Engla mordet

Jimmy_N Makaronborrare
13 april 2008 · 993 Inlägg

Låt honom gå en plågsam död tillmötes på en gång så slipper vi slösa skattepengar på att hålla ett sånt avskum i fängelse till ingen nytta för ett sånt monster kan aldrig botas av att sitta på kåken och inte heller av att sitta på psyket.  R I P Engla

mebben Troligen galen...
13 april 2008 · 567 Inlägg

här finns bild på honom: www.vg.no/

Sushikocken Sleeper
13 april 2008 · 3 084 Inlägg

for förbi macken där han blev gripen igår fan va sjukt jävla folk det finns :S

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
pippaaN
13 april 2008 · 987 Inlägg

Vilken ful jävel..

i like it load
richardoo290 VOLVO for life..
13 april 2008 · 2 113 Inlägg

för er som inte vet så använder vi oss inte av straff i sverige.. utan rehabilitering.
fängelsena här är inte byggda för att låsa in folk så dem ska må dåligt.. utan så dem ska må bra.. få en ny chans till ditten o datten.. och sedan kunna gå ut i samhället som en frisk man.
det är ju väldigt bra i 98% av fallen

men när man har jätte mkt bra bevisning + erkännande.. på tex: barnamord!
då ska man avrättas? ... visst de löser inget.. brotten minskar inte... men han får ju vad han förtjänar?
FÖR DÖDSTRAFF !... inte om man har fått en P-böta... men när sånt här händer GIVETVIS FÖR!

knäppskallar i sverige som är emot dödstraff alltså roll
100 spänn på att idioten inte får mer än 8 år på psyket..
sen vandrar han runt bland ungar igen?.. kanske frisk visst... men varför ska han få en exttra chans när inte den lilla tjejen får det?

RIP roll

Expoze
13 april 2008 · 2 024 Inlägg

Hoppas att han blir inlåst på ett ställe där merparten av medfångarna är såna som blivit utnyttjade själva i unga år......inte svårt att räkna ut hur det kommer att gå för honom då.

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom
Ford Taunus 2300 GXL "Rackham" (1974)
kenyaboss
13 april 2008 · 196 Inlägg

eftersom jag jobbar på en rättspsykiatrisk vårdavdelning så vet jag hur sjuka såna här människor är.. Dom har ingen kontroll över sina handlingar och de behöver hjälp... det är dock sant att vissa människor inte blir friska men jag har erfarenhet av mördare som lyckats komma tillbaka till det "normala livet" och ångrar det dom gjort något enormt.. Dom som får insikt i vad de gjort lider väldigt mycket... Hur skulle det va om någon  ni kände blev psykiskt sjuk och gick och hade ihjäl en massa personer.. vill ni döda han då med?

Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
13 april 2008 · 560 Inlägg

kenyaboss skrev:
mycket tragisk händelse detta... tyvärr kommer det alltid finnas sjuka människor i samhället som gör sånt här... nåt som är ännu mer tragiskt är när man läser alla inlägg om hur mördaren ska behandlas... VÄX UPP för helvete... 42 åriga mannen är troligtvis psykiskt sjuk och ska vårdas på rättspsykiatrisk avdelning... inget annat... vi i samhället är inte ett dugg bättre själva om han skulle dödas.. vem ger oss rätten att ta hans liv?

Troligen psykiskt sjuk? Du låter ju precis som resten av Sverige! ALLTID läggs skulden på den psykiska hälsan, de ska ha vård hit och dit och sen släpps de igen. När ska Sverige inse att det finns mördare som inte är psykiskt sjuka och faktiskt kan begå såna här brott och veta PRECIS vad de gör. Vem som ger oss rätten att ta hans liv? Engla gör det. Jag är tjej och jag skulle mer än gärna vara den som satte skottet i pannan på honom. Och Sveriges rätts-system är för jävla mesigt.

