no name

Plaathund
16 januari 2006 · 57 Inlägg

Är en film på gång, berätta gärna vad ni vill se

Notera; att köra i 300 mitt i stan är inget vi kommer att göra så skippa de tankarna, men andra kreativa ideer är välkommna, som drift, mer filmat utifrån bilarna, info om bilarna i filmen, Bränna MER gummi, etc.

JohnnyN Rutinerad medlem
16 januari 2006 · 1 938 Inlägg

En hel del drifting vore nåt smile Supra är ju perfekta bilen för det wink
Annars så vore nog lite info om bilarna, såsom hk, trim, styling och sånt intressera många smile

Plaathund
16 januari 2006 · 57 Inlägg

Det mesta står ju här på garaget, men man kunde göra en lite mer närmare titt på alla bilarna som är med, i filmen.

SpeedOfLight
16 januari 2006 · 1 432 Inlägg

En läcker grej vore att hälla ut massa vatten över en parkering och sen drifta runt inne där.... Då får man se hur det bara yr vatten överallt... jag och en polare hittade en vattenfylld tradarparkering förra sommaren, dock hade den som djupast ca 15 cm vatten men då vi kom insladdandes med hans 240 och vi gick in i vattnet så fick vi stora fontänen bakom oss, riktigt läcker effekt... dock då det blir djupare så får man ju en annan effekt , stora svallvågen smile

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Delerium Carpenter
16 januari 2006 · 310 Inlägg

Raca lite mer med varann genom trafikljusen som ni gjorde en gång där.

Eller få med er andra bilar och köra mot dom också? smile

Filma mer utifrån vore jäkligt sjysst också!

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)
Phant0m
16 januari 2006 · 26 Inlägg

Plaathund skrev:
Är en film på gång, berätta gärna vad ni vill se

Notera; att köra i 300 mitt i stan är inget vi kommer att göra så skippa de tankarna, men andra kreativa ideer är välkommna, som drift, mer filmat utifrån bilarna, info om bilarna i filmen, Bränna MER gummi, etc.

300 i stan hmmm låter ju kul. hmmm Vet en sträcka i Göteborg som skulle funka smile

Det finns bilar/fordon och din finns supror
Phant0m
16 januari 2006 · 26 Inlägg

calibra_nox skrev:
En hel del drifting vore nåt smile Supra är ju perfekta bilen för det wink
Annars så vore nog lite info om bilarna, såsom hk, trim, styling och sånt intressera många smile

Jag vet inte om jag kann hålla med om att den är så bra att drifta med . men det e kul och ser bra ut så vafan, klart det blir mycket av det i den nya filmen

Det finns bilar/fordon och din finns supror
bjohari
16 januari 2006 · 21 Inlägg

Phant0m skrev:

Plaathund skrev:
Är en film på gång, berätta gärna vad ni vill se

Notera; att köra i 300 mitt i stan är inget vi kommer att göra så skippa de tankarna, men andra kreativa ideer är välkommna, som drift, mer filmat utifrån bilarna, info om bilarna i filmen, Bränna MER gummi, etc.

300 i stan hmmm låter ju kul. hmmm Vet en sträcka i Göteborg som skulle funka smile

Vilken är den sträckan da??

kommer bara upp en vit sida för mig inget mer skall man bara vänta tills det händer något eller?

blir så sugen å se filmen nu när alla här berättar om den.

"I Wish i could see you with 100 eyes"
eftifo
16 januari 2006 · 126 Inlägg

Delerium skrev:
Raca lite mer med varann genom trafikljusen som ni gjorde en gång där.

Eller få med er andra bilar och köra mot dom också? smile

Filma mer utifrån vore jäkligt sjysst också!

håller med, sen är det ju inte jätte bra att ha street race mitt på ljusa dagen, men jobbigt när det är mörkt. men lite där som imprezan vs supran och dem båda suprorna, sånt gillar jag (:

Plaathund
16 januari 2006 · 57 Inlägg

bjohari skrev:
kommer bara upp en vit sida för mig inget mer skall man bara vänta tills det händer något eller?

högerklicka på länken, spara som.

Phant0m
16 januari 2006 · 26 Inlägg

bjohari skrev:

Phant0m skrev:

Plaathund skrev:
Är en film på gång, berätta gärna vad ni vill se

Notera; att köra i 300 mitt i stan är inget vi kommer att göra så skippa de tankarna, men andra kreativa ideer är välkommna, som drift, mer filmat utifrån bilarna, info om bilarna i filmen, Bränna MER gummi, etc.

