Snusar general onyx de ni det har ni inte råd med vah? fast jag köper på finlandsbåtarna så blir inte så dyrt en stock onyx för 270 nåt det är billigt:D
Men du kör ju lada också haha, skoja bara Kallar mig själv hobbysnusare, har snusat på heltid, men la av för nått år sedan. Nu köper jag en dosa när jag vill ha något att smutta på, typ varannan månad
Snusar general onyx de ni det har ni inte råd med vah? fast jag köper på finlandsbåtarna så blir inte så dyrt en stock onyx för 270 nåt det är billigt:D
äsch bara att dra till ngn turk-tjårre
Bara för att du ska slippa visa legitimation va? Snusar knappt längre för övrigt...
Jag snusar inte, jag röker inte, och jag dricker dessutom väldigt sällan. Bortser man från helgen som var så har jag nog till och med inte ens varit onykter på över 8 månader. Det är faktiskt rätt duktigt, om man jämför med andra i min ålder.
Rökte lite på högstadiet. Det var väl mest för att det var coolt. Sedan har jag provat snus. Har dock aldrig fastnat för något av detta. Det känns bara onödigt och som ett allmänt slöseri med pengar. Varför betala för en för tidig död?
Hade en klasskompis, vars morsa gav sig fasen på att hon skulle sluta röka. Hon rökte två paket cigg om dagen i 35 år. Räknar man då på att ett paket kostar 35kr så skulle hon kunna spara 1.244.250 kr, om hon istället sparat 70kr om dagen. En rätt intressant tanke...
Jag varken snusar eller röker och har inte häller provat
Där ska du ha lite creds. Det är duktig av många (inkl. mig själv) att inte snusa eller röka. Men det är ju väldigt många som i alla fall har provat. Duktigt duktigt!