Det har inte hänt så mycket på den senaste tiden pga jag har varit tvungen till att jobba häcken av mig Samt att jag fortfarande väntar på mina bakskärmar, och eftersom hela kittet är ett enda stort pussel så kan jag tyvärr inte börja montera dörrarna för det kanske passar med framskärmarna men sen när bakskärmarna kommer på så kommer det kanske inte stämma överrense med bak skärmarna så stämmer bakskärmarna inte överrense med bagageluckan m.m så jag måste ha allt på plats. Men det händer en hel del andra saker som ni kommer få se bakskärmarna kommer. Så sålänge håller jag på med en hel del andra saker som kommer bli ganska unikt som ni får se lite senare
Nu va det ett tag sen jag har updaterat tråden men det är för jag har väntat på mina bakskärmar som äntligen har kommit hem Bilen står nu hos Deamon på Bilcity och ska byggas där. Här är lite bilder på vad som är gjort i helgen.
Jag har faktiskt inte sett detta kittet innan, men efter att sökt lite på nätet så måste jag nog säga att jag tycker att det är riktigt snyggt och annorlunda! Tycker du gjorde helt rätt när du valde detta framför andra kitt
Jag har faktiskt inte sett detta kittet innan, men efter att sökt lite på nätet så måste jag nog säga att jag tycker att det är riktigt snyggt och annorlunda! Tycker du gjorde helt rätt när du valde detta framför andra kitt
Kittet faller mig inte i smaken, men tycker det är kul att du bygger med ett så pass extremt kitt som detta ändå är. Tror det är få här inne som verkligen förstår hur sjukt mycket jobb du har framför dig innan karossen är 100%!
Se till att allt VERKLIGEN sitter exakt rätt innan du plastar fast det, tänk på att glasfiber ändrar form väldigt lätt så om det behövs spänner du in bitarna med skruvar och justerar tills det blir perfekt. Låt allt stå några dagar innan du plastar.
Kittet faller mig inte i smaken, men tycker det är kul att du bygger med ett så pass extremt kitt som detta ändå är. Tror det är få här inne som verkligen förstår hur sjukt mycket jobb du har framför dig innan karossen är 100%!
Se till att allt VERKLIGEN sitter exakt rätt innan du plastar fast det, tänk på att glasfiber ändrar form väldigt lätt så om det behövs spänner du in bitarna med skruvar och justerar tills det blir perfekt. Låt allt stå några dagar innan du plastar.
GOOD LUCK
Synd bara att du inte gilla kittet men det är ju extremt så antingen kommer man gilla det som fan eller verkligen inte gilla det ! men den enda som ska va nöjd är jag och och deamon med sitt jobb! jag diggar verkligen detta sjuka widebody kit
jaa jag håller med dig, jag trodde inte heller det skulle va så mycket att göra som nu när allt är framför mig, det är helt sinnesjukt mycket att göra men det kommer va värt det när det e klart bilen står nu hos deamon i göteborg för där byggas