3466
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

501 Inlägg
7 augusti 2009
om det e någon som ska med så får ni tala om det för vi kör inte in om det inte e någon som säkert ska med eller så kan ni samla er ett gäng så ringer jag innan vi e framme vi avfarten ..bara till o köra ut då

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

JDM Tyte yO
134 Inlägg
7 augusti 2009
tycker det är väldigt dåligt att säga att det är träff för att sedan bara avbryta det, ska vi köra på lördag eller inte?

There is no replacement for cubic displacement!

Lastbilschaffis
811 Inlägg
7 augusti 2009
raseri skrev:
tycker det är väldigt dåligt att säga att det är träff för att sedan bara avbryta det, ska vi köra på lördag eller inte?

Tror det är försent, de vill ju inte komma nu för att alla ska vela & supa som ett gäng kärringar.... Men några få ville ju ha en träff, så va man tvungen att byta datum? Nä kunde ju lika gärna kört på ändå.
Senast redigerat av kaxxen (7 augusti 2009)

204 Inlägg
7 augusti 2009
gott folk sluta gnäll ta gör något åt saken i stället va med och hjälp till den 29e så de blir lyckat till ställning =)prata kan de mästa och skriva men när de väl kommer till kritan så är 100andra saker som kommer i vägen jag kunde inte på lördag eller fredag men ingen som vill ta min plats heller för att jag fick förhinder en far som visst fyllde år wink

Lastbilschaffis
811 Inlägg
7 augusti 2009
dodo skrev:
gott folk sluta gnäll ta gör något åt saken i stället va med och hjälp till den 29e så de blir lyckat till ställning =)prata kan de mästa och skriva men när de väl kommer till kritan så är 100andra saker som kommer i vägen jag kunde inte på lördag eller fredag men ingen som vill ta min plats heller för att jag fick förhinder en far som visst fyllde år wink

det är det som är problemet... det måste va du dodo eller karlberg för att det ska bli något ordentligt av det hela med träffar tyvärr.

Ja säger bara va ja tycker & tänker. Tror nog en viss skara vbg folk hade kommit iaf smile

705 Inlägg
7 augusti 2009
kaxxen skrev:
karlberg skrev:
kaxxen skrev:
uppenbarligen är det visst roligare att supa för de kan inte mkt annat tongue  Varberg e ju en alkis stad men vart står det att träffen är inställd då?

Alltså kaxxen varför tror alla vi ska supa kanske har annat att göra bara;P och varför jag har tagit till alkoholen är pågrund ut av att det händer inget i varberg längre;( förr kunde man vara ett stort gäng bakom gallerian och tjöta skit eller vid fästningen men det är inga ute så vad gör man;P

Finns alltid annat man kan göra t ex åka till gbg eller nån annan stad smile Om folk låter bli att köpa alkhol så har de råd med bensin smile men du har rätt det händer inte mycket alls här... Vi måste ha en karlberg som drar igång allt & när han inte gör det då händer det inget! tongue 

jag drar upp till gbg på söndag för blackrace iaf... sen får vi se kanske drar själv till borås/gbg på deras träffar smile Va på borås träff i lördags iaf

Jag vill fan göra nåt, jag vill ha en träff här i stan med lite nytt folk. Jag kan nog slita mig en stund från jobbet & hälsa på om det blir nåt smile

Nu på sönda e det ju Japsträff Kl 19:00 Och bus kan till komma.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

229 Inlägg
7 augusti 2009
Blir det ngt imon eller?

Supraman
2 300 Inlägg
7 augusti 2009
kaxxen skrev:
dodo skrev:

det är det som är problemet... det måste va du dodo eller karlberg för att det ska bli något ordentligt av det hela med träffar tyvärr.

Ja säger bara va ja tycker & tänker. Tror nog en viss skara vbg folk hade kommit iaf smile

ok nu ska jag säga vad jag tycker då.

Folk bara gnäller och när man försöker få till något och att man måste ändra på något så gnälls det över de.
Bara gnäll men ingen som ens verkar försöka förutom några glada som gör vad dom kan och inte är omöjliga.

