Jahapp!
Idag ombesiktade jag då bilen! rätt så lustig besiktning må jag säga.
började med att han kollade tomgången osv, självklart vart de inte helt bra där utan själva tomgången var bra men syrevärden eller något liknande var dåligt, visste dock vad de berodde på så jag bad om att få skruva lite under huven.
medan jag började pilla på dumpen lite så kollade han övriga fel hastigt o lustigt, när jag äntligen lyckats få tomgången samt alla värden rätt ställda så vad händer då?
JO, motorn börjar koka, WTF? börjar ryka som fan.. tur så hade man en snäll bes.gubbe så han sa bara att hämta lite vatten o häll i, så gjorde det och det sjönk ner för tillfället. Sedan fixade han pappren och fick köra därifrån med
GODKÄNT *wohoo*
dock måste nismo-streamern bort inom en vecka då det är antecknat i reg.utdraget vilket betyder att jag nästa sommar inte kommer att kunna köra med något alls på vindrutan

skulle jag ha varit smart så skulle jag ha tagit bort det till besiktningen och skaffat en ny.. men dumt huvud får kroppen lida

hastighetsmätaren gav han mig en månad att få reparerad, känns ganska skit att man måste ha den i skick då man har gps som visar hastigheten.. vetefan hur jag ska få den fixad, blir väl att köpa ett annat mätarhus..
anyway, nu till det tråkiga, på hemfärden gick tempen upp igen och motorn börja koka, körd då till närmaste mack och köpte kylarvätska dock hjälpte det inget?! burken är full och ändå går tempen upp i max :S
nån som vet vad det kan bero på??sry för walloftext. // MVH LIQUISOLE