3092
Sök

Angående: Intressekoll för Japs Klub I Väst Sverige!

455 Inlägg
10 juni 2008
Anubis skrev:
corollaistheshit skrev:
Anubis skrev:

Efter som att alla bor på så olika ställen kommer de bli någon eller några som kommer få åka långt de går ju inte undvika man får ju helt enkelt kolla vart alla bor o försöka ta någon plats som är hyffsad för de flästa

det va inte så jag mena men blir det typ kiruna så kommer inte jag att komma! eller liknande ! hoppas att detta blir av! garaget träff i alingsås kommer ju inom kort verkar bli mycket bilar där! kan ju alltid träffas där om man nu vill starta någon stans!

Låter inte så dumt när o vart är de?

5 juli vid playan vart de nu ligger men det löser sig! finns en tråd här på garaget ett problem det är samma datum som japmeet!

>syns man inte finns man inte<

1 255 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
corollaistheshit skrev:
Anubis skrev:
corollaistheshit skrev:

det va inte så jag mena men blir det typ kiruna så kommer inte jag att komma! eller liknande ! hoppas att detta blir av! garaget träff i alingsås kommer ju inom kort verkar bli mycket bilar där! kan ju alltid träffas där om man nu vill starta någon stans!

5 juli vid playan vart de nu ligger men det löser sig! finns en tråd här på garaget ett problem det är samma datum som japmeet!

Precis o Japmeet är ett måste!!! där skulle ju alla kunna ses annars ja menar finns de någon bättre plats o mötas upp smile

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

455 Inlägg
10 juni 2008
Anubis skrev:
corollaistheshit skrev:
Anubis skrev:

Precis o Japmeet är ett måste!!! där skulle ju alla kunna ses annars ja menar finns de någon bättre plats o mötas upp smile

mnja jag har bott i vårgårda så alingsås träffen tror jag att jag kommer att välja!

1 255 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
corollaistheshit skrev:
Anubis skrev:
corollaistheshit skrev:

mnja jag har bott i vårgårda så alingsås träffen tror jag att jag kommer att välja!

Ok med andra ord du har aldrig vart på Japmeet wink

455 Inlägg
10 juni 2008
Anubis skrev:
corollaistheshit skrev:
Anubis skrev:

nej det har jag inte! märks det haha!

1 255 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
corollaistheshit skrev:
Anubis skrev:
corollaistheshit skrev:

nej det har jag inte! märks det haha!

Japp de är ju höjdpunkten på året så underbart massa feta bilar bankörning, drifting, 402 meter utställning o massa annat

506 Inlägg
11 juni 2008
när e d japs meet då?

Born to be wild and crazy

455 Inlägg
13 juni 2008
Banny69 skrev:
när e d japs meet då?

5 juli tror jag har inte kollat på länge! på deras hemsida står det japmeet,se eller com, kommerinte håg vilket!

69 Inlägg
14 juni 2008
Helgen den 4-5 är det jap meet. Jag ska iallafall dit. Ska tälta och allt smile
Och angåående vad varbergare tycker om boråsare...
Har ni snygga bilar och är någlunda vettiga i skallen är det nog inga problem wink
Bilgänget i varberg e snälla ja lovar smile

1 255 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
Angel_vbg skrev:
Har ni snygga bilar och är någlunda vettiga i skallen är det nog inga problem wink

Jag är ju från Jkpg från början bara bott i Borås i typ 3 år tongue

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
16 juni 2008
Angel_vbg skrev:

Okej.. Får väll hoppas på det iallafall tongue hihihi smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

69 Inlägg
16 juni 2008
Men då säger vi att du e från jönköping så blir d inga problem smile
Bara att komma ner eller upp som sagt. Alla är välkomna smile

88 Inlägg
17 juni 2008
jag är på:)

Chaffis
285 Inlägg
17 juni 2008
säg till när de e träff så dyker jag upp

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

8 Inlägg
3 juli 2008
Låter intressant, ett forum att dra folk till kanske skulle va nått? Där info om träffar o sånt läggs upp.

5 Inlägg
4 juli 2008
ja är på grabbar! måste få sålt min tyska schnitzel först så ja kan köpa en japanare big_smile

Mazda 3 MPS -07

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
5 juli 2008
Nemen vad har jag missat här! Klart jag är på, jätteroligt med sånt här big_smile

MVH Pontus
Senast redigerat av Qwaffe (5 juli 2008)

Ableton Live

31 Inlägg
5 juli 2008
ja de vore kul detta! Du som har hand om de kan väl PM:a mig eller nåt om de blir nåt av !

Maria

Vi trimmar inte bara din bil, vi säljer även delarna den vill ha!
Mobil: 0763-498601
Mail: maria@wroom.org
Msn: maria_miranda@spray.se

Dra räva i grus...
52 Inlägg
8 juli 2008
bara att bli medlem på Insane-Japs. Vi är ett gäng polare som startat ett forum för japsälskare. Vi kommer från väst sverige så det är ju passande. Men detta är ju endast startat som kul grej och klanske inte som en riktig klubb i första hand, men om det blir stort och intresset finns så kan det ju alltid utvecklas åt det hållet.

Mvh// Stoffeman (Insane-Japs Crew)
Senast redigerat av Stoffeman84 (8 juli 2008)

Dra räva i grus...
52 Inlägg
8 juli 2008
Jag bor i Skara och ett par i Mariestad och Kristinehamn.. så det är ganska centralt. smile

Någon träff är väl inte inplanerad då sidan och medlemsantalet inte är så speciellt stort för tillfället.. skulle bli som vilken annan helg som hellst att dra igång en träff för medlemmarna då man ändå träffas mkt regelbundet.. smile
Bara att bli medlem på sidan och hjälpa till att få den att växa, så ska det väl inte vara omöjligt att anordna träffar senare i sommar.

Mvh// Stoffeman

Sök