Even fools they say, can find a way out of the dark.
richardoo290 VOLVO for life..
13 april 2008 · 2 113 Inlägg

kenyaboss skrev:
eftersom jag jobbar på en rättspsykiatrisk vårdavdelning så vet jag hur sjuka såna här människor är.. Dom har ingen kontroll över sina handlingar och de behöver hjälp... det är dock sant att vissa människor inte blir friska men jag har erfarenhet av mördare som lyckats komma tillbaka till det "normala livet" och ångrar det dom gjort något enormt.. Dom som får insikt i vad de gjort lider väldigt mycket... Hur skulle det va om någon  ni kände blev psykiskt sjuk och gick och hade ihjäl en massa personer.. vill ni döda han då med?

oavsett om han ångrar det eller inte så är det gjort och han ska inte få en extra chans när inte lill-tjejen fick de roll och svar JA ABSOLUT på din fråga i slutet

Senast redigerat av richardoo290 (13 april 2008)

blacken
13 april 2008 ·

Blue-Angel skrev:
Tur för honom att man inte är snut. hade nog fan knäppt honom med glocken i samma sekund som han erkände...

Snuten nobbade Glocken sad  Dom tog skit Sigen istället...

Lindh
13 april 2008 · 1 064 Inlägg

Spärra in den j*veln! Dödsstraff är nog för snällt i detta fall, spärra in aset där medfångarna kan "ta han om honom.." tror inte han kommer levande därifrån!

R.I.P Engla
R.I.P Pernilla - äntligen fick de tag på aset som tog ditt liv 2000!!

Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".
kenyaboss
13 april 2008 · 196 Inlägg

Ja jag ska vara tyst i fortsättningen... det går inte diskutera sånt här med personer som inte har någon kunskap i psykiatri... tack för mig... hoppas Sverige kommer till insikt!

THEBADGUY Gorgilus addictus
13 april 2008 · 4 737 Inlägg

kenyaboss skrev:
Ja jag ska vara tyst i fortsättningen... det går inte diskutera sånt här med personer som inte har någon kunskap i psykiatri... tack för mig... hoppas Sverige kommer till insikt!

Så du tycker inte att han förtjänar samma sak som det han gjorde mot en liten flicka? Dödar man någon så ska man få samma sak tillbaka.
Man förtjänar inte att leva om man är kapabel till att ta livet av en annan människa. Har man gjort det en gång, så kommer man göra det igen. Det bara är så.

Mvh.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
richardoo290 VOLVO for life..
13 april 2008 · 2 113 Inlägg

kenyaboss skrev:
Ja jag ska vara tyst i fortsättningen... det går inte diskutera sånt här med personer som inte har någon kunskap i psykiatri... tack för mig... hoppas Sverige kommer till insikt!

du kan ha all kunskap i världen.. de han gjorde blir ju inte rätt för de?
även om han ångrar sig jätte mkt har han endå gjort fel och varför ska han få en chans när inte hon fick det?
för att föreldrarna ska må bra kan dom väll avrätta aset?.. de du läst i skolan kanske gick in lite fel, + att du nog har lyssnat på lite förmycke moral-kärringar till lärare.. roll
han ska dö PUNKT

Grundstrom Nismo
13 april 2008 · 758 Inlägg

Helt sjukt.

RIP

HPaddict DailyFresh Drifter
13 april 2008 · 2 466 Inlägg

R.I.P lilla flicka hmm

fy fan att det finns folk som kan göra sånt här sjukt :S var är världen påväg egentligen :S

Kolla in mitt projekt här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789/
Automationstekniker
Mercedes CLK "3.6L AMG" (2003)
Toyota Corolla KE70 Wagon "Low n Really Slow" (1981)
Evil_90 +Uppfinnare+
13 april 2008 · 643 Inlägg

nu måste jag faktiskt gå in och säga att det är synd att det naturliga urvalet inte finns kvar hos människan, för då hade inte denna sjuka jäveln funnits bland oss...

Känns skrämmande att dom döpte henne till Engla hmm R.I.P

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur
leo_m83
13 april 2008 ·

fy fan vilka äkliga människor det finns i världen. RIP Engla

MickeTuncer Fotograf
13 april 2008 · 966 Inlägg

R I P

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se
BMW 520d "F11" (2011)
fegge_89
13 april 2008 · 1 302 Inlägg

Borde vara skott pengar på en sådan idiot. mad

R.I.P Engla

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang