5357
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

Yeaaahh
257 Inlägg
1 december 2009
Trådstartare
Nu jävlar har jag en rolig idé till den 19 december!!!
Och hoppas på att många ställer upp:D

Det som jag har tänkt är: Vi samlas på lördags morgon med våra bilar och gör dom riktigt juliga ex: Snösprej, granris, maskeringstejp ja allt ni kan komma på med jul. samt att vi själva klär upp oss:) Sen kör vi genom hela stan med jul musik och bara har det grymt trevligt:P jag har pratat med några stycken och dom är på hoppas att många tycker detta är en rolig ide och att vi blir många!!

När: den 19 December tid kommer:)smile

En liten tanke är jue att folk inte tycker om oss eftersom vi kör alltid för fort och har ingen uppfattning om trafik medmera medmera.. så detta kanske kan göra en bättre inflyttande hos folk en tanke bara:D

Skriv vad ni tycker:P

MVH

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

229 Inlägg
1 december 2009
karlberg skrev:
Nu jävlar har jag en rolig idé till den 19 december!!!
Och hoppas på att många ställer upp:D

Det som jag har tänkt är: Vi samlas på lördags morgon med våra bilar och gör dom riktigt juliga ex: Snösprej, granris, maskeringstejp ja allt ni kan komma på med jul. samt att vi själva klär upp oss:) Sen kör vi genom hela stan med jul musik och bara har det grymt trevligt:P jag har pratat med några stycken och dom är på hoppas att många tycker detta är en rolig ide och att vi blir många!!

När: den 19 December tid kommer:)smile

En liten tanke är jue att folk inte tycker om oss eftersom vi kör alltid för fort och har ingen uppfattning om trafik medmera medmera.. så detta kanske kan göra en bättre inflyttande hos folk en tanke bara:D

Skriv vad ni tycker:P

MVH

Fan va nice idé wink hade gärna klätt ut audin,, men eftersom de inte bara är min så vågar ja inte riktiggt de.. Men ja kommer köra me den iaf den 19/12 wink

1 163 Inlägg
2 december 2009
Något sånt här kanske?
https://www1.garaget.org/archive/7/6866/87189/87189-1167520.jpg

Vi har varit ute i flera år, mkt julprylar, hög julmusik och förra året lade vi även ihop pengar till godis som barnen bjöds på...
Många tycker det är kul och man får verkligen uppmärksamhet!

Men se då till att hålla tillbaka högerfoten och visa den bra sidan...

Mvh

229 Inlägg
2 december 2009
NightCruiser skrev:
Något sånt här kanske?
http://www1.garaget.org/archive/7/6866/87189/87189-1167520.jpg

Vi har varit ute i flera år, mkt julprylar, hög julmusik och förra året lade vi även ihop pengar till godis som barnen bjöds på...

Mvh

Fan va nice de såg ut wink

Yeaaahh
257 Inlägg
2 december 2009
Trådstartare
NightCruiser skrev:
Något sånt här kanske?
http://www1.garaget.org/archive/7/6866/87189/87189-1167520.jpg

Mvh

Jaa det har man sett:P vill absolut inte sno iden från någon utan hade vart en rolig grej bara:P men precis som du säger måste verkligen hålla i högerfoten så den inte slinter till:Dbig_smile Men då kanske man kan räkna med dig??

1 163 Inlägg
2 december 2009
karlberg skrev:
Jaa det har man sett:P vill absolut inte sno iden från någon utan hade vart en rolig grej bara:P men precis som du säger måste verkligen hålla i högerfoten så den inte slinter till:Dbig_smile Men då kanske man kan räkna med dig??

Haha! Det är lugnt, bara kul om fler är med och vi kan få bättre sammanhållning mellan allt bilfolk i Varberg oavsett vilken sorts bilar man gillar!
Detta är en sådan grej där alla kan vara med, det handlar om utsmyckningen och stämningen, inte om bilarna för en gångs skull...

