3104
Sök

"liquisoLe" 200sx s13 - från orginal till stylad [NU 19.7 - lite småsaker beställda..]

1 237 Inlägg
7 oktober 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
Kommer försöka ha ett sett till nästa månad så du vet smile
Ska se vad jag kan trolla fram wink

Redigt najs stuk smile way to go big_smile

Nice, bilder sen ifall du får hem smile Jo det är nice stuk på dendär bilden wink dock kmr jag inte att bredda något än denna vinter..fastän det vore rätt nice smile

btw har nu tagit bort bromsljuset, ser nog bättre ut utan det smile
Senast redigerat av liquisole (7 oktober 2008)

1 237 Inlägg
14 oktober 2008
Trådstartare
Miniupdate :

Har fixat en "hajfena" på bilen nu big_smile

http://data.fuskbugg.se/skalman01/IMG_5734.JPG
Det är dom små sakerna som gör det wink Idag ska bilen till verkstad på oljebyte, och på veckoslutet blir det vinterförvaring smile

738 Inlägg
14 oktober 2008
Jag diggar itne hajfenan hmm

1 237 Inlägg
14 oktober 2008
Trådstartare
Stofer skrev:
Jag diggar itne hajfenan hmm

haha hur kan du inte digga den? smile själv tycker jag den e stilig ^^

435 Inlägg
14 oktober 2008
Tycker du ska köra på vad du gillar, det är ju din bil big_smile

No risk, No reward

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
14 oktober 2008
Gillar inte hajfenan och bromslyset, i övrigt ser det riktigt bra ut, kämpa på nu wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

1 237 Inlägg
14 oktober 2008
Trådstartare
Perss0n skrev:
Tycker du ska köra på vad du gillar, det är ju din bil big_smile

Det e sant smile dock skadar det aldrig med lite feedback tongue

mäki : bromslyset är borttaget för en tid sedan smile hajfenan kmr nog vara kvar då jag gillar den ^^, tack för posten smile
Senast redigerat av liquisole (14 oktober 2008)

738 Inlägg
14 oktober 2008
Jo alla tycker ju olika! Du gjorde helt rätt i att ta bort bromsljuset förövrigt! Tonignen av baklyktorna blev ballt!

1 237 Inlägg
15 oktober 2008
Trådstartare
Stofer skrev:
Jo alla tycker ju olika! Du gjorde helt rätt i att ta bort bromsljuset förövrigt! Tonignen av baklyktorna blev ballt!

jepp smile och tur är väl det smile, mjo vart faktist mycket bättre utan bromsljus tongue

1 237 Inlägg
20 oktober 2008
Trådstartare
Idag ställde jag av bilen för vintern smile och mondeon är som bäst @ verkstad för att fixas inför besiktning.. Har även fått ett JOBB nu, vilket innebär pengar, vilket i sin tur betyder inköp till min 200sx smile Så nu kommer det att börja hända så småningom!

1 237 Inlägg
23 oktober 2008
Trådstartare
NissanLover92 skrev:
Ser riktigt bra ut, diggar hajfenan:P

tackar! äntligen nån som är av samma åsikt wink

Har funderat på MVK-fälgar, vad tycks? har photoshoppat lite + en sänkning..

https://www1.garaget.org/gallery/archive/54912/488602_njrzdc.jpg
mvk fälgar + sänkning

Kom gärna med egna förslag samt ideér! smile
Senast redigerat av liquisole (23 oktober 2008)

Gotlänning på drift.. Konstant!
1 325 Inlägg
24 oktober 2008
liquisole skrev:
NissanLover92 skrev:
Ser riktigt bra ut, diggar hajfenan:P

tackar! äntligen nån som är av samma åsikt wink

Har funderat på MVK-fälgar, vad tycks? har photoshoppat lite + en sänkning..

http://www1.garaget.org/gallery/archive/54912/488602_njrzdc.jpg
mvk fälgar + sänkning

Kom gärna med egna förslag samt ideér! smile

Det blir hel grymt, fälgarna passar in bra på bilen, vingen du har tänkt ha på bilen tycker jag dock att du kan hoppa över, skall man ha vinge skall den vara stor hög å vara i kolfiber wink.

Keep up the work! ;D

243 Inlägg
24 oktober 2008
Detta tror jag på! ska  verkligen följa detta wink lycka till smile

345 Inlägg
24 oktober 2008
Ser riktigt bra ut så. Bakfönstren hade du väl också tänkt tona?

1 237 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
LINGSTROM : Tackar! smile vilken vinge menar du? har inte tänkt mig nån annan vinge tills vidare än "takförlängare".

HAANS : Tack! Kul att nån tror på det wink Hoppas jag kan uppfylla förväntningarna ^^

Acke88 : Självklart ska bakrutan tonas, blir möjligtsvis toning av rutor nästa vslut! Tack för din kommentar smile

217 Inlägg
26 oktober 2008
Blir verkligen fin fin. Tycker du ska ha fälgarna som du photoshoppat dit passade verkligen bilen

1 237 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
mondeofin skrev:
Blir verkligen fin fin. Tycker du ska ha fälgarna som du photoshoppat dit passade verkligen bilen

Tack så mycket! Håller mig till dem sålänge jag inte hittar några jag gillar mera.. tycker själv de sitter klockrent på bilen smile

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
26 oktober 2008
Var lite emot den där hajfenan först, men på den senaste bilden såg det faktiskt rätt stiligt ut. Känns dessvärre lite som BMW 5-serie eller Volvo s80.

Tror att den där takvingen kommer sitta som smort, riktigt snyggt med sådana big_smile En diskret vinge där bak hade inte heller varit så dumt, kolla om du hittar något. Bättre än orginal tycker jag.

Ha d!
MVH Pontus på ö-helvetet

Ableton Live

1 237 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
Qwaffe skrev:
Var lite emot den där hajfenan först, men på den senaste bilden såg det faktiskt rätt stiligt ut. Känns dessvärre lite som BMW 5-serie eller Volvo s80.

Tror att den där takvingen kommer sitta som smort, riktigt snyggt med sådana big_smile En diskret vinge där bak hade inte heller varit så dumt, kolla om du hittar något. Bättre än orginal tycker jag.

Ha d!
MVH Pontus på ö-helvetet

Heh, den första bilden på den verkar vara lite vilseledande då det ser riktigt nice ut wink , man måste ju våga vara lite annorlunda hehe, inte så många 200sx som har hajfena smile . Jepp takvinge kan inte sitta fel wink får se om de blir någon annan vinge i ett senare skede.. Tack för din kommentar! smile

1 237 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
Update!

Har gjort två beställningar nu, det ena jag har beställd är en HKS dump.

http://image.nettix.fi/extra/partimg/588201_588300/588254_b_5c4af9566c578b5f.jpg

och det andra jag har beställt är fjärrstryning till centrallåset smile

http://www.halytin.com/catalog/images/211HV.png

Ska se om jag får hem det överhuvudtaget då det är helt främmande sidor för mig tongue väntar spnnande smile

Sök