Angående: Varberg:s träffar!

Camitz
13 maj 2008 · 646 Inlägg

Fästningen e ju fan bara å skippa, går ju fan inte å köra dit pga alla farthinder!

Coffe
13 maj 2008 · 124 Inlägg

Va nere en sväng vid cheepy jag med en stund. Synd att de inte va så många där, men de va trevligt ändå och träffa lite folk.

North
13 maj 2008 · 824 Inlägg

kanske kikar förbi på någon träff senare i sommar när jag har semester, om ni har träffarna fortfarande då smile

karlberg Yeaaahh
13 maj 2008 · 257 Inlägg

Kul att många skriver.. synd att ite så många kommer bara.. idag var vi 7 bilar.. känner jue inte allt för starkt för att fortsätta men jag kämpar med några tisdager till..

Vi försöker jue träffas vid cheapy och sen lite senare dra ner tilll fästningen.. Och ja fart hinderna är brutala skulle ha gjort något åt det alltså.. som sagt vi var inte så många idag men sprid vidare till andra kompisar som inte har garaget profil och kom nästa vecka.. smile Och som sagt kom med bra idér tex: att spela brännboll, minigolf, crusing till falkenberg m,m bara att hitta på något att göra och så! Såg dig vid fästningen Hardjim men du försvann lika fort.. hehe..

Hoppas på fler folk:)

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!
Mr_dOhC
13 maj 2008 · 214 Inlägg

Klart vi ska fortsätta !!!

Vill dom inte komma så slipper dom tongue

Vi kan väl hitta på nåt nästa gång... Åka skateboard big_smile , lira fotboll, brännboll som Jim föreslog eller nåt annat...

Jimm
14 maj 2008 · 1 661 Inlägg

karlberg skrev:
Kul att många skriver.. synd att ite så många kommer bara.. idag var vi 7 bilar.. känner jue inte allt för starkt för att fortsätta men jag kämpar med några tisdager till..

Vi försöker jue träffas vid cheapy och sen lite senare dra ner tilll fästningen.. Och ja fart hinderna är brutala skulle ha gjort något åt det alltså.. som sagt vi var inte så många idag men sprid vidare till andra kompisar som inte har garaget profil och kom nästa vecka.. smile Och som sagt kom med bra idér tex: att spela brännboll, minigolf, crusing till falkenberg m,m bara att hitta på något att göra och så! Såg dig vid fästningen Hardjim men du försvann lika fort.. hehe..

Hoppas på fler folk:)

Ja, att hitta på nåt hade vatt gutt. Att bara hänga vid bilen tröttnar jag på iallafall.

Hehe, ja jag var bara förbi och kollade ifall jag kände igen nån, men det gjorde jag inte. Så ville brudarna hellre hem och ta några drinkar. wink

Kollar väl förbi nästa tisdag med antar jag. smile

VolvoHanna
14 maj 2008 · 373 Inlägg

Håller ni igång i sommar så lär jag titta förbi då jag är i Vbg trakterna

Severin
14 maj 2008 · 1 587 Inlägg

Man får ju lust o komma förbi.. Planera in en helg med grillning, övernattning eller nåt så tror ja att rätt mkt folk skulle komma wink

jakob_enkvist
14 maj 2008 · 144 Inlägg

Hardjim skrev:

karlberg skrev:
Kul att många skriver.. synd att ite så många kommer bara.. idag var vi 7 bilar.. känner jue inte allt för starkt för att fortsätta men jag kämpar med några tisdager till..

Vi försöker jue träffas vid cheapy och sen lite senare dra ner tilll fästningen.. Och ja fart hinderna är brutala skulle ha gjort något åt det alltså.. som sagt vi var inte så många idag men sprid vidare till andra kompisar som inte har garaget profil och kom nästa vecka.. smile Och som sagt kom med bra idér tex: att spela brännboll, minigolf, crusing till falkenberg m,m bara att hitta på något att göra och så! Såg dig vid fästningen Hardjim men du försvann lika fort.. hehe..

