Lite sommar-tuning till min dator (..som är från 2008, därav slöminnet ). Hårddisken lär ju bli ett lyft, ska köra Windows 7 x64 på den istället för på en gammal WD Caviar Green Power från 2007. Blev 1181,50kr med frakt från Komplett.se.
Kamremssats, generator/styrservorem, vattenpump, 2 st stabilisatorstag, 3 liter växellådsolja, bränslefilter, loctite och en mellanstor påse med volvos original bultar och muttrar.
Packard Bell 1TB Extern HDD - 749kr på Netonnet.se
Microsoft Digital Media 3000 Tangentbord - 238kr på Netonnet.se
Köpte detta spösetet idag, tänkte köpa bara rulle till det gamla spöet men fick bra pris på detta så tog det istället
Abu Garcia 8' spö med Cardinal Haspelrulle och 0.17 mm fireline/flätlina - 999kr hos Kamm's.
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Vad: Canon EOS 5D Mark II + 24-70 f/2.8L + UV-filter Var: Molanders Pris: 28 271:-
Vad kostar objektivet? För jag fick erbjudande av att köpa en 5D för 5 000:- häromdagen.
Köper man objektivet löst så går det på strax under 13k. Antar att det var en Mark I du blev erbjuden då, 5k är ett rätt schysst pris för en sån bra kamera. Helt klart värt att överväga skulle jag tycka!
Vad: Canon EOS 5D Mark II + 24-70 f/2.8L + UV-filter Var: Molanders Pris:28 271:-
Mja är man hängiven fotograf så är man köper själv bilar för 1/14 del utav det priset
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
med tanke på allt annat i bilden så antar jag att det är 2 st jbl 12or du köpt?
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.