låter bra alla! fan va kul att det finns folk som är intresserade. DÅ känns det värt att ordna. såna här träffar är ju otroligt populära neråt landet, så varför inte här uppe oxå? skitkul att även folk från gällka är på G. vi vet ju att ni lurar på en massa potenta kärror
om det går bra med träffarna blir det även att köra konbana + större utställningar för allmänheten i sommar. vi håller på att ordna en stor plats för konbana nu, tittar på lite olika ställen. bra asfalt är ju ett måste så flygfältet är klart intressant
varför inte lombia parkeringen?, är nog lite större om det skulle komma mer bilar
vi har funderat på det oxå, men tänkte att sportis är mer centralt = lättare att locka dit folk. OM det skulle bli för stort så får vi väl flytta på oss dit. fasen vad kul om det blir så, gärna för mig
jag kanske kommer med en stylad VW Taro :p ... men... inställt vid regn? så om jag kommer från pajala och helt plötsligt börjar det regna när man kommer till kiruna så blir det inget?
jag kanske kommer med en stylad VW Taro :p ... men... inställt vid regn? så om jag kommer från pajala och helt plötsligt börjar det regna när man kommer till kiruna så blir det inget?
mvh tommy
hehe ja, låter som en bil i extreme-klassen enda som kan stoppa oss nu är som sagt ett jevla ösregn. vi skiter väl inte i det om det duggar lite lätt, men om det ösregnar kanske det inte är så kul att stå ute? vi får hoppas på fint väder iallafall! prognoserna är lite avvaktande ännu, får se senare i veckan. annars kanske det slutar regna senare under kvällen ändå.
EVENTUELLT BLIR DET ATT TRÄFFAS SENARE UNDER KVÄLLEN OXÅ. CRUISING DEN "VANLIGA" TIDEN PÅ STAN VID 24:00. TRÄFFAS PÅ FOLKAN FÖR DEM SOM VILL!
GÄLLIVAREBOR - FÖRSÖK KOMMA NU! PUTSA BILARNA OCH STÄLL UPP
Magic - Synd som fan att mussen är trasig, den såg fin ut denna säsong. är det din gamla? vi tänkte ordna konbana själva, det är ju bara tillstånd som krävs och nån som designar banan. tidtagning kommer väl att ske med stoppur bara tror jag, det är för mkt jobb med en sån där anläggning som blackracet hade. konbana hade varit så jäkla skojj alltså! personligen gillar jag det mkt mer än blackrace. CSR har inte svarat på mina inviter ännu, får se om det blir med dem eller som nu med GARAGET.ORG. du får gärna vara med i projekt-gänget om du vill!