Mja, vi får se med det, vill gärna men Chryslern har körförbud, inte hindrat mig förut dock... big_smile
Ska samla ihop ett gäng tomtar med, har plats för 6-7pers i bilen så om någon här vill åka amerikanare för omväxlingens skull är ni mer än välkomna!
Dock får ni allt hjälpa till med utsmyckningen då...
Om annat folk vill kunna stå inne för utsmyckning av bilarna som ska med så har jag gott om plats, är dock 3.5mil in till stan...

Mvh

38 Inlägg
2 december 2009
Nightcuiser jag åker gärna med dig och kan la stå för lite glitter då självklart, om det är okej att jag åker med dig big_smile

15 Inlägg
2 december 2009
Tror även jag kommer med min ny inköpta pärla! Får se fall man kommer på nått skoj man kan göra med den, men kläder kan man åtminstonde bidra att ha på sig allt!smile
Senast redigerat av akuba (2 december 2009)

1 163 Inlägg
2 december 2009
Det ska gå bra Evo...

Pengar behövs inte, det som kommer kosta är pyntet, i år blir det en hel del! big_smile

Däremot skulle jag i värsta fall behöva låna en stereo med vanliga ISO kontakter och dubbla lågnivå under dagen om det blir akut, min är överkörd och köpa ny stereo är ingen prioritet nu.
Återkommer när det närmar sig om jag inte fått tag på en själv...
Alternativt om någon har en att sälja/byta mot andra stereo saker?

Mvh
Senast redigerat av NightCruiser (2 december 2009)

Yeaaahh
257 Inlägg
2 december 2009
Trådstartare
Så där ja låter intressant det här nu:P kul att några nappade:P den 19/12 funkar bra eller?? tänkte att folk har mest jul känsla då:Dbig_smile hehe!!

1 163 Inlägg
2 december 2009
Den 19/12 är perfekt!
Sista dagen det är lördagsöppet inför jul så brukar vara mkt folk på stan...
Lämpligast är att vi möts upp på förmiddagen runt 11 när det är mkt folk på stan, dom flesta åker hem från stan framåt 2-3 tiden på eftermiddagen och i den vevan börjar man ändå bli hungrig. smile

Är nästan 3 veckor dit så lite fler personer lär förhoppningsvis ansluta...

Ett tips, använd INTE snö på burk, det är ett rent helvete att få bort från bilen!!! tongue

229 Inlägg
2 december 2009
19/12 funkar helt perffa för mig wink

AJA Motorsport
450 Inlägg
3 december 2009
Jag ska la komma ska kolla med johan om han vill pynta sin 7forty tongue

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

Yeaaahh
257 Inlägg
4 december 2009
Trådstartare
liveforthis skrev:

hell yeah:Ptongue kom igen nu:P

varberg
4 december 2009
karlberg skrev:
liveforthis skrev:

hell yeah:Ptongue kom igen nu:P

ja fan, här ska pyntas! big_smile

Vattenkokare, Driftare
217 Inlägg
4 december 2009
måste säga att jag älskar idén, och om själva skicket på bilen inte spelar någon roll så kommer jag helt klart med min vinter sierra. den är fruktansvärt rostig, repig och allmänt ful så det enda sättet att fräscha upp den kanske är att julpynta den.
om detta går bra så är jag heltklart på !

Toyota Suprans projekttråd: HÄR
Nissan Silvia S15 projekttråd: HÄR

38 Inlägg
6 december 2009
Allt borde va välkommet om det är pyntat rejält  big_smile tycker iaf jag

Yeaaahh
257 Inlägg
10 december 2009
Trådstartare
Jahaapp det börjar dra ihop sig:Dbig_smile folk är tagade eller?? har tyvärr inte hört från så många som vill haka på:D men hoppas det kommer fler:D

1 163 Inlägg
11 december 2009
Jag kommer inte....

Hinner inte få färdigt Chryslern, jobb hela veckan + ny bil som ska få stor service då den ska ta mig till Sälen på söndagen så tiden finns inte...
Men ska nog fan försöka ta mig ner och kolla på er! smile

Mvh

Vattenkokare, Driftare
217 Inlägg
11 december 2009
ska vi mötas upp vid cheapy eller som vanligt och vänta in alla och sen köra tillsammans i ett prydligt led ?

Toyota Suprans projekttråd: HÄR
Nissan Silvia S15 projekttråd: HÄR

Sök