med det grenröret + turbon, men ska inte besikta igen förrens i höst om inte lokala lagen är av annan åsikt. Nackdelen är ju risken för föreläggande om reg.besiktning, men den eventualiteten har jag planerat för.