Angående: Intresse koll för en inom/utomhus träff strax utanför Karlstad

Peter_S61
12 juli 2008 · 4 Inlägg

jag är på..  som många andra sagt om man har en bil som platsar..  annars kommer jag och kikar på alla andra snygga bilar... Ang träff snart i karlstad varför inte slutet av aug.. om de inte krockar med något då???

Hellre liten och rapp än STOR och slapp
Volvo V70II (2008)
Gräsberg
12 juli 2008 · 1 002 Inlägg

Peter_S61 skrev:
jag är på..  som många andra sagt om man har en bil som platsar..  annars kommer jag och kikar på alla andra snygga bilar... Ang träff snart i karlstad varför inte slutet av aug.. om de inte krockar med något då???

bara kolla alla olika ställen de.. men de skulle ju va kulk med en träff.. kanske liten lokal träff eller nöe.? vem vet. någon i karlstad kan väl styra upp detta big_smile ja ligger på söffa med sånt just nu..

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
Kayhan
13 juli 2008 · 407 Inlägg

ingen som är sugen på att åka i karavan till örebro-träffen då?

Gräsberg
13 juli 2008 · 1 002 Inlägg

Kayhan skrev:
ingen som är sugen på att åka i karavan till örebro-träffen då?

vilken av dem? den 23 o garaget on tour eller den 26?? ja tänkte åka den 23 om bensinen finns i tanken. tror att droors skulle med oxå? vet ej än..

borde väl va en del som tänkt sig åka kanske? sätt igång en tråd vettja kayhan

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
Droors
14 juli 2008 · 811 Inlägg

Jo, jag hade tänkt mig till Örebro och kolla läget.

Jontelitokd
14 juli 2008 · 1 043 Inlägg

jag åker nog ner till örebromixen iaf!

gatbilar on tour kommer hit den 23e btw.. men det är ju bara en liten utställning..

Senast redigerat av axza (14 juli 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang