Angående mätarna - som för övrigt ser helt okej ut såklart - så undrar jag varför du inte får tag i SQ-instrumenten, dvs de digitala? Inte för att jag är så kunnig inom ämnet Audi, och kanske de är svåra att få tag i - men när resten av jobbet är så extremt duktigt och snyggt gjort så..ja? Inget illa menat dock Bara en undran.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Angående mätarna - som för övrigt ser helt okej ut såklart - så undrar jag varför du inte får tag i SQ-instrumenten, dvs de digitala? Inte för att jag är så kunnig inom ämnet Audi, och kanske de är svåra att få tag i - men när resten av jobbet är så extremt duktigt och snyggt gjort så..ja? Inget illa menat dock Bara en undran.
Tack,
sport quattron hadde inga digitala instrument bara urquattron. där emot så hadde bara sportquattron en digital clocka i mitten precis som mitt instument har fast min har bränsle förbrukningen där..
förövrigt så går det ej o få tag i sq instrument längre det var bara tur som gjorde att ja fick tag i hastighetsmätaren..
så här ser en helt äkta ut.. ja försöker bygga så nära som möjligt i vissa fall bättre o modernare men ändå lite retro, med de delar o resurser man kan få tag i. som ja sagt tidigare så kommer min bil alldrig bli en äkta spq så då kan man sväva ut lite inom rimliga gränser. så här ser ett äkta sportquattro instrument ut..
Aha. Hehe ja alltid lär man sig nåt nytt. Nej en äkta SQ kommer det väl aldrig bli, men nära nog
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Slobo, nu när du har gjort oss så beroende så får du allt visa lite mera BILDER! Ser kanonfin ut iaf, fälgarna gjorde sig riktigt bra. Det ser ut som att besiktningen närmar sig med stormsteg?
monterade dit vindrutetårkarna den på föra sidan är moddad det är igentligen samma som sitter på passagerarsidan fast ja har moddat den lite så det skall se bra ut då det inte går o köpa den på föra sidan längre.
Var en liten vända i garaget idag. håller på o göra om lite infästningar till lycktorna fram.. tänkte köra med samma som satt på s1orna till en början tils ja får tag i ett redigt spq lycktor,, i helgen hoppas ja på att det händer lite grejor..
har även handlat på mig lite relän o kabelskor skall bygga lite elsystem med är det tänkt..