Tjaaabbaa! nu börjar det dra ihop sig mot falkenbergs träffen! Tänkte att dom som är intresserade att hänka på ner kan jue mötas upp på MIO parkering vid mc donalds KL 19:00 och kör runt 19:15 så kan vi ha en liten karavan ner! lugnt och sansat!
Hoppas att många kan komma och vädret är med oss:)
"Christoffer Camman Camitz Japp, vi träffas vid coop parkering runt 18.30-18.45 och runt 19.00 så drar vi neråt på gamla e6an mot fyndas parkering sprid gärna så vi blir flera!"
Tjaaabbaa! nu börjar det dra ihop sig mot falkenbergs träffen! Tänkte att dom som är intresserade att hänka på ner kan jue mötas upp på MIO parkering vid mc donalds KL 19:00 och kör runt 19:15 så kan vi ha en liten karavan ner! lugnt och sansat!
Hoppas att många kan komma och vädret är med oss:)
Då kör vi på Coop parkeringen istället fast 18:30 samling!
Tjenare, har sett 2 tyskar i Varberg, 1 röd Vento rostad huv, gött poke på fälgarna, och en mk2 golf vit bött sänkt! Vilka är det som kör dessa? Mvh från GALTEN!
Sedan undrar jag, händer det nått nu i varberg , har vart nere i husvagnen och drat ut på kvällarna då å då, men inte sett en enda bil ute typ , lite tråkigt!
Jag kör en vit Golf 2 (dock ingen MK2) nästan bottensänkt men inte långt ifrån, fy helvetes ful toning på bakrutan och SPL Dynamics dekal på bakre sidoruta på vänster sida.
Jag kör en vit Golf 2 (dock ingen MK2) nästan bottensänkt men inte långt ifrån, fy helvetes ful toning på bakrutan och SPL Dynamics dekal på bakre sidoruta på vänster sida.
Halmstad Streetmeet No.2 Den 7e juli kl: 18.30 Halmstad arena! Någon som ska dit? Karavan ner? Va där på det sista meetet förra året och det i slutet av april i år. Grymt mkt bilar och folk!
Träffen för pensionärer med Cadillac har i år ännu mer regler för cruisingen. http://www.wheelsnwings.se/ Finns det några under 55+ utan Cadillac som tänkt träffas på nån parkering och hänga lite?