1846
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

Lastbilschaffis
811 Inlägg
5 januari 2009
Tycker som Dodo det har blivit sandlåda/pajkastning i tråden & dålig stämmning Thorsten pga av snacket här. 

Förövrigt dodo så låg ja & nosa dig i asset idag tongue du kom från brandstationen hehe smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
5 januari 2009
Varberg Vs Borås... Fan va klassiskt tongue ha ha ha

Sump Runk Rätt O Slätt!

109 Inlägg
5 januari 2009
Sluta med att kasta en massa skit nu.. Det som har hänt har hänt helt enkelt.. Nu ta vi nya tag till nästa träff som förhoppningsvis bli....

AJA Motorsport
450 Inlägg
6 januari 2009
Finns det planer på ny träff ? hade ju vart trevligt iaf, bara vi slipper mer sandlåda/pajkastnings tjöt....

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

204 Inlägg
7 januari 2009
jag är sugen på prova ullared pakeringen då jag har ännu mer konner smile

Lastbilschaffis
811 Inlägg
7 januari 2009
dodo skrev:

Ja men hur länge får vi va där innan securitas kommer & osv eller polisen där liksom? de brukar la va rätt pigga på att komma dit va jg förstått?

204 Inlägg
7 januari 2009
konstigt när folk kör där när de är öppet tongue
kaxxen skrev:
dodo skrev:

Ja men hur länge får vi va där innan securitas kommer & osv eller polisen där liksom? de brukar la va rätt pigga på att komma dit va jg förstått?

69 Inlägg
8 januari 2009
Tror gekås e kört. Vi har ju vart där några gånger innan. å vi som jobbat där vet att dom har vakter dygnet runt. Annars e d ju lång ute i skogen så tar en stund för polisen å komma.... Nån som har några kommentarer på den nya västkustväågen??? Den kan man ju stänga av nån natt smile

Lastbilschaffis
811 Inlägg
9 januari 2009
ja där har vi en bra väg iaf big_smile  *luktar race*

AJA Motorsport
450 Inlägg
11 januari 2009
hehe ja där "luktar allt race" wink
Senast redigerat av liveforthis (11 januari 2009)

3 390 Inlägg
11 januari 2009
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Yeaaahh
257 Inlägg
11 januari 2009
Trådstartare
WeDo skrev:
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

absolut detta ska inte upprepas...

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

Lastbilschaffis
811 Inlägg
11 januari 2009
Men ja tror inte den vägen är så optimal för polisen är där rätt snabbt.... men om man skulle ordna ett blackrace där... faaaaast då blir det la en hyffsat lång väg att köra runt till början igen

Yeaaahh
257 Inlägg
11 januari 2009
Trådstartare
kaxxen skrev:
Men ja tror inte den vägen är så optimal för polisen är där rätt snabbt.... men om man skulle ordna ett blackrace där... faaaaast då blir det la en hyffsat lång väg att köra runt till början igen

som sagt krävs en del jobb med detta och känner jag denna stan rätt så kan det dröja till 2020 om det ska bli något... som sagt sånt här kan man ta upp på en träff och liknande... kanske inte här:) funderar på att dra ttill med något möte eller liknande och planera lite aktiviteter nu till 2009 någon som vill hänga på det mötet?? som sagt där kan saker och ting tas upp...

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

69 Inlägg
11 januari 2009
Oj nu fick jag slag på nosen. Black race hade vart bra va ju självklart detta jag mena smile hehe Dom som vet hur små vägarna funkar så e det inte jätte långt å köra runt. Tror dock dom som bor där inne kommer gilla det... Hmm va nog ingen bra ide iallfall.

109 Inlägg
11 januari 2009
karlberg skrev:
kaxxen skrev:

som sagt krävs en del jobb med detta och känner jag denna stan rätt så kan det dröja till 2020 om det ska bli något... som sagt sånt här kan man ta upp på en träff och liknande... kanske inte här:) funderar på att dra ttill med något möte eller liknande och planera lite aktiviteter nu till 2009 någon som vill hänga på det mötet?? som sagt där kan saker och ting tas upp...

Jag kommer gärna på mötet
Senast redigerat av Thias_81 (11 januari 2009)

AJA Motorsport
450 Inlägg
11 januari 2009
är på på möte med

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
11 januari 2009
Om ni inte har nått emot de.. så tror jag GBrt kan hjälpa till lite i sommar wink roll

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 661 Inlägg
12 januari 2009
Så kan vi ju alltid samköra till bananpiren. Där körde jag förra sommaren, tyckte det var hur bra som helst. Fast sjukt klen publik bara.

Lastbilschaffis
811 Inlägg
12 januari 2009
Kalleberg: sätt en dag så kör vi ett möte  & jag för min del välkomnar lite hjälp av gbrt för jag gissar det krävs mkt med saker & kostnader med?

Sök