Köpte en bok på Tradera här om dagen. "Form & Funktion - Vår syn på konsten att bygga bilar" Utgiven av Saab runt 1995/1996. Rikt illustrerad och mycket intressant läsning.
Hade ju vart kul med Win 8. Men har ju ingen lust o installera om alla program . O flytta alla bilder o allt annat man har på datorn
Gick å behålla alla program å bilder ) allt som var i mina dokument.. å alla installerade program gick å ha kvar å använda efter updaten
Okej de va ju nice . Får prova när man får pengar då
Jao, men 275kr var ett special erbjudande.. Vet inte hur länge de varar.. men tror de var slutet av månaden iaf.. dock inte säker.. värt å kolla upp iaf
Gick å behålla alla program å bilder ) allt som var i mina dokument.. å alla installerade program gick å ha kvar å använda efter updaten
Okej de va ju nice . Får prova när man får pengar då
Jao, men 275kr var ett special erbjudande.. Vet inte hur länge de varar.. men tror de var slutet av månaden iaf.. dock inte säker.. värt å kolla upp iaf
Aha okej.
Ja sitter o kollar lite nu. Beror på vilket windows man har också. Har man Win 7 proffesional eller ultimate så måste man installera om sina program. O jag har Enterprise vilket inte står med alls xD.
Bromsbelägg runtom till m5an, 10 liter Castrol 10W60 FST edge + filter till m5an Xenonkit dimljus 8000k till m5an Facelift lampor bak till m5an
10 liter Castrol FST edge 0W40 + filter till 540n
= ca 6200kr är bra pris på oljan @ Schmiedmann just nu av någon anledning...
Får väl dra iväg en beställning på bakdäck också till m5an -.- men det är till goda ändamål!
Nice kan dock tipsa om: Oljemagasinet.se De har bla "Castrol EDGE 0W-40 FST" 5L för 519kr. (+59 frakt) Jag tror det är billigaste jag hittat i Sverige om man inte köper tappat från fat osv... Eller importerar då... Riktigt bra priser för dunkar och flaskor.
Bromsbelägg runtom till m5an, 10 liter Castrol 10W60 FST edge + filter till m5an Xenonkit dimljus 8000k till m5an Facelift lampor bak till m5an
10 liter Castrol FST edge 0W40 + filter till 540n
= ca 6200kr är bra pris på oljan @ Schmiedmann just nu av någon anledning...
Får väl dra iväg en beställning på bakdäck också till m5an -.- men det är till goda ändamål!
Nice kan dock tipsa om: Oljemagasinet.se De har bla "Castrol EDGE 0W-40 FST" 5L för 519kr. (+59 frakt) Jag tror det är billigaste jag hittat i Sverige om man inte köper tappat från fat osv... Eller importerar då... Riktigt bra priser för dunkar och flaskor.