Tror garaget skulle vara bättre, tycker det bara står turbo peformance på amisbilar Inte borde du ju ha ställt av nissanen nu, de är ju på vintern det är roligt med bakhjulsdrift Bara att tvätta av saltet. (å andra sidan förstår jag nog dig, skulle inte själv heller ta risker)
Tror garaget skulle vara bättre, tycker det bara står turbo peformance på amisbilar Inte borde du ju ha ställt av nissanen nu, de är ju på vintern det är roligt med bakhjulsdrift Bara att tvätta av saltet. (å andra sidan förstår jag nog dig, skulle inte själv heller ta risker)
mjo visserligen, allt ska amisarna förstöra xD , blir väl med garaget.org då .. Orsaken till att jag inte kör med bilen på vintern är för att jag för det första inte än har underredesskyddat den ännu, så den skulle rosta sönder, en annan orsak är att jag har en annan bil, och för det tredje så funkar nog inte en 200sx bra på vintern då den inte ens har motorvärmaruttag, så motorn skulle få ganska bra med stryk med alla kallstarter
Får väll lägga min röst på att du skall ha Garaget.org loggo med Hur går det annars med bilen då, Några kommande planer?
Kommer bli kanon, Lycka till!
hehe, garaget vinner tydligen överlägset , det går väl sådär, xenonkittet är påväg hem.. vet inte i vilket land det befinner sig som bäst men kmr mera prylar till bilen hela tiden har massor av planer som jag vill få till verklighet dock ska hyran betalas först
idag fick jag även hem min wunderbara vinterbil
Ska beställa tid till besiktningen imorgon sen får jag se hur det går där, troligtsvis hittar dom ca 100 fel xenonkittet som jag har till den åker även på så fort jag fått den besiktad
Idag, borde jag ha varit hemma kl 12:50 för då anlände xenonkittet men NEJ, jag var på jobb så blir tvungen att vänta tills tisdag före jag får det , vinterbilen aka mondeon ska besiktas på måndag, kommer bli roligt att höra hur mycket fel den har xD
Mitt xenonkit anlände idag , här kmr några bilder på det.. sry för dåliga kvalitet, det är taget med mobilcam
Kan även meddela att min mondeo INTE gick igenom besiktningen , var en ganska lång lista på vad som måste fixas på den hehe, så blir bråttom att få det på en månad Xenon kittet kommer troligtsvis installeras på vslutet då jag inte är så nära min nissan för tillfället
Har idag fixat lite ett och annat..slog upp ett tältgarage för min bil för de dagar den inte får stå innomhus. Har även installerat xenonkittet, vilket blev grymt snyggt . tyvärr har jag endast urkassa mobilbilder för tillfället, men det kommer mera senare!
tältgaraget
före (halogen)
efter (xenon 6000K)
Kommer bättre bilder senare.. på torsdag är det lönedag så då blir det troligtsvis beställning av sänkningssats samt annat smått och gott!
Har idag beställt och betalat för sänkningssats & en shortshifter. Levereanstiden är kring 2veckor så blir en otålig längtan och väntan tills dess , skall även försöka hitta en hks dump åt mig nu då den andra jag skulle beställa aldrig kom hem. Så det får bli lite seriösare företag denna gång shortshiftern Sänksatsen -40mm
Uppskattar kommentarer, har varit lite dåligt med såna, antar att det beror på mina dåliga bilder då måst försöka skärpa mig.. ! more2come