om du menar bak så tycker jag personligen att du inte ska göra det tycker det ser förjävligt ut
Men det är bara min åsikt, du gör annars ett grymt jobb
Keep it up!!
okej jag kolla på några bilar här på garaget med det och jag tyckte med det blev förjävligt så det kommer att bli orginal det ända som blir ändrat är att det blir en lite skylt
tackar:D
Okej! Min är ju USA import så jag har ju en annorlunda baklucka och får ha andra skyltar helt det är ganska nice.
den var faktisk jävligt snygg med den luckan så skulle man kanske gjort på min det är ju inte hella värde och bygga om det så
jo det är inget fel på din med igenlagd lucka den bil är jävligt snygg men jag tror inte det passar till min bakkjol efter som där är rätt mycket former på min men jag ska ta oh leka lite i ps och se vilket som passar på min
Ser ut att kunna bli riktigt bra, men det känns som det är en liten stund kvar ännu...
Vore kul med en helhetsbild av bilen, men det kanske du vill hålla lite på. =P
Keep up the good work.
tackar jo det är en hell jobb kvar men jag har bestämt mig för att göra min andra bil till bruks skicka och så inte jäkta med hondan utan jag ska sikta på att ha den klar till sommaren i stället
jo det kanske vi kan ordna men det blir ingen bild på fronten får den är nästan enda upp i vägen och jag orkar inte sätta ner bilen på marken igen men bilder på sidorna och baken ska vi nog kunna skaffa
Det där en ju på en årsmodell 96 ->> då såg de betydligt bättre ut än på 92 -> 95 modellerna tkr jag
ja det ser faktiskt bättre ut på 96+ dom har ju inte bakljusena på luckan som min har det hade nog sätt rätt konstigt ut om man bara har 2 ljusen på luckan och sen inget mer
i dag har det inte hänt så mycket med hondan jag har gjort lite på vinter bilen i stället så man kan köra in och bes den en dag....ingen som har något tips om ridetech sportstolar är sköna att sitta i
igenlagd baklucka måste du bara köra på!! fan va de va nice=)
keep it up!
henke
tackar ja på 96+ är det skit snyggt men tror inte det blir lika snyggt på min efter som jag har en del av bakljusena på bakluckan men jag ska leka i ps och se vilket som blir snyggast
Senast redigerat av eddiemeduza17 (19 augusti 2008)
Det där en ju på en årsmodell 96 ->> då såg de betydligt bättre ut än på 92 -> 95 modellerna tkr jag
ja det ser faktiskt bättre ut på 96+ dom har ju inte bakljusena på luckan som min har det hade nog sätt rätt konstigt ut om man bara har 2 ljusen på luckan och sen inget mer
Varför ser det inte bra ut då? om det ser bättre ut på EG, allså 92-95 eftersom det där är en sån
Varför ser det inte bra ut då? om det ser bättre ut på EG, allså 92-95 eftersom det där är en sån
Mvh Jimmy
jag såg faktiskt inte att det var en 92 det liknar den lite nyare utan bakljusena på luckan.mvh
oj såg inte heller att de var en 92! men den vart mkt snyggare när han hade gjort om lysena på bilen. Om det inte är för mkt jobb så skulle de vara jävligt snyggt och cleant!
efter egen erfarenhet så brukar man inte sitta nå vidare i billiga stolar om man ska ut å åka långt.. just därför vi köpte bra/lite dyrare stolar till chevan.
oj såg inte heller att de var en 92! men den vart mkt snyggare när han hade gjort om lysena på bilen. Om det inte är för mkt jobb så skulle de vara jävligt snyggt och cleant!
vist är det mycket jobb men jag har tid så det blir någ att lägga i reg skylten och ljusena