Mycke bra fläktar, har bara sånna fläktar i speldatorn min låter knappt att den är på.
Låter bra
köpte ju deras chassi med:
Men så såg jag att två fläktar inte följde med, den i dörren och den nedre i fronten så fick komplettera med dessa två i efter hand. Men dem var restade då jag beställde datorn i början av juni så fick dem inte förens nu
Men så såg jag att två fläktar inte följde med, den i dörren och den nedre i fronten så fick komplettera med dessa två i efter hand. Men dem var restade då jag beställde datorn i början av juni så fick dem inte förens nu
/mvh soyd
Har samma chassi med eller ja R2 du har säkert R3.. iaf väldigt nöjd, en bättre prolle fläkt ( än orginal ) så är det inge ljud alls från chassit
MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Helt ok faktiskt, men ganska "neutral" smak. Ungefär vad man förväntar sig att en sån där ska smaka.
"En sån där"? Energidricka menar du eller? För tex, Rockstar och Monster är ju två skiljda världar trots att båda är energidrycker Och om du menar pga av priset så kostar Rockstar och Monster typ 15-20kr också.
Precis.
Edit: Eller som en "konventionell" energidryck ska smaka Lite mildare än en vanlig Red Bull eller hur man ska beskriva det.
Apropå energidryck - Inhandlade igår denna brygd ombord på Finlandsfärjan. Kostade 17.80:-. Jävlar vilken sockerkick man fick.
"En sån där"? Energidricka menar du eller? För tex, Rockstar och Monster är ju två skiljda världar trots att båda är energidrycker Och om du menar pga av priset så kostar Rockstar och Monster typ 15-20kr också.
Precis.
Edit: Eller som en "konventionell" energidryck ska smaka Lite mildare än en vanlig Red Bull eller hur man ska beskriva det.
Apropå energidryck - Inhandlade igår denna brygd ombord på Finlandsfärjan. Kostade 17.80:-. Jävlar vilken sockerkick man fick.
Shit! Den ser ut som den ultimata energidrycken Vet du om den finns att få tag på "på land"?
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
/mvh soyd
Bättre kabeldragning kan du väl få till?! Finns ju gott om genomförningshål från baksidan
hej asså jag undrar hur vet jag vilket grafik kort jag ska ha. moderkortet heter asus m2n-x, har testat nårra men ingen passar, nåt bra förslag?
Det moderkortet stödjer PCI-e x16. Så vilket nyare grafikkort som helst ska funkar. Dock köp inget värsting då det kommer flaskhalsa pga din processor. Ligg runt 400-1000kr så ska det vara lugnt. Spelar du inget så räcker 400kr gott och väl.
hej asså jag undrar hur vet jag vilket grafik kort jag ska ha. moderkortet heter asus m2n-x, har testat nårra men ingen passar, nåt bra förslag?
Det moderkortet stödjer PCI-e x16. Så vilket nyare grafikkort som helst ska funkar. Dock köp inget värsting då det kommer flaskhalsa pga din processor. Ligg runt 400-1000kr så ska det vara lugnt. Spelar du inget så räcker 400kr gott och väl.
Handlade Gula lampor för drygt 400:- på Biltema idag. 4st H1 2st H4 2st H7
Lyser inte alls lika gult som de på Realcar... Men mycket billigare! Är det förresten någon annan här som har köpt Realcars LED T10.or som påstås lysa gult (Lemmon Yellow)?
Min iphone gick sönder så lämnade in den för reparation. Det skulle ta mellan 2 och 4 veckor sa dom. Satte mig i bilen och började åka hemmöver, ställde in radion på rix fm.. Lyssnade ungefär en 20 minuter innan jag insåg att det här kommer inte funka i 4 veckor xD
Åkte iväg till elgiganten och köpte en ipod som jag genast åkte hem och laddade in spotify på