Efter som att alla bor på så olika ställen kommer de bli någon eller några som kommer få åka långt de går ju inte undvika man får ju helt enkelt kolla vart alla bor o försöka ta någon plats som är hyffsad för de flästa
det va inte så jag mena men blir det typ kiruna så kommer inte jag att komma! eller liknande ! hoppas att detta blir av! garaget träff i alingsås kommer ju inom kort verkar bli mycket bilar där! kan ju alltid träffas där om man nu vill starta någon stans!
Låter inte så dumt när o vart är de?
5 juli vid playan vart de nu ligger men det löser sig! finns en tråd här på garaget ett problem det är samma datum som japmeet!
det va inte så jag mena men blir det typ kiruna så kommer inte jag att komma! eller liknande ! hoppas att detta blir av! garaget träff i alingsås kommer ju inom kort verkar bli mycket bilar där! kan ju alltid träffas där om man nu vill starta någon stans!
Låter inte så dumt när o vart är de?
5 juli vid playan vart de nu ligger men det löser sig! finns en tråd här på garaget ett problem det är samma datum som japmeet!
Precis o Japmeet är ett måste!!! där skulle ju alla kunna ses annars ja menar finns de någon bättre plats o mötas upp
Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Helgen den 4-5 är det jap meet. Jag ska iallafall dit. Ska tälta och allt Och angåående vad varbergare tycker om boråsare... Har ni snygga bilar och är någlunda vettiga i skallen är det nog inga problem Bilgänget i varberg e snälla ja lovar
Helgen den 4-5 är det jap meet. Jag ska iallafall dit. Ska tälta och allt Och angåående vad varbergare tycker om boråsare... Har ni snygga bilar och är någlunda vettiga i skallen är det nog inga problem Bilgänget i varberg e snälla ja lovar
Jag är ju från Jkpg från början bara bott i Borås i typ 3 år
Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
bara att bli medlem på Insane-Japs. Vi är ett gäng polare som startat ett forum för japsälskare. Vi kommer från väst sverige så det är ju passande. Men detta är ju endast startat som kul grej och klanske inte som en riktig klubb i första hand, men om det blir stort och intresset finns så kan det ju alltid utvecklas åt det hållet.
Jag bor i Skara och ett par i Mariestad och Kristinehamn.. så det är ganska centralt.
Någon träff är väl inte inplanerad då sidan och medlemsantalet inte är så speciellt stort för tillfället.. skulle bli som vilken annan helg som hellst att dra igång en träff för medlemmarna då man ändå träffas mkt regelbundet.. Bara att bli medlem på sidan och hjälpa till att få den att växa, så ska det väl inte vara omöjligt att anordna träffar senare i sommar.