tycker du kan testa o lägga toppen på din lågkompiga turbomotor.... kan vara roligt o se vad som händer har du provstartad maskineriet????
mjaao.. kanske man skulle provat.. men måste få den att gå så jag kan köra me den får experimentera senare. men vad är gjort me toppen ? jag kunde inte se någon större skillnad på trimkammen och min turbokam =S får jämföra med min sugkam på orginalmotorn. ah jag fick den att gå runt tillslut, men soppapumpen verkade inte funka, kollade dock inte säkringarna men jag sket i d ist och började ta delar den tände till ett par ggr, men d va la typ d
skall d va så skal d fan vara nytt me !! blir väl 6k xenon me. men H4 tills efter Bes iaf..
minnesbild för min egen räkning bara.. HORA va onödigt att göra hål i instrumentbrädan för att tjuvkoppla bilen, jävla amatör säger jag bara !! och om d va du som gjorde detta Vazze så; STYGG vazze !
fyyyyy fan va brädan va rolig att ta loss.. nhaaaat. men loss kom den, han bli för sent för att ta kort på den lös bara. tog fan 3 timmar att få ur all inredning.. och INGET sprack eller pajja !! fan va stolt jag är och d e förs nu när man börjar riva i bilen man fattar hur jävla fin den faktiskt var, inte EN enda jävla skruv fattades i inredningen inte ETT märke, inte en reva i tyget ens. ingen rost i golvet. så jävla synd att den blir donatorbil ><, ! men The end justifyes the means.
HEHEHE d va inte ja som gjorde höööölet i bräda....den köpte ja me bilen.... ja sa att den inte va så illa den har ej gått mö o d sista stog den i garaget.......e d dom nya blinkers du testade lr.... nice
HEHEHE d va inte ja som gjorde höööölet i bräda....den köpte ja me bilen.... ja sa att den inte va så illa den har ej gått mö o d sista stog den i garaget.......e d dom nya blinkers du testade lr.... nice
aa vet. så jävla synd på bilen asså ! karossen e skitfin där d brukar vara rost ><, d e ju bara rost utanpå för att den stått, inte för att den har körts mkt.. jävligt synd =/ och vet du vad jag upptäckte =O d insuget du skicka me, d måste va från 4xx 2.0 ? d skiljer fan en hel cm i storlek ! japp, d va dem nya. skulle igentligen köpt vita, men d får jag ta ngn annan gng
joaaah. min bräda var sjukt svår. limmet kröp iväg på plasten... jävla skit =P men under dem rådande omständigheterna och den komplicerade konstruktionen av brädan så jo fan ! d blev riktigt bra men MKT snyggare irl som sagt ! inte så lätt att fånga ett svart material som bokstavligen talat äter ljus på kort så...
fasen va bra det ser ut när den sitter i bilen den ser ju snyggare ut i bilen än när den var lös haha
ja ooja ! och ser ÄN bättre ut irl kan jag lova. För övrigt så är detta alex som har flockat bilen åt mig. hör av er till honom angående flock av allt möjligt !! akfdesign.se !!
asså den där spaken för vindrite torkaren. den ser ut som en erigerad ***. stör mig skit mkt på det.. dom kan inte ha tänkt direkt när dom gjorde den bilen haha.. eller så var designern homo..
asså den där spaken för vindrutetorkaren. den ser ut som en erigerad ***. stör mig skit mkt på det.. dom kan inte ha tänkt direkt när dom gjorde den bilen haha.. eller så var designern homo..
eller så sitter den helt utmärkt placerad och är aldrig ivägen men alltid där man vill att den skall vara.. nu vet jag inte vad du får för associationer när du ser spaken... men jag tänker då fan inte på en errigerad *** iaf.....
asså den där spaken för vindrutetorkaren. den ser ut som en erigerad ***. stör mig skit mkt på det.. dom kan inte ha tänkt direkt när dom gjorde den bilen haha.. eller så var designern homo..
eller så sitter den helt utmärkt placerad och är aldrig ivägen men alltid där man vill att den skall vara.. nu vet jag inte vad du får för associationer när du ser spaken... men jag tänker då fan inte på en errigerad *** iaf.....
haha.. det var inte på det sättet jag menade.. vrf kan dom bara inte sätta den som på alla andra bilar?? bakom ratten längsmed instrument panelen.. istället för rakt ut så man slår i den varje gång..
haha.. det var inte på det sättet jag menade.. vrf kan dom bara inte sätta den som på alla andra bilar?? bakom ratten längsmed instrument panelen.. istället för rakt ut så man slår i den varje gång..