2089
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

Yeaaahh
257 Inlägg
29 december 2008
Trådstartare
som sagt vissa körde illa med mera men tycker då inte vi behöver ta det mer här!! tycker det blev en lyckad träff som sagt kul att så många kom förbi och då vet man till nästa gång att det kan vara lite mer tanke bakom det hela smile hoppas på fler träffar smile

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

Lastbilschaffis
811 Inlägg
30 december 2008
karlberg skrev:
som sagt vissa körde illa med mera men tycker då inte vi behöver ta det mer här!! tycker det blev en lyckad träff som sagt kul att så många kom förbi och då vet man till nästa gång att det kan vara lite mer tanke bakom det hela smile hoppas på fler träffar smile

håller med!  nu ser vi frammåt mot nästa träff, hade vart kul med lite varmare väder tycker jag dock smile

Va tror ni om att hålla träffen lite tidigare & sen ut & ha lite kul för att sedan ta ett ställe där alla kan sitta ner & fika & snacka skit och framför allt värma sig lite & ha trevligt smile
Senast redigerat av kaxxen (30 december 2008)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
30 december 2008
Billsson skrev:
lundwall skrev:
Billsson skrev:
Sen undrar jag en sak, om ni nu tyckte den som körde (nämner inga namn) den 740n med reg. EPA, körde illa osv, varför sa ni inte de till när den var på plats så den fick reda på detta istället för att skriva här?! Eller jag vet inte ni kanske inte vågar eller så kanske det är lättare att kaxxig osv bakom en dataskärm...

Nej, jag brukar hålla tillbaka vad jag tycker här, eftersom folk inte vill bli kallade för inavlade jävla bonnjävlar på ett forum utan att springa till moderatorerna och bevisa det. Det är tydligen personpåhopp att berätta för folk att deras föräldrar är syskon. Jag har inget som helst problem att plocka ner en mediokert intelligent människa verbalt varken irl eller online.

Jag, TeedasT och koop satt på donken och pratade om att vi borde leta upp personen och fråga vad personen sysslade med. Jag nöjde mig med att koop var framme och snackade med personen medans jag fotade. Det hjälpte uppenbarligen inte, eftersom personen inte förstod något alls. Rätt så väntat.

Nästa gång hoppas jag det smäller istället, så Darwin får rätt.

Det är nog bäst att du frågar din polare koop om han verkligen pratade med rätt person... Sen var ju inte detta en seriös bilträff som många andra bil träffar så det kunde ha gått värre till, och sen det med omkörningar osv sånt ser man vare dag, iaf jag så nästa gång kan man ju hålla sig undan såna som kör som dom vill om man nu är rädd om sin bil.

seriöst bill.. vad fan tänker du med?
Kör man i en Karavan så ska man fan sköta sej.. annars så kan man åka senare eller tidigare...

Finns fortfarande nått som heter TRAFIKREGLER... Men du kanske inte är medveten om det?
vägen till Varberg är inte o leka med... men du kanske inte är så gammal så du vet de...
det står kors vid vägkanten på vissa ställen pga av att folk har kört av o dött.. delvis pga IDIOTKÖRNING!..
Så vart är de du vill komma med ditt "Sluta klaga på en hjälplös flicka" snack?
Senast redigerat av HyperSonica (30 december 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

AJA Motorsport
450 Inlägg
30 december 2008
kaxxen skrev:
karlberg skrev:

håller med!  nu ser vi frammåt mot nästa träff, hade vart kul med lite varmare väder tycker jag dock smile

Va tror ni om att hålla träffen lite tidigare & sen ut & ha lite kul för att sedan ta ett ställe där alla kan sitta ner & fika & snacka skit och framför allt värma sig lite & ha trevligt smile

Det tycker jag låter som en mycket bra ide smile

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

AJA Motorsport
450 Inlägg
30 december 2008
Angel_vbg skrev:
Låter som ja missa en bra träff... Men för en gångs skulle fick ja va full istället.  Hör gärna av er om d blir fler. E ju inte och kollar så ofta.

Klart vi ska göra bara roligt med fler vbgare som kommer! tongue

AJA Motorsport
450 Inlägg
30 december 2008
finns det inge trevlig prick som har några bilder från kvällen ? smile

lundwall
31 december 2008
Billsson skrev:
lundwall skrev:
Billsson skrev:
Sen undrar jag en sak, om ni nu tyckte den som körde (nämner inga namn) den 740n med reg. EPA, körde illa osv, varför sa ni inte de till när den var på plats så den fick reda på detta istället för att skriva här?! Eller jag vet inte ni kanske inte vågar eller så kanske det är lättare att kaxxig osv bakom en dataskärm...

Nej, jag brukar hålla tillbaka vad jag tycker här, eftersom folk inte vill bli kallade för inavlade jävla bonnjävlar på ett forum utan att springa till moderatorerna och bevisa det. Det är tydligen personpåhopp att berätta för folk att deras föräldrar är syskon. Jag har inget som helst problem att plocka ner en mediokert intelligent människa verbalt varken irl eller online.

Jag, TeedasT och koop satt på donken och pratade om att vi borde leta upp personen och fråga vad personen sysslade med. Jag nöjde mig med att koop var framme och snackade med personen medans jag fotade. Det hjälpte uppenbarligen inte, eftersom personen inte förstod något alls. Rätt så väntat.

Nästa gång hoppas jag det smäller istället, så Darwin får rätt.

Det är nog bäst att du frågar din polare koop om han verkligen pratade med rätt person... Sen var ju inte detta en seriös bilträff som många andra bil träffar så det kunde ha gått värre till, och sen det med omkörningar osv sånt ser man vare dag, iaf jag så nästa gång kan man ju hålla sig undan såna som kör som dom vill om man nu är rädd om sin bil.

