Det jag beställde verkar inte komma hem, så glömmer det tills vidare och köper det från något annat ställe om jag hittar så fort jag kan , har däremot idag beställt ett xenon h4-3 kit (6000Kelvin) idag från vvme.com , det borde jag ivarjefall få då jag redan betalat
soft med xenon det är väl bara att sätta dit boxarna och koppla in de gamla kablarna och ha sig lite va? eller hur gör man?
japp det är i princip som att byta glödlampan bara ballasterna (boxarna) som man ska fästa på valfritt ställe som är det lilla extrajobbet Kommer bli riktigt nice med xenon, rekommenderar att köpa från just den sidan nu när dollern ligger så lågt
Det var inte centrallås jag hade beställt utan fjärrstyrning till fjärrlåset.. fjärrlås kostar inte så mycket, kring 500kr skulle jag tippa på fjärrstyrningen kostar 1k..
GE ER ÅSIKT
Tänkte beställa regskylthållare, dock vet jag inte riktigt än vad för text jag ska beställa med... har mest funderat på "TURBO PERFORMANCE" eller "GARAGET.ORG/LIQUISOLE" , dock vet jag som sagt inte riktigt än.. så KOM GÄRNA MED EGNA FÖRSLAG ELLER IDEER!