3601
Sök

"liquisoLe" 200sx s13 - från orginal till stylad [NU 19.7 - lite småsaker beställda..]

83 Inlägg
27 oktober 2008
Kul projekt. Läste igenom alla sidor just och kommer i fortsättningen också att "hälsa på" här. Lycka till!

1 237 Inlägg
27 oktober 2008
Trådstartare
NickeR skrev:
Kul projekt. Läste igenom alla sidor just och kommer i fortsättningen också att "hälsa på" här. Lycka till!

Du är mer än välkommen smile , borde börja hända grejjer nu då jag ställt av bilen samt har jobb och lönen närmar sig wink

1 237 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
NissanLover92 skrev:
HKS dumpen ser inte dum ut, längtar efter att få se resultatet med fjärrstryning till centrallåset smile

Hehe, den låter inte dumt heller wink , längtar själv att få visa resultatet smile håller mig uppdaterad!

435 Inlägg
28 oktober 2008
vill också se hur det blir med fjärrstyrningen, funderat på det till min också smile om det är krångligt att koppla in och så..

No risk, No reward

1 237 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
Perss0n skrev:
vill också se hur det blir med fjärrstyrningen, funderat på det till min också smile om det är krångligt att koppla in och så..

Heh, borde inte vara så svårt.. men kan ju skriva en liten guide sen samtidigt som jag fixar mitt! smile

435 Inlägg
28 oktober 2008
liquisole skrev:
Perss0n skrev:

Heh, borde inte vara så svårt.. men kan ju skriva en liten guide sen samtidigt som jag fixar mitt! smile

hehe ja om du dyker på några problem får du gärna ta upp dom smile

No risk, No reward

Galen
849 Inlägg
28 oktober 2008
Ser bra ut! Längtar tills du får på dumpen

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

1 237 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
Persson : Japp, såklart smile
Frippe : Jag med ^^, kmr filmklipp sen på den smile

Jlmmy
28 oktober 2008
Det var en trevlig liten beställning big_smile
Gillar hks dumpen, Ser för övrigt mycket bra ut!

Lycka tll nu smile

1 237 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
Jlmmy skrev:
Det var en trevlig liten beställning big_smile
Gillar hks dumpen, Ser för övrigt mycket bra ut!

Lycka tll nu smile

Jajjamän smile nice att du gillar det smile , kommer fler små samt stora beställningar senare då lönen klingar in på kontot smile Tack för din kommentar! / liquisole

bor i
529 Inlägg
29 oktober 2008
Fint projekt. Tkr det bliv snyggt med haj fenan. smile

http://davidstad.myminicity.com/
http://davidstad.myminicity.com/ind
Det är inte polisen jag är rädd för. Det är moderatorerna...

1 237 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
David91 skrev:
Fint projekt. Tkr det bliv snyggt med haj fenan. smile

Tack smile kul att fler gillar den ^^, kika gärna in igen senare! smile

1 237 Inlägg
4 november 2008
Trådstartare
Update

Det jag beställde verkar inte komma hem, så glömmer det tills vidare och köper det från något annat ställe om jag hittar så fort jag kan smile, har däremot idag beställt ett xenon h4-3 kit (6000Kelvin) idag från vvme.com , det borde jag ivarjefall få då jag redan betalat smile

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
4 november 2008
soft med xenon big_smile det är väl bara att sätta dit boxarna och koppla in de gamla kablarna och ha sig lite va? eller hur gör man?

Ableton Live

1 237 Inlägg
4 november 2008
Trådstartare
Qwaffe skrev:
soft med xenon big_smile det är väl bara att sätta dit boxarna och koppla in de gamla kablarna och ha sig lite va? eller hur gör man?

japp det är i princip som att byta glödlampan wink bara ballasterna (boxarna) som man ska fästa på valfritt ställe som är det lilla extrajobbet smile Kommer bli riktigt nice med xenon, rekommenderar att köpa från just den sidan nu när dollern ligger så lågt smile

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
4 november 2008
aha okej big_smile men ingår det fästen och så? så det bara är att gänga hål?

Ableton Live

1 237 Inlägg
5 november 2008
Trådstartare
Qwaffe skrev:
aha okej big_smile men ingår det fästen och så? så det bara är att gänga hål?

Jo, allt som behövs kommer med smile du kan ju läsa på hemsidan wink MVH liquisole.

243 Inlägg
5 november 2008
Vad kostade central låset ungefär?

1 237 Inlägg
5 november 2008
Trådstartare
Haans skrev:
Vad kostade central låset ungefär?

Det var inte centrallås jag hade beställt utan fjärrstyrning till fjärrlåset.. fjärrlås kostar inte så mycket, kring 500kr skulle jag tippa på smile fjärrstyrningen kostar 1k..

GE ER ÅSIKT

Tänkte beställa regskylthållare, dock vet jag inte riktigt än vad för text jag ska beställa med... har mest funderat på "TURBO PERFORMANCE" eller "GARAGET.ORG/LIQUISOLE" , dock vet jag som sagt inte riktigt än.. så KOM GÄRNA MED EGNA FÖRSLAG ELLER IDEER!

http://data.fuskbugg.se/skalman01/skylt.JPG

smile

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
5 november 2008
turbo performance får mig direkt att tänka på TPC Turbo Performance Club.... tyvärr...

Sök