2030
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

144 Inlägg
14 oktober 2008
Maniac__870 skrev:
jakob_enkvist skrev:
Maniac__870 skrev:
ja hur går det medd vinterbilarna???? hur många e det som har införskaffat sig någon? kan vi inte ha en vinterbils träff eller nått... åka runt och sladda och leka... hehehe

Byter nog till mig en ny vinterbil imorn med rätthjulsdrift tongue hehe Passaten är inget kul tongue

det gör du helt rätt i.... kommer säkert att vara lite drifting tävlingar i vinter med;)

Blev ingen ny bil idag iaf.. Blev för mycket pengar tongue Men det kommer..

Yeaaahh
257 Inlägg
22 oktober 2008
Trådstartare
Jahapp här var det dött.. hur går det med alla vinterbilar nu då?? ska vi se om kan hitta på något till helgen eller=??  smile

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

TP Performance
113 Inlägg
23 oktober 2008
ja snacka om dött.... när ska alla komma ut och träffas lite tråkigt att man bara ses på sommaren... vi får la försöka anordna något vinterevenemang om det nu e det som krävs för att träffa folk... hehehe...
kom med lite förslag, så kanske man kan ha lite kul med vinterbilen istället.... wink

Over and Out.

Han som ingen turbo har, han får åka utan bar!
TP Performance.

AJA Motorsport
450 Inlägg
25 oktober 2008
Jag har då skaffat mig en 740 hehe som vinterbil mend en jäklen vill inte funka just nu . men tycker det låter kul med vinterträff. Skulle ju kanske kunna ha någon typ vinterdrift ?
Senast redigerat av liveforthis (25 oktober 2008)

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

Lastbilschaffis
811 Inlägg
25 oktober 2008
äh volvo är för mesar tongue jäkla familje bilar tongue Jag är ju billös nu & måste hitta ett fint vinterobjekt nånstans.... sålde s60n i veckan

AJA Motorsport
450 Inlägg
25 oktober 2008
kaxxen skrev:
äh volvo är för mesar tongue jäkla familje bilar tongue Jag är ju billös nu & måste hitta ett fint vinterobjekt nånstans.... sålde s60n i veckan

Fick du det du begärde ? wink
Senast redigerat av liveforthis (25 oktober 2008)

249 Inlägg
25 oktober 2008
Till våren/sommaren ska jag också försöka titta förbi nån gång=)

// genetorp

TP Performance
113 Inlägg
26 oktober 2008
hahaha nu börjas det igen alla ska snacka om vilka märken som är bra och dåliga.... nu får ni ge er det är på grund av sånt som folk blir ovänner i bilgängena, äntligen kan alla träffas och heja på varan. så förstör inte detta! låt var och än ha den bil dom vill, spelar ingen roll vilket märke man har man kan bli ifrånåkt ändå.....

Han som ingen turbo har, han får åka utan bar!
TP Performance.

AJA Motorsport
450 Inlägg
26 oktober 2008
Håller med Paul helt och hållet , låt oss alla nu köra bil och umgås vilken bil vi nu än må köra! tonguesmile Ska vi kanske fixa typ vinterdrift i vinter ? hade vart kul
Senast redigerat av liveforthis (26 oktober 2008)

Lastbilschaffis
811 Inlägg
26 oktober 2008
Maniac__870 skrev:
hahaha nu börjas det igen alla ska snacka om vilka märken som är bra och dåliga.... nu får ni ge er det är på grund av sånt som folk blir ovänner i bilgängena, äntligen kan alla träffas och heja på varan. så förstör inte detta! låt var och än ha den bil dom vill, spelar ingen roll vilket märke man har man kan bli ifrånåkt ändå.....

hehe du kass paul wink  men ja saknar min gamle volvo lite faktiskt, komfort & åka fort *brum brum*

Jag är iaf billös nu såvida ingen lånar mig en så kan ja va med & leka hehe

Nåt får vi fixa tycke jag  Vbg wintermeet 08-09 big_smile

Yeaaahh
257 Inlägg
27 oktober 2008
Trådstartare
Maniac__870 skrev:

haha ja du paul jag håller med dig!!! orka hålla på menar jag.. hehe.. jag skiter i om jag blir ifrånåkt det är bara kul med bil intresset!!! hoppas på en vit vinter smile hehe

Lastbilschaffis
811 Inlägg
27 oktober 2008
äh sluta mesa nu grabbar, klart man ska trasha varandra tongue kom igen nu exa lite nu wink

Så blir det bra vit vinter & lite snö drifting & snö racing wink

109 Inlägg
27 oktober 2008
Har du fått sålt bilen nu kaxxen???? Hur känns det????

3 390 Inlägg
27 oktober 2008
Använd Gästboken och håll er till ämnet annars kommer tråden låsas.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Lastbilschaffis
811 Inlägg
27 oktober 2008
Ja herr moderator smile

Men allvarligt nu, Karlberg kan du inte ta tag i vinterträffar? :)Om inte du så kan väl nån annan ta på sig det? vare sig vit eller ovit vinter nu när alla har vinterbilar framme smile

som jag sa innan Varberg wintermeet

& som mr paul skrev innan varför ska det ta slut för bara för sommaren är slut. Jag tycker vi kör vinterträffar kanske itne varje vecka men egång i månaden eller varannan vecka tills våren & sommaren?

Det är ju kul & se va folk skaffat sig för bilar liksom.

Yeaaahh
257 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
Du har så rätt kaxxen!! och ber om ursäkt för diskussonen!! Ja vinterträffar är la ingen dum ide men hur ska vi struktera upp det?? har en hel del att göra med bilen och har nog inte den tiden som behövs.. men om någon annan tar tag i det får den gärna göra det smile Kaxxen du verkar sugen?? hehe

Men som sagt jag är helt på smile

AJA Motorsport
450 Inlägg
29 oktober 2008
Jag är med på! smile

Lastbilschaffis
811 Inlägg
29 oktober 2008
Folk får komma med förslag på lite aktiviteter

först & främst

1. Vilken dag passar bra för folk & vill folk frysa lite?

2. Hur ofta och vart träffas vi?
(p-huset eller nån annan öppen & lite vid sidan plats där vi kan sladda runt)

3. förslag på vad vi kan gör? 
(Tävling: säsongens vinterbil eller mest pimpade vinterbil) bara förslag eller nån annan kul grej. Med nåt kul pris & se va folk kan åstakomma för roligheter med sin bil? alla möjligt galna & roliga mods på bilen om man vågar
(Hitta nån sladda runt plats när snön faller eller när det är riktigt blött ute?)
(varbergs meste träff besökare)
(vinterbils drift tävling)
(nån hade idén med tipsrunda med bilarna eller liknande)
(hitta ett officiellt vinterfik ställe där man kan ha det trevligt & snacka skit med)

har ni andra förslag så kom med dem gärna så får man försöka snickra ihopa nåt?

Så vad säger vbg folket? detta är lite av min galna ideér. & allt ska va en rolig & trevlig anda smile
Senast redigerat av kaxxen (29 oktober 2008)

AJA Motorsport
450 Inlägg
30 oktober 2008
Tycker detta du nämner låter fint tongue har inget direkt att tilläga , dag är lite vilketsom för mig tongue

27 Inlägg
30 oktober 2008
Scania har ju en rätt stor å trevlig asfaltsplan vid Björkäng, var där med asconan förra vintern å vi hade fruktansvärt skoj big_smile

trevligt :D

Sök