Inför: "Street Meet" Sundsvall 7/6 2008

xorox_88 Smack that ass!!
3 juni 2008 · 2 953 Inlägg

hade lungt gått om man hade nån skjutts få se om man övertalar mor eller far eller storebrorsan att skjutsa

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
5 juni 2008 · 5 753 Inlägg

snart är det dags pojkar och flickor tongue... hoppas bara vi får tag i chaffis till amazonen roll tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
850_GLT
5 juni 2008 · 947 Inlägg

synd inte jag kan komma upp denna gång.. hade vart kul..

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
8 juni 2008 · 5 753 Inlägg

jahapp då var sundsvalls crusingen avklarad då big_smile... full som en kastrull vart man som vanligt men många jänkare fick man iaf åka tongue.. vart dok lite tidig kväll eftersom man supit i 3 dagar nu samt började idag redan klockan nio imorse tongue men det var iaf en jävla bra drag och street meet var också riktigt kul förutom bonna mekningen med amazonen inne på området när den gav upp som vanligt lol



och jeep_tom, jag hejade på er nån gång under kvällen från nån bil men inte hejade ni tillbaka heller hmm hehe tongue

Senast redigerat av _Glenne_ (8 juni 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
8 juni 2008 · 5 753 Inlägg

A_Lindahl skrev:
Oj, vad kul när man inte har någon skjuts.. yikes

varför åkte du inte med frenell igen som du gjorde i timrå då?? frenell och gänget åkte ju nån dart idag, träffade dom på street meet idag bland annat smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
WeDo
8 juni 2008 · 3 390 Inlägg

Eftersom evenemanget har varit så är denna tråden inte aktuell längre. Starta en Eftersnack-tråd om ni vill disskutera träffen som varit.

Låser här

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang