Mjo, bara jag skulle få igång bilen, verkar som om startmotorn sagt upp sig när det bara kommer ett klickande ljud från motorn , sen skulle även snön försvinna så man skulle kunna köra upp bilen för besiktning
Mjo, bara jag skulle få igång bilen, verkar som om startmotorn sagt upp sig när det bara kommer ett klickande ljud från motorn , sen skulle även snön försvinna så man skulle kunna köra upp bilen för besiktning
Jaså de e ju inte så skoj:/ Ja ska se om jag blir klar för en provstart imorgon=)
Jaså de e ju inte så skoj:/ Ja ska se om jag blir klar för en provstart imorgon=)
Nepp när man äntligen började få ordning på allt , låter fint det, har ni snöfria vägar hos ert redan?
Nepp när man äntligen började få ordning på allt , låter fint det, har ni snöfria vägar hos ert redan?
jävlar :o , vad fräckt, så det blir att ta bilen i bruk snart då?
Ja de blir de ska besiktas 24/3 så de börjar närma sig nu=)
Jofan, håller tummarna för att den går igenom
Liten update hörni..
Drog idag och hälsade på bilen med hopp om att jag skulle få igång den trots problemet tidigare (trodde de var startmotorn som gått sönder) , men efter lite mixtrande hittade jag felet vilket inte precis var stort.. hade minus kabel för "löst" fast på polen så efter lite spännande så startade bilen äntligen!!
Passade på att filma ett kort filmklipp får se om jag lägger upp det.. Lade även min momo-knopp på plats vilke passar jäkla bra tillsammans med färgerna i bilen. Lägger in en bild (ger dock orättvisa pga den dåliga belysningen) så ni får ett litet hum om hur de ser ut
ser mycket bättre ut "på riktigt", kommer bättre bild senare.
Kommer att besikta bilen i slutet på denna månad (mars) och kommer att ta ibruk den såfort vägarna är snö samt saltfria
Hoppas bara besiktningen går som planerat, e lite orolig ang hastighetsmätaren då den funkar när den tycker men månne jag inte ska få igenom den på något sätt Nu är det bara däcken som saknas till fälgarna + montering så bär det så småningom mot besiktning!
Var idag och besökte bilen igen med polaren , idag monterade vi HKS dumpen, och JÄVLAR vilket skönt dumpljud den fick , hade med kameran men hade batteriet tomt så blev inget filmklipp, men ska troligtsvis på lördag igen och fixa på bilen med polarn så kommer garanterat bilder + film då!