Idag ställde jag av bilen för vintern och mondeon är som bäst @ verkstad för att fixas inför besiktning.. Har även fått ett JOBB nu, vilket innebär pengar, vilket i sin tur betyder inköp till min 200sx Så nu kommer det att börja hända så småningom!
Det blir hel grymt, fälgarna passar in bra på bilen, vingen du har tänkt ha på bilen tycker jag dock att du kan hoppa över, skall man ha vinge skall den vara stor hög å vara i kolfiber .
Var lite emot den där hajfenan först, men på den senaste bilden såg det faktiskt rätt stiligt ut. Känns dessvärre lite som BMW 5-serie eller Volvo s80.
Tror att den där takvingen kommer sitta som smort, riktigt snyggt med sådana En diskret vinge där bak hade inte heller varit så dumt, kolla om du hittar något. Bättre än orginal tycker jag.
Var lite emot den där hajfenan först, men på den senaste bilden såg det faktiskt rätt stiligt ut. Känns dessvärre lite som BMW 5-serie eller Volvo s80.
Tror att den där takvingen kommer sitta som smort, riktigt snyggt med sådana En diskret vinge där bak hade inte heller varit så dumt, kolla om du hittar något. Bättre än orginal tycker jag.
Ha d! MVH Pontus på ö-helvetet
Heh, den första bilden på den verkar vara lite vilseledande då det ser riktigt nice ut , man måste ju våga vara lite annorlunda hehe, inte så många 200sx som har hajfena . Jepp takvinge kan inte sitta fel får se om de blir någon annan vinge i ett senare skede.. Tack för din kommentar!