Eftersom han gick fram och pratade med personen som satt i bilen, körde bilen etc... så tror jag att han pratade med rätt person. Särskilt som han fick respons på just det om idiotkörningen på 41:an. Var det inte en seriös träff? Det bestämdes att det skulle vara konbanekörning, vilket enligt EPA-föraren innebär att man ska sladda runt och köra ner konerna och hålla på och sladda sönder sin bil i 10 minuter varje gång... hur kan det vara okej? Folk stod och väntade och undrade vafan som hände, och folk droppade av när dom tröttnade på att se samma miffobeteende om och om igen. En annan volvo var tydligen sugen på att sladda runt lite, och gjorde det på andra sidan huset istället, skitbra initiativ. Att det "kunde gått värre till" är inte ens en ursäkt, enbart ren idioti. Att hålla sig undan från idioter i trafiken är väldigt svårt, slöförtiraggares föräldrar är uppenbarligen inte så utbildade på det här med preventivmedel.

Visserligen tror jag inte att en människa som kör bil så nånsin kommer förstå det vi försöker framföra, och jag tror inte heller en sån människa kommer göra annat än kosta samhället massa pengar, men när någon riskerar mitt och mina vänners liv, och oskyldiga medtrafikanters, så drar jag gränsen. Jag skiter väl i min bil och vad som händer med den, om det står liv på spel. Jag har försäkring på bilen och kan köra. Jag, koop och TeedasT låg i tajt karavan i hyfsat laglig hastighet eftersom vi kör bra och kan avläsa varann, och denna personen plågade sin stackars rishög till det yttersta, för att pressa sig förbi oss alla tre och tvinga TeedasT att kasta sig på bromsen, när EPA-epan slängde sig in med knappa metern tillgodo till honom OCH den mötande bilen. Sånt beteende är inte okej i trafiken, och ABSOLUT inte okej när man kör i karavan.

Jag håller med om att man ser såna omkörningar varje dag, och om du tar en heldag på akuten så kan du se hur många fellow idioter i trafiken det finns och hur coola dom är.

Jag vet ärligt talat inte varför jag skriver det här, du har inte förstått något alls som vi har skrivit hittills, och lär inte förstå det här. Men jag har väl en fetish för att försöka förklara självklarheter för människor som inte förstår bättre.

Yellow bug!
1 640 Inlägg
31 december 2008
Haha, det börjar bli ganska kul att följa den här diskussionen roll

Några stycken som verkligen är seriösa, och så lille Bill som bara vill rentvå och försvara fröken EPA och som snart inte kommer ha något att tillföra diskussionen.. lol

Men som sagt, trevlig träff var det iallafall!
Senast redigerat av Edil_ (31 december 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

69 Inlägg
4 januari 2009
Tycker ni ska lägga ner diskussionen. Gjort e gjort å den där epa har kanske lärt sej en läxa.
Nä killar. planera nu en träff som jag kan komma på! Annars får ja väl komma me lille saaben smile

2 Inlägg
4 januari 2009
jävligt mesig träff förövrigt och som sagt ta saker ni stör er på på plats med perosonerna i frågan.
orka komma efteråt och klaga! 

och som vi uppfattade det va det meningen att man skulle sladd mellan konorna och inte köra nån tråkig jävla framhjuls driven bil å vingla runt som ett fån!
så säg till på plats alla som dom sladdade att man inte fick det att man bara skulle köra å inte sladda säg det direkt istället!

och va mer en bara EPA föraren som sladdade va ju många 740 240 940 960 osv så många som gjorde fel å missuppfattade allt isåfall inte bara en,

håller därimot med om att  det va en lite för vild körning på vägen ner.

204 Inlägg
5 januari 2009
vem blev värsmästeare big_smile  tycker ni gått lite lågt nu släpp spadarna hoppa ut sadlådan och lev vidare wink

förlåt var tvungen:)
Senast redigerat av dodo (5 januari 2009)

337 Inlägg
5 januari 2009
Ahhrå! big_smile
Har ju dock ingen vinterbil.. Får la smyga runt lite med CTR:en å låta dubbarna sitta ett tag till wink

204 Inlägg
5 januari 2009
ingen som är sugen på ut äta igen och festa lite var ju lyckat dom andra gånger men go-kart kan bli svårt wink mvh daniel

Lastbilschaffis
811 Inlägg
5 januari 2009
jag e på big_smile

297 Inlägg
5 januari 2009
ingen sjöis som börjar bli bra? Vart brukar det köras på sjöar när det är is?

109 Inlägg
5 januari 2009
dodo skrev:
ingen som är sugen på ut äta igen och festa lite var ju lyckat dom andra gånger men go-kart kan bli svårt wink mvh daniel

Det låter trevligt.. Ja det var ju jävligt lyckat sist.. Om vi skall köra go-kart så finns ju det i halmstad.... Det är en rolig bana å köra.....

AJA Motorsport
450 Inlägg
5 januari 2009
dodo skrev:
vem blev värsmästeare big_smile  tycker ni gått lite lågt nu släpp spadarna hoppa ut sadlådan och lev vidare wink

Håller helt och hållet med dig dodo!

AJA Motorsport
450 Inlägg
5 januari 2009
Ja är nog på med smile

2 Inlägg
5 januari 2009
dodo skrev:

ojojoj sandlådan är väl att ta i ja menar mamma säger att man inte får leka där om man inte behärskar det så det är la det samma som med den tråkiga konkörningen som va,

Så dra till din egen sandlåda där du hör hemma!

204 Inlägg
5 januari 2009
va inget perssonligt vill du ta åt dej så är de upp till dej wink

Sök