Vinterbil? Den gamla? Okej om det vart en gammal volvo som det finns miljoner stycken av .
Jag brukar mest åka 30+ på vintern. Har haft en 164 som vintervagn som nu blir till salu. Mb´n visar ju redan upp tecken på ett hårt liv så med lite rostskydd ska den nog funka fint i många mil till.
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Som jag kopplat först i data rummet satt säga så nu ser jag vad hela systemet drar.
/mvh soyd
Vågar du verkligen veta vad systemet drar? Jag skulle nog mest bli rädd om jag kopplat in en sån mätare i system. När man verkligen förstår hur mycket man lägger på det varannan månad
Som jag kopplat först i data rummet satt säga så nu ser jag vad hela systemet drar.
/mvh soyd
Vågar du verkligen veta vad systemet drar? Jag skulle nog mest bli rädd om jag kopplat in en sån mätare i system. När man verkligen förstår hur mycket man lägger på det varannan månad
Hehe jao men jag trodde f*n det skulle dra mer an vad det gör... Jag postade min senaste pc setup här då jag köpte den i sommras. Men nu kör jag även SLI på graffen.
Med skärm av och pcn igång drar den 160w. Med skärm på och igång runt 250w.
Med lite load på typ: "Deus Ex - Human Revolution" och allt på max så drar den mellan 350w och 420w beroende på...
/mvh soyd
Hehe jao men jag trodde f*n det skulle dra mer an vad det gör... Jag postade min senaste pc setup här då jag köpte den i sommras. Men nu kör jag även SLI på graffen.
Med lite load på typ: "Deus Ex - Human Revolution" och allt på max så drar den mellan 350w och 420w beroende på...
Jag trodde f*n den skulle dra mycket mer jag
/mvh soyd
Ja det är ju sant! Drar mindre än man tror. Klockat processorn något då? . Den du har klockas med lätthet upp till 4.5-4.8 ghz på luft . Kör min i 4 ghz förtillfället och ska öka när det börjar bli svalare i luften.
EDIT: Väldigt trevlig burk du hade iaf! Alltid gött med lite nytt
Jag trodde f*n den skulle dra mycket mer jag
/mvh soyd
Ja det är ju sant! Drar mindre än man tror. Klockat processorn något då? . Den du har klockas med lätthet upp till 4.5-4.8 ghz på luft . Kör min i 4 ghz förtillfället och ska öka när det börjar bli svalare i luften.
EDIT: Väldigt trevlig burk du hade iaf! Alltid gött med lite nytt
Hehe tackar tackar
inte klockat den nått känns inte helt nödvändigt ännu... Samt att jag måste nog fixa en ny CPU kylare isådan fall