FilM: McLaren Mercedes SL-R vs lätt trimmad Chevrolet Corvette Z06 i Svergie

MeloveGolf Vw trimmare
10 maj 2008 · 2 995 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:
SLR är inte mercas värsting^^
du har GTR en.......

Du har Z06-R som dödade mercas Gtr på nürburing tex...

Team-Adolfsson skrev:
sitter Merca motor i pagani Zonda och det sägs ju vara världens snabbaste bil ?

hört talas om ultimate aero nån gång? annars googla och be till gud a.k.a carrol shelby

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
MDrei
10 maj 2008 · 657 Inlägg

:lol:Vem bryr sig lol


KHRacing skrev:
Råkar vara bekant med föraren/ägaren utav Vetten & han kan köra & är defenitift inget rikemansbarn

K

Aerodynamik ...
10 maj 2008 · 7 120 Inlägg

camaro67 skrev:
Lingenfelter big_smile

Z06 är än så länge högprestanda versionen om ZR-1 inte har kommit än. Med bättre väghållning och mer pullver så lär den piska bilar för X-antal miljoner. Något som till och med Z06an har gjort.

Men hur rättvist är de att jämföra en massproducerad bil för 700k och en bil som kostar ett antal miljoner? Inte speciellt. wink

ZR-1 kommer bli en riktig killer, men det är lite tråkigt att alla Corvetter med så mycket hk inte kan få ner all kraft i backen.. ( som GT-R t.ex. roll )

Men men, Corvette är riktigt bra bilar som går bra och inte kostar allt för mycket pengar. smile

Masterworks
10 maj 2008 ·

Aerodynamik skrev:
Men men, Corvette är riktigt bra bilar som går bra och inte kostar allt för mycket pengar. smile

Kan bara hålla med! hehehe... cool

MeloveGolf Vw trimmare
10 maj 2008 · 2 995 Inlägg

Aerodynamik skrev:
ZR-1 kommer bli en riktig killer, men det är lite tråkigt att alla Corvetter med så mycket hk inte kan få ner all kraft i backen.. ( som GT-R t.ex. roll )

hey kan du få ner effekten i marken bevisar det bara att du har för lite effekt cool

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Aerodynamik ...
10 maj 2008 · 7 120 Inlägg

MeloveGolf skrev:

Aerodynamik skrev:
ZR-1 kommer bli en riktig killer, men det är lite tråkigt att alla Corvetter med så mycket hk inte kan få ner all kraft i backen.. ( som GT-R t.ex. roll )

hey kan du få ner effekten i marken bevisar det bara att du har för lite effekt cool

480hk tycker inte jag är speciellt lite cool

MDrei
13 maj 2008 · 657 Inlägg

Till kommande GTboard.co mevent är det tyvärr det big_smile

Aerodynamik skrev:

MeloveGolf skrev:

Aerodynamik skrev:
ZR-1 kommer bli en riktig killer, men det är lite tråkigt att alla Corvetter med så mycket hk inte kan få ner all kraft i backen.. ( som GT-R t.ex. roll )

hey kan du få ner effekten i marken bevisar det bara att du har för lite effekt cool

480hk tycker inte jag är speciellt lite cool

GodaDraken76
10 juli 2008 · 59 Inlägg

Hade gärna ägt en SLR istället för Z06a, men den går väl den med *ler*
Inte många som vågar något, hehe.

// André

Porsche 996 Turbo FS490 -01 - Såld
Corvette C6 Z06 -07 - Såld
Toyota Supra MKIV T78 Euro Spec -93 - Såld
Antonnn
10 juli 2008 · 65 Inlägg

jag hade piskat båda två på min trehjuling ! wink : FAAN FEL VÄÄXEL , vafan e de ^^ hahahahahaha smile

Silverbilar Avstängd
10 juli 2008 · 159 Inlägg

I SVERGIE?

MKT dåligt filmat . helt vårdslöst .kameran flyger ibland upp i himlen .tappar skärpan med mera

så nej . jag äter min Calzone nu istället
ORKA INTE SE HELA , undra vem som är så dum som köper DVDn lol

sayo Nybro
6 augusti 2008 · 41 Inlägg

corvetten tävlade med en 360 som har en v6 och corvetten hadde en v8 rätt orättvist med tanken hur på hur många hk corvetten hadde o ferrarin samma sak när det gäll mot nissan skillde ca 100 hk emmellan

sayo Nybro
6 augusti 2008 · 41 Inlägg

så låt corvetten tävla mot en bil som är i samma klass sså får man se vad som händer med den.
smisk smisk sägger ja ba

Senast redigerat av sayo (6 augusti 2008)

SpX
7 augusti 2008 · 19 Inlägg

Den Heter Slr Inte Sl-r

Mercedes C 250 Sport Coupe "Snövit" (2013)
Mercedes E klass "Silver Pilen" (2001)
e55boy
7 augusti 2008 · 164 Inlägg

Nej jänkarna har aldrig haft nå speciellt bra vägegenskaper som standard. Men den nya corvetten har ju verkligen vänt på myntet, den har ju kört ifrån betydligt exklusivare bilare på bana.

Personligen skulle jag hellre ha en SLR, men corvetten är ingen dålig bil på bana smile!
Om man sen tänker på vad den kostar, kontra vad man får, är det inte många bilar som är i samma klass!

Arguing with someone on the internet is like beeing in the special olympics.
Even if you win, you are still retarded
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang