Vad: Hörselkåpor Bluewear SNR28-klassade med BT och FM-radio. Var: Jula Kungälv, sista paret För: 499:-
Någon hade öppnat den sista kartongen och stulit batteripacken på 500 mAh så de skickade med ett 4-pack med laddningsbara R03 Philips á 950 mAh. Så totalt 2850 mAh istället. (Rymmer 3 stycken) Misstänker att den utlovade batteritiden på 8 timmar i teorin ligger på 45 timmar istället. Ligger den på 16 timmar är jag nöjd...
Ebay: https://www.ebay.com/itm/312042614845 enligt annonse ska dom vara på 48 Watt stycket men det är snarare kalle-anka watt, dom drar 1,8 A stycket vid 13,5 Volt, vilket är ca 22 Watt
Pris 353:- inkluderat 97:- Till Postmord
Det är svårt att göra ett kap när man köper en Renault
Regn och rusk och givetvis semester. Grillförbudet hävdes i morse men nja. Inte så sugen. Köpte ett gammalt men för mig nytt spel på PS online istället.
Ny mobiltelefon. Vad: Samsung A6 Var: Elgiganten För: 3000 kr Varför: bara för att få en bra kamera
På denna telefon sitter det kameror med 16 MP både framåt och bakåt. Ganska prisvärt tycker jag. Brukar glömma våran lilla kompaktkamera allt som oftast. Men den har ju "bara" 9.1 MP. Telefonen har man ju med sig 999 gånger av 1000. /Benny
Jo, jag ser till att ha telefon en med mig om det kan bli fototillfälle. Har väl 12MP men den tar bra bilder. Vi har förvisso en digitalkamera med 24 MP men vem fan orkar släpa med sig det aset om det nu inte ska "fotas på riktigt".
En liten recension hade uppskattats när du använt den ett tag
Ska försöka komma ihåg det. Annars får du påminna mig om en vecka. Haft den idag men inte lärt mig allt än.
Hur är ditt Mi Band 3 nu efter ett tag? Nyfiken på funktionerna puls, sömn och steg, fungerar det? Vad jag förstått så finns inte svenska än utan man får välja engelska?
En liten recension hade uppskattats när du använt den ett tag
Ska försöka komma ihåg det. Annars får du påminna mig om en vecka. Haft den idag men inte lärt mig allt än.
Hur är ditt Mi Band 3 nu efter ett tag? Nyfiken på funktionerna puls, sömn och steg, fungerar det? Vad jag förstått så finns inte svenska än utan man får välja engelska?
Nu har jag haft på mig det sedan den 11:e september och aldrig tagit av mig detta. Just nu visar batteriet 46%. Duschar/badar även med detta.
På plussidan ligger som du ser batteritid och att det är vattentätt. Det visar även en väderprognos som verkar stämma rätt bra! I fredags: "Thunderstorm, Cloudy, 13/15 c" Helt korrekt. Det visar 3 dagars prognos framåt.
Stegen visas tillsammans med klocka/datum och den funktionen är kanon.
Det gör sin uppgift men om jag nu inte behöver ha ett vattentätt band så är den billigare enligt ovan en solklar vinnare. Detta har frun på sig och har en annan fördel: Man kan knixa till handleden och titta på klockan så lyser den. Med Mi 3 så behöver man beröra det lite för att lysa upp.
Nu har jag haft på mig det sedan den 11:e september och aldrig tagit av mig detta. Just nu visar batteriet 46%. Duschar/badar även med detta.
På plussidan ligger som du ser batteritid och att det är vattentätt. Det visar även en väderprognos som verkar stämma rätt bra! I fredags: "Thunderstorm, Cloudy, 13/15 c" Helt korrekt. Det visar 3 dagars prognos framåt.
Stegen visas tillsammans med klocka/datum och den funktionen är kanon.
Det gör sin uppgift men om jag nu inte behöver ha ett vattentätt band så är den billigare enligt ovan en solklar vinnare. Detta har frun på sig och har en annan fördel: Man kan knixa till handleden och titta på klockan så lyser den. Med Mi 3 så behöver man beröra det lite för att lysa upp.