Jag kommer garanterat att vara både på utställningen på bergsåker & på crusingen efteråt. Kommer även jobba för nöjesmagasinet city då med att ta bilder & intervjua folk som är med till tidningen Så vill ni ha en chans att få med eran bil i tidningen - ta kontakt med lilla mig så fixar jag det JaninasPortfolio@hotmail.com
Jag kommer oxå men varför e den samtidigt som veteranbilsmarknaden på bergsåkers travbana?
Troligtvis för att man kan gå runt ute på bergsåker på dagen & sedan dra in på stan till crusingen på kvällen Så tänkte iaf jag göra
Du vet att det är veteranbildsmaknad på bergsåker, samt även Sundsvall Street Meet (Träffen) vid Selånger typ samma tider samma dag? Samt så är det cruising tillhörandes Street meetet på kvällen i stan. Men vilken av dessa ska du vara och fota på? Veteranbilsmaknaden eller street meet utställningen?
Jag kommer oxå men varför e den samtidigt som veteranbilsmarknaden på bergsåkers travbana?
Troligtvis för att man kan gå runt ute på bergsåker på dagen & sedan dra in på stan till crusingen på kvällen Så tänkte iaf jag göra
Du vet att det är veteranbildsmaknad på bergsåker, samt även Sundsvall Street Meet (Träffen) vid Selånger typ samma tider samma dag? Samt så är det cruising tillhörandes Street meetet på kvällen i stan. Men vilken av dessa ska du vara och fota på? Veteranbilsmaknaden eller street meet utställningen?
haha tur du sa till! Jag ska egentligen inte fota utan bara gå runt & sedan skriva ihpå något om det. Har en kille som jobbar på samma tidning som skulle fota. men om det nu är på två ställen så åker jag nog på lite fotning också verkar det som Jag tror jag blir på street meet & skickar filip som den andra killen som jobbar åt city till veteranmarknaden.. Ja är inte lika intresserad av det så hahaha. Men vill ni va med på bild på nått av ställena så skicka mail till mig så får ni mitt & filips nummer så vi kan höra av oss under dagen på kvällen lär jag nog hitta er ja vill ändå (mail@janinasportfolio.com)