jasså jasså, nyare opel, har bara haft ögonen för de fram till årsmodell -80, får man fråga om pris, om det är drag i na och om den är bekväm?
köpte denna för 6k, den går sjukt bra med tanke på 1,8liters motorn
just denna har hårdare fjädring och är sänkt från fabrik, därmed stadig kan lätt hålla 150+ med dubbdäck utan att få hjärtattack av alla vibrationer.
hade en röd sån här som jag köpte för 6k ochså, den däremot var det antigen nåt som inte stämde eller så för den var så jäkla obekväm jämfört med denna! och inte alls lika pigg
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
jasså jasså, nyare opel, har bara haft ögonen för de fram till årsmodell -80, får man fråga om pris, om det är drag i na och om den är bekväm?
just denna har hårdare fjädring och är sänkt från fabrik, därmed stadig kan lätt hålla 150+ med dubbdäck utan att få hjärtattack av alla vibrationer.
hade en röd sån här som jag köpte för 6k ochså, den däremot var det antigen nåt som inte stämde eller så för den var så jäkla obekväm jämfört med denna! och inte alls lika pigg
låter inte dumt själv tycker jag att just kombin ser alldeles för rund ut nämen den låter rätt go, den låter inte slö häller. låter rätt sjukt att man kan få en så fin bil för bara 6000 spänn dessutom
''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
låter inte dumt själv tycker jag att just kombin ser alldeles för rund ut nämen den låter rätt go, den låter inte slö häller. låter rätt sjukt att man kan få en så fin bil för bara 6000 spänn dessutom
Inte alls dumt faktiskt, och det går billigt! vilket får mig till den röda kombin igen.. den drog bensin som fan!? haha det måste ha varit nåt fel? köpte fanskapet med 50liter bensin, tog slut på 2 dagar stadstrafik med inte allt för långa sträckor.
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
Inte alls dumt faktiskt, och det går billigt! vilket får mig till den röda kombin igen.. den drog bensin som fan!? haha det måste ha varit nåt fel? köpte fanskapet med 50liter bensin, tog slut på 2 dagar stadstrafik med inte allt för långa sträckor.
jadu, nått fel måste det vart
''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
Ampro hyls nyckel sats 56 delar 1060:- + sen 8 liter mobil 1 2000 10w40 olje filter och bränslefilter och Bosch Twin aero blade 89€ riktigt bra oljan är riktigt billig så jag tog vid olje bytet och hälde igenom tills de ran ren och fin olja innan jag skruva dit pluggen och filtret
http://i50.tinypic.com/2zq7csh.jpg Tog och uppdaterade vinterutrustningen en smula i form av 1 st "neck tube", 100:- 1 st Scott Cartel Yellow inkl. 2 st extra linser, 100:-
Båda köpta på Stadium Outlet Sälen
Köpte necktube också, fast en Buff. Med Fleece på insidan
Jupp en slags pad/bärbar-hybrid. har ju officepaketet och USB så den klarar allt egentligen som vi använder en dator till hemma. Blir grym att kollapå film i sängen med samt slösurfa och göra räkningar
Jupp en slags pad/bärbar-hybrid. har ju officepaketet och USB så den klarar allt egentligen som vi använder en dator till hemma. Blir grym att kollapå film i sängen med samt slösurfa och göra räkningar
Vågar man fråga vad den kostar?
4900kr inklusive frakt och touchtangentbord. Ett riktigt klipp om man jämför med en premiumdator som man nog ändå får klassa detta som.(Kvalitetsmässigt inte prestandamässigt) Går ju inte att köra gamla windowsprogram på den men det finns en butik med spel osv precis som till Android och iPad. Det är i sin linda naturligtvis så utbudet på appar är inte stort men det är kul att vara med från början och det ska bli skönt att ställa undan den släpbara bärbara till förmån för den här lilla lätta saken.
Ja, sjukt mycket bättre batteritid. Laddar mycket snabbare också. Batteritid var nog lite av huvudsaken, ettan höll inte ens en arbetsdag för mig. Hittills mycket nöjd!