En träff med aktivitet efter fungerar inte att dra igång med bara en kille om det ska bli någon ordning på de om det e massa utifrån som inte känner till områdena.

Försök hjälp till istället för att gnälla.

Det e ingen som har frågat om man behöver hjälp med något.
Hade någon ens brytt sig så kanske man slapp att byta datum men eftersom det inte blev så plus att man vill att de ska flyta bra.

Vill bara säga tack till dom som e positiva och faktiskt vill göra något vettigt av detta.
Så de va bara att flytta på det för att få med sig det folk som man vet får det att flyta på.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

151 Inlägg
8 augusti 2009
Som sagt synd att det inte blev något i Varberg, men hoppas det kan bli lite sköjj idag/lördag natt i gbg istället!

Lita aldrig på bilar, och kärringar som är hårt spacklade...

Lastbilschaffis
811 Inlägg
8 augusti 2009
hur man än gör så passar det itne alltid alla.  sätter man ett datum så kör man på det. va bestämd.  kan inte folk så är det deras problem men det finns alltid andra som kan.

98 Inlägg
8 augusti 2009
Sjukt trevligt inatt nere i ingemans land! lite mycket sunkiga volvos dock men det var många pärlor också smile

JDM Tyte yO
134 Inlägg
8 augusti 2009
Jag kommer att rulla ut ikväll iaf, orkar inte sitta still och titta på ingenting!

Kom igen nu folk, en spontanträff har ingen dött av!
Jag kommer att rulla in vid cheapy runt sju och bara njuta av det fina vädret, med en cola i handen kan inte mycke gå fel tongue

Alla är så välkomna att göra mig sällskap!

There is no replacement for cubic displacement!

Vattenkokare, Driftare
217 Inlägg
8 augusti 2009
raseri skrev:
Jag kommer att rulla ut ikväll iaf, orkar inte sitta still och titta på ingenting!

Kom igen nu folk, en spontanträff har ingen dött av!
Jag kommer att rulla in vid cheapy runt sju och bara njuta av det fina vädret, med en cola i handen kan inte mycke gå fel tongue

Alla är så välkomna att göra mig sällskap!

fan va underbart ! jag kommer att vara där klockan 19.00 också. fler som garanterat är på ?

Toyota Suprans projekttråd: HÄR
Nissan Silvia S15 projekttråd: HÄR

Lastbilschaffis
811 Inlägg
8 augusti 2009
jag kommer

Vattenkokare, Driftare
217 Inlägg
8 augusti 2009
kaxxen skrev:
jag kommer

ok härligt smile

som sagt spontan träff i varberg ikväll 8/8 vid cheapys parkering klockan 19.00

ses där !

Toyota Suprans projekttråd: HÄR
Nissan Silvia S15 projekttråd: HÄR

229 Inlägg
9 augusti 2009
jag var där 19.30 endast 10 bilar inräknat med mig och min bror..

Lastbilschaffis
811 Inlägg
9 augusti 2009
Men vi fick till en träff, synd att mitt jobb kalla... sen stack ja till gbg på lite lek osv smile

Avstängd
153 Inlägg
9 augusti 2009
kaxxen skrev:
Men vi fick till en träff, synd att mitt jobb kalla... sen stack ja till gbg på lite lek osv smile

Det gjorde du rätt i. Grymt kul att du kom..

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW

Lastbilschaffis
811 Inlägg
9 augusti 2009
Princezz skrev:
kaxxen skrev:

DEt va kul som sagt men jag hade inte planerat på att åka upp egentligen =P men det blev ett spontant infall men 1300kr bensin på 2 dagar *host host*

Avstängd
153 Inlägg
9 augusti 2009
kaxxen skrev:
Princezz skrev:
kaxxen skrev:

DEt va kul som sagt men jag hade inte planerat på att åka upp egentligen =P men det blev ett spontant infall men 1300kr bensin på 2 dagar *host host*

Hahaha ja det kostar att ligga på topp smile Men tänk va roligt du har haft iaf smile

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW

Sök