300 i stan hmmm låter ju kul. hmmm Vet en sträcka i Göteborg som skulle funka smile

Vilken är den sträckan da??

kommer bara upp en vit sida för mig inget mer skall man bara vänta tills det händer något eller?

blir så sugen å se filmen nu när alla här berättar om den.

Liseberg ----> Allmedal eller tvärt om, eller upp mot Elvsborgsbron (akta kastvindar)

Senast redigerat av Phant0m (16 januari 2006)

Det finns bilar/fordon och din finns supror
TeQuilla
16 januari 2006 · 764 Inlägg

Kör man 300 i stan borde man bli av med kortet på måååånga år.

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
Plaathund
16 januari 2006 · 57 Inlägg

kan hålla med, samt går något snett så är de bara köttfärs kvar, inte värt det, därav vill vi inte ha sådana förslag.

bjohari
16 januari 2006 · 21 Inlägg

Phant0m skrev:

bjohari skrev:

Phant0m skrev:
300 i stan hmmm låter ju kul. hmmm Vet en sträcka i Göteborg som skulle funka smile

Vilken är den sträckan da??

kommer bara upp en vit sida för mig inget mer skall man bara vänta tills det händer något eller?

blir så sugen å se filmen nu när alla här berättar om den.

Liseberg ----> Allmedal eller tvärt om, eller upp mot Elvsborgsbron (akta kastvindar)

Okej såg filmen, den var Kaxig...wink

Vi sågs på 3000gt träffen i somras (göteborg) om du kommer ihåg? du var ju våran konkurent bland 3000gt bilarna. Hörde även att du hade en tung högerfot när du var på väg hem efter träffen. Hoppas det gick bra med bilen.

Ses säkert i sommar igen då är min VR-4 lite vassare kanske skall ta en race.....big_smile

PS: det var jag som hade den röda VR-4 99:an

"I Wish i could see you with 100 eyes"
Kornz Solfilmsmontör
16 januari 2006 · 947 Inlägg

Det går lite sakta sad Men hoppas på att få hem den inatt så man kan se imorrn smile

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
Plaathund
8 februari 2006 · 57 Inlägg

bjohari skrev:
Ses säkert i sommar igen då är min VR-4 lite vassare kanske skall ta en race.....big_smile

Vi har lite planer som gör att du kanske kan vara med på ett hörn

Phant0m
9 februari 2006 · 26 Inlägg

bjohari skrev:

Phant0m skrev:

bjohari skrev:

Vilken är den sträckan da??

kommer bara upp en vit sida för mig inget mer skall man bara vänta tills det händer något eller?

blir så sugen å se filmen nu när alla här berättar om den.

Liseberg ----> Allmedal eller tvärt om, eller upp mot Elvsborgsbron (akta kastvindar)

Okej såg filmen, den var Kaxig...wink

Vi sågs på 3000gt träffen i somras (göteborg) om du kommer ihåg? du var ju våran konkurent bland 3000gt bilarna. Hörde även att du hade en tung högerfot när du var på väg hem efter träffen. Hoppas det gick bra med bilen.

Ses säkert i sommar igen då är min VR-4 lite vassare kanske skall ta en race.....big_smile

PS: det var jag som hade den röda VR-4 99:an

Det va du som tittade förbi på Göteborg suprameet åxå va ?   Hej hej iaf smile

Det finns bilar/fordon och din finns supror
N_Martinsson Niklas
16 februari 2006 · 5 Inlägg

240kb/s

Motocross is the shit ^^
BMW635_Robban
16 februari 2006 · 1 277 Inlägg

Det var en nostalgitripp för mig. Lumpade nere i Halmstad och kände igen varenda gata ni körde på smile Men en sväng i Lundbytunneln (Göteborg) slank med i filmen med såg jag...

Skön film!

Phant0m
17 februari 2006 · 26 Inlägg

BMW635_Robban skrev:
Det var en nostalgitripp för mig. Lumpade nere i Halmstad och kände igen varenda gata ni körde på smile Men en sväng i Lundbytunneln (Göteborg) slank med i filmen med såg jag...

Skön film!

Ja .. filmen e en recut, så det komm med lite andra gobitar från sommaren....

Det finns bilar/fordon och din finns supror
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang