4253
Sök

Motorjornalen Kanal 9

Åkeri ägare
226 Inlägg
30 april 2008
Trådstartare
Vad tycker ni om programet? hur tycker ni dom är som program ledare?
Själv tycker jag det är ett väldigt bra program här blandar dom en härlig mix som tilltallar alla i går typ gammal tyling med molles brutalt snygga 140 somm håller än i dag till ban tävlig tilbaka till Elmia för att av sluta med en fam buss jag personligen tycker det är ett riktigt bra Motor brogram, Sen tycker jag båda är gymmt duktiga programledare som får in en del rätt bra kommentarer. Men vad tycker ni

Mvh; Magnus

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

671 Inlägg
30 april 2008
Jag håller med faktiskt!  Programledarna är bra, kunniga och lagom seriösa. Förra avsnittet lackade jag lite på att det handlade så mycket om flyg, vilket iofs är ballt men kanske inte så mycket i ett bilprogram?

Kul att dom kör den där serien med stylingens historia. Men jag reagerade på att dom sa att "snart är m3 speglar och evo vingar ute" ... de var väl ute för flera år sen enligt mej.

Programmet känns lite efter på flera plan, elmia var ju för nån månad sen, Audi R8 e knappast ny heller, test mellan m3 rs4 och c63 amg har redan gjort på teknikensvärld och automotorsport så det var inga nyheter där heller, även om jag kan se dom bilarna hur många gånger som helst !

Men dom ska ha mycket cred för att vara Sveriges enda bilprogram på TV. Då är det OK att vara lite efter.

over and out

Second is the first loser

huh?
10 427 Inlägg
30 april 2008
Gooa göbbar ellerrr cool

Motorjournalen är bra grejer, synd att jag nästan har
missat alla avsnitt denna säsongen. Men tycker helt
klart dom förtjänar en plats på Kanal 5 istället för 9:an
som man helt enkelt missar att zappa förbi ibland wink

VW-nörd?
4 332 Inlägg
30 april 2008
Motorjournalen e inte BARA ett bilprogram, säger väl namnet, det är ett motorprogram och de tar upp lite andra grejer än bilar ibland.
Men ja tycker inte heller om att de glider till annat än bilar såklart tongue Men iaf.
De e bra programledare dom där tomtarna, om än lite Citroen-tokiga wink Får tyvärr ladda ner de för ja orkar fan inte zappa till kanal 9 när den ligger på kanalplats 77...

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
30 april 2008
Tycker det är ett bra program, men det SUGER valpung att dom flyttade det till kanal 9 istället för femman.. mad

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

375 Inlägg
30 april 2008
Tycker som ni andra att det är ett bra program, bra blandning av reportage och duktiga program ledare.
(varför inte knappa in 77 på kontrollen istället för att bläddra fram tongue )

född blåvit
624 Inlägg
30 april 2008
dom var på Elmia igår och hade med en hel del om styling, det var riktigt kul att se faktiskt smile

Programmet e väl helt ok att se på fast jäklar vad man saknar Top Gear ändå tongue

3 059 Inlägg
1 maj 2008
Senaste programmet var helt okej faktiskt.. Alltid gillat deras program men detta var första jag såg på länge och tycker det har blivit spritt över ett större område gällande motorhobby vilket är väldigt bra.

WANGAN-MEET CREW / Subaru Driver
162 Inlägg
2 maj 2008
Motorjournalen!
Det är inget annat än TopGear Wannabe men utan humorn och sarkasmen.
De har alltid för mycket snack och för lite reportage, vem bryr sig egentligen om vilken
lösning någon biltillverkare valt på bakluckan på bilen på någon mässa osv.

Inget illa menat om dem som personer,men programmet måste hottas upp lite enligt mig i alla fall.
Mvh.MickeMys

WANGAN MEET CREW: Sveriges största Japsträff - Wangan-Meet 5 Lördagen den 6 Juli 2013 @ Ljungbyheds flygplats F5 för mer information: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265689

Sök