Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Eller ja, förhandsbokade! Släpps inte förens den 21/4. För er som inte spelat Portal tidigare, HA! Gissa om ni har missat ngt!
Lirade 1an när man fick det med "The orange box" till X360, riktigt grymt och utmanande
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
OMG vart då? Det är ju nästan gratis om man jämför med vad det kostar här haha.
nästan gratis ja:D dieseln låg på 11.90!
var i norge iofs, men fick lite norska pengar så det gör mig inte nåt med kursen
Var till Oslo förra helgen jag också. Efter att ha räknat, räknat om och räknat igen så insåg jag att det var billigare att tanka i Norge än hemma i Sverige. Tror att det blev nånstans runt 13:- litern i sek för diesel. Och här hemma så ligger den på 13.94:- just nu. Inte så stor skillnad, men ändå. Jag har aldrig varit med om att det har varit billigare att tanka i Norge tidigare...