Köpte en Sony Xperia Go i "Warm Yellow" (slut på svart och vit verkar inte vara någon höjdare) från Katshing förra veckan, fick hem den i fredags. Blev ett par hundralappar med förlängning av abonnemang hos Tele2, ingen direkt större kostnad per månad än innan så gjorde nog en skaplig affär (ingen förhöjd avgift eller så). Kostar ca 2500kr annars.
Köpte även ett svart "s-line" billighetsskal i gel/plast från http://www.billigamobilskydd.se/ för 70kr. Fick hem idag och det ser skapligt ut
Det där måste vara sjukt kul ju. När kommer du förbi så man kan pröva?
Haha jag har ju ett par snällare sen tidigare och ändå blir jag nästan rädd av denna. Men jo det är kul, kusinen har köpt en GoPro & vi ska nog ut imorn! Kanske kan bil några klipp men jag måste fan köpa riktiga skydd innan jag vågar ge på allt...
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Det där måste vara sjukt kul ju. När kommer du förbi så man kan pröva?
Haha jag har ju ett par snällare sen tidigare och ändå blir jag nästan rädd av denna. Men jo det är kul, kusinen har köpt en GoPro & vi ska nog ut imorn! Kanske kan bil några klipp men jag måste fan köpa riktiga skydd innan jag vågar ge på allt...
Okej . Ja skydd är svindyrt om man köper riktiga grejjer men en billig livförsäkring den dagen det väl händer något... Tro mig jag vet
Köpte en ny telefon i Tisdags då min gamla var inne på sina allra sista verser. Eftersom min budget var aningen tajt så fanns det inte pengar till något högteknologiskt prestanda vidunder så blev det en Sony Ericsson Xperia Pro som Elgiganten hade till specialpris.
Hela kalaset landade på 1189:-, 990:- för telefonen samt 199:- för ett minneskort på 8gb.
En bra telefon faktiskt och dessutom riktigt skön när man har lärt sig tangentbordet på den . Men det var ett dyrt minneskort du fick tag i. Köpte ett 16GB på 24.se för runt 200.