Riktigt tjusigt bygge detta!..Lycka till med allt kommer följas=)
kul att höra, har ju knappt börjar än så kul att du kommer att följa, fick ju inspiration av ditt skuffbygge
Hehe jaha okej nice får vi se hur de kommer se ut sen när de blir klart! Får jobba lite snabbare nu så man får se lite resultat;)
Haha, försöker så snabbt som möjligt kan ju tyvärr inte besöka bilen varje dag då den är 30km härifrån , men jag försöker få så mycket inköpt som möjligt så att jag kan fixa mycket på en gång istället hoppas på ett bra slutresultat ^^
kul att höra, har ju knappt börjar än så kul att du kommer att följa, fick ju inspiration av ditt skuffbygge
Hehe jaha okej nice får vi se hur de kommer se ut sen när de blir klart! Får jobba lite snabbare nu så man får se lite resultat;)
Haha, försöker så snabbt som möjligt kan ju tyvärr inte besöka bilen varje dag då den är 30km härifrån , men jag försöker få så mycket inköpt som möjligt så att jag kan fixa mycket på en gång istället hoppas på ett bra slutresultat ^^
Jaha okej nä då e det klart inte så lätt:P..Ja de blir nog finnt till slut!
koddas : får vi hoppas perss0n : Japp, det är alltid kul, men inte lika kul att vänta på att dom ska komma det är nästan lite irriterande , tack, måste ta bättre bilder på xenonet nästa gång jag besöker bilen!
Har idag fått ett litet paket från funplate som innehöll min regbrickshållare, texten avgjordes av er , fick även min "s13" text med krombokstäver . Shoppade även lite nyttigheter från biltema häromdagen, blev 2st fuktabsorberare aka "torrbollar" , samt 3 burkar spraymassa, blir att börja massa bilen förhoppningsvis under vslutet! Här kmr bilder :
**FELAKTIGA LÄNKAR, UPPDATERAR SÅ FORT JAG ORKAR**
reghållaren, samt krombokstäverna Underredesmassa x3 samt fuktabsorberare x2 samt extra påsar till dem
Ser ju riktigt bra ut Trevlig regplåttshållare du köpt
mvh
Tackar kul att det gillas, jo den är fin undrar bara hur bra den kommer att passa den finska EU-skylten kan bli lite modifieringar, men det återstår att se! MVH
mvh
Tackar kul att det gillas, jo den är fin undrar bara hur bra den kommer att passa den finska EU-skylten kan bli lite modifieringar, men det återstår att se! MVH
Du får nog vara beredd på att korta av reg.pl.hållaren. De svenska plåtarna är längre än våra. Har en Zatzy- reg.pl.hållare hemma som jag fick korta av en hel del trots Eu-plåt.
mvh
Du får nog vara beredd på att korta av reg.pl.hållaren. De svenska plåtarna är längre än våra. Har en Zatzy- reg.pl.hållare hemma som jag fick korta av en hel del trots Eu-plåt.
gissade lite det , borde dock inte vara något större problem att fixa.. i värsta fall använder jag endast "listen" med texten, och skippar själva ramen..
gissade lite det , borde dock inte vara något större problem att fixa.. i värsta fall använder jag endast "listen" med texten, och skippar själva ramen..
Jag sparade nog ramen på min hållare. Lagade den lite smalare än plåten så den inte syns. Går ganska smidigt med 1 mm:s kapskiva i vinkelslipen.
Jag sparade nog ramen på min hållare. Lagade den lite smalare än plåten så den inte syns. Går ganska smidigt med 1 mm:s kapskiva i vinkelslipen.
tack för tipset, får se hur jag löser det, fixas på vslutet nu så
liquisole : de här tråden ska jag följa , hoppas de går bra med din S13 ?
låter nice kul att fler följer , går nog bra.. väntar på fler grejjer ska anlända hem. Ska troligtsvis fixa på bilen imorgon/övermorgon så kmr update med fler bilder sen! MVH!
Fixade lite igår på bilen! , lade b.la reghållaren på plats samt påbörjade massa underredet. Orginalvingen flög också iväg under gårdagen . Nu lite bilder!
påbörjad rensning av vinge samt baktorkare
s13 på plats ;D
"gorg" reg-hållaren på plats
lite av massandet..
då var vingen borta, en ovanlig syn med inget rost i hålen för vingen!
sjukt mycket snyggare och cleant utan vingen samt baktorkaren!