det finns inga smidiga sätt att dra en kabel som blir bra...är väl ungefär samma som min golf då.. dra signalkabeln på höger sida och strömkablarna på vänster sida... det finns väl någon plugg i torped-väggen som du kan dra kabeln igenom..sen går du ner under mattan längs med tröskeln eller hur man ska förklara och så drar du kabeln ända bak till bagaget... Hur tjock strömkabel ska du använda? M.v.h. Emil
det finns inga smidiga sätt att dra en kabel som blir bra...är väl ungefär samma som min golf då.. dra signalkabeln på höger sida och strömkablarna på vänster sida... det finns väl någon plugg i torped-väggen som du kan dra kabeln igenom..sen går du ner under mattan längs med tröskeln eller hur man ska förklara och så drar du kabeln ända bak till bagaget... Hur tjock strömkabel ska du använda? M.v.h. Emil
Ja vet inte riktigt men den e inte spec tjock för det är inget j'ttesteg somjag har men lite pilligt ändå. Kan man ta bort Tröskeln eller nå och dra under den?
Man får aldrig en andra schans att ge ett första intryck.
du kan ju släppa listerna som ligger längs med tröskelns insida (inne i bilen).. sedan kan du lyfta på filten som täcker golvet och dra kabeln under filten hela vägen till bagaget...