Hoppas på fler folk:)

Ja, att hitta på nåt hade vatt gutt. Att bara hänga vid bilen tröttnar jag på iallafall.

Hehe, ja jag var bara förbi och kollade ifall jag kände igen nån, men det gjorde jag inte. Så ville brudarna hellre hem och ta några drinkar. wink

Kollar väl förbi nästa tisdag med antar jag. smile

Nästa tisdag kan ni räkna med mig! big_smile

karlberg Yeaaahh
14 maj 2008 · 257 Inlägg

Severin skrev:
Man får ju lust o komma förbi.. Planera in en helg med grillning, övernattning eller nåt så tror ja att rätt mkt folk skulle komma wink

Jo det hade vart väldigt trevligt det är sånt man skulle kunna bestämma på tisdagrna m.m.!! men har haft det i åtanken så det kommer!!

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!
karlberg Yeaaahh
14 maj 2008 · 257 Inlägg

VolvoHanna skrev:
Håller ni igång i sommar så lär jag titta förbi då jag är i Vbg trakterna

Ja det tycker jag... och förhoppningsvis håller vi på hela sommaren bara vi blir lite mer folk..  så jag hoppas du kommer:D

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!
Crall julgran
14 maj 2008 · 214 Inlägg

Kommer troligen ner nästa tisdag smile

_MichA_
15 maj 2008 · 595 Inlägg

jag ska me försöka vara med nästa tisdag Karlberg, iaf längre än sist =P problemet e ju att jag badar i jobb just nu wink

// MIchA

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=99492 <--- Mitt Honda bygge
http://www.tuningshop.se <- Hjälper mig kitta upp för säsong 2009
Volkswagen Golf mkIV "Pendeln" (1998)
karlberg Yeaaahh
15 maj 2008 · 257 Inlägg

_MichA_ skrev:
jag ska me försöka vara med nästa tisdag Karlberg, iaf längre än sist =P problemet e ju att jag badar i jobb just nu wink

// MIchA

Det e lugnt micha vet att du har mycket att göra.. haha och det blir jue bara mer snart kommer min!big_smile!!!.  de e kul om du kommer bara;).

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!
Thias_81
18 maj 2008 · 109 Inlägg

Tja! Du kan alltid räkna med mig Karlberg.... Jag tycker att dom som säger att dom skall komma kan ju ta å göra det å inte snacka en massa... Det är alltid trevligt att träffa nytt folk..... Jag är helt inne på ide´n att hitta på något... det är ju sådant som man kan prata om på tisdags träffarna, så kan man ju planera kanske tills nästa träff....

Gör som Ford köp Volvo

BMW 320i (2002)
Angel_vbg
19 maj 2008 · 69 Inlägg

Kan ni inte ha nån träff mitt i natten så kanske man kan komma smile E i för sej ledig imorrn så får se om tiden finns att kika bort.

karlberg Yeaaahh
19 maj 2008 · 257 Inlägg

Angel_vbg skrev:
Kan ni inte ha nån träff mitt i natten så kanske man kan komma smile E i för sej ledig imorrn så får se om tiden finns att kika bort.

Jag tror inte det är så många sugna på det en vardag lol ja men kom imorgon då.. hade vart kul!!!!

Senast redigerat av karlberg (19 maj 2008)

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!
karlberg Yeaaahh
19 maj 2008 · 257 Inlägg

Tradegy84 skrev:
Vad har man för bil för att "passa in" här då? Torsdagsträffarna blir det ju varannan torsdag men då åker jag med någon som har jänk eller Chopper.. Känns inte ritkigt som man passar in någonstans..

EDIT: känns som om de flesta i Varberg skrattar åt folk som inte har tillräckligt "fina" bilar..sad

Precis alla är välkomna.. då har du inte set min.. då hade alla skrattat åt mig med så de e lugnt... Det är bara att komma..

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!
Linusj
19 maj 2008 · 367 Inlägg

Kanske kommer imorgon då! smile

Tigerofsweden
19 maj 2008 · 1 231 Inlägg

d e nog bara komma i vad som helst smile tror inte där e så många supror , skyline o andra mega stylade